Bed and Breakfast Triskele

4 reviews over Bed and Breakfast Triskele in het Nederlands

Enige pluspunt: dichtbij luchthaven

nijkamp1947
3-8-2012

Als je aan komt rijden ziet het er goed uit, maar binnen is het donker en ouderwets. Ongezellige buurt, niets te beleven. De eigenaresse was er bij aankomst wel en gaf (luid en onvermoeibaar en in het Italiaans) aanwijzingen. Daarna hebben we haar niet meer gezien. We vertrokken midden in de nacht en we konden zelf voor het ontbijt zorgen. Er stond best veel, maar het zag er allemaal onappetijtelijk uit.

Wij vonden het niet voor herhaling vatbaar.

1 nacht vroege vlucht

Sandra
1-7-2012

Mooi B&B. Goed bewegwijzigd. Zelfs zwembad met ligstoelen. Alleen Italiaans sprekende eigenaresse. Wel lief en praat graag. Voor 1 nacht ietsjes teveel vertelt. Alles super netjes en schoon. Ontbijt mogelijk tussen 04:00 en 10:30. Ideaal bij vroege vlucht. Wel zelf bediening, maar alles staat klaar, Wil je uitgebreid ontbijten, cornflakes, melk, fruit, sapjes, water, toast, verschillend soorten jam, ham en kaas (in koelkast) koffie, thee, (zelf zetten). Voor 65 euro een goed deal op 28 juni. Locatie ideaal voor vliegveld, maar zou zelf (vanwege locatie) hier niet langer blijven. Kamer nummer 1 donker met kleine raam, maar nogmaals voor 1 nacht prima. Uitstapjes: Trapani centrum ca 15 min. Zingaro Reserver/San Vito/Segestra/Castelmare del Golfo ca 1uur met auto (snelweg).Palermo ca 1.15 min (niets bijzonders)

Marsala ca 30 min. Wel leuk om gezien te hebben,niet toeristisch.

Ideale plek dichtbij Airport

henk.van-den-oetelaar
17-3-2011

Zeer geschikt voor overnachting ivm vroeg vertrek airport Trappani. Zeer goed ingesteld op early departure / late arrival...goed ontbijt en mooie kamers....

voor 1 nacht

John
13-6-2010

Hier geslapen voor vroege opstap op vliegtuig, kamers zijn zeer klein. Het lijkt meer op kamperen. Maar voor één nacht is het prima, mooie tuin.

We hebben een aantal aanbieders voor Triskele voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Triskele in Trapani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Triskele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.