Bed & Breakfast Triskele

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

4 Reviews over Triskele

• 5nijkamp194703-08-2012

Enige pluspunt: dichtbij luchthaven

Als je aan komt rijden ziet het er goed uit, maar binnen is het donker en ouderwets. Ongezellige buurt, niets te beleven. De eigenaresse was er bij aankomst wel en gaf (luid en onvermoeibaar en in het Italiaans) aanwijzingen. Daarna hebben we haar niet meer gezien. We vertrokken midden in de nacht en we konden zelf voor het ontbijt zorgen. Er stond best veel, maar het zag er allemaal onappetijtelijk uit. Wij vonden het niet voor herhaling vatbaar.

• 7Sandra01-07-2012

1 nacht vroege vlucht

Mooi B&B. Goed bewegwijzigd. Zelfs zwembad met ligstoelen. Alleen Italiaans sprekende eigenaresse. Wel lief en praat graag. Voor 1 nacht ietsjes teveel vertelt. Alles super netjes en schoon. Ontbijt mogelijk tussen 04:00 en 10:30. Ideaal bij vroege vlucht. Wel zelf bediening, maar alles staat klaar, Wil je uitgebreid ontbijten, cornflakes, melk, fruit, sapjes, water, toast, verschillend soorten jam, ham en kaas (in koelkast) koffie, thee, (zelf zetten). Voor 65 euro een goed deal op 28 juni. Locatie ideaal voor vliegveld, maar zou zelf (vanwege locatie) hier niet langer blijven. Kamer nummer 1 donker met kleine raam, maar nogmaals voor 1 nacht prima. Uitstapjes: Trapani centrum ca 15 min. Zingaro Reserver/San Vito/Segestra/Castelmare del Golfo ca 1uur met auto (snelweg).Palermo ca 1.15 min (niets bijzonders) Marsala ca 30 min. Wel leuk om gezien te hebben,niet toeristisch.

• 8henk.van-den-oetelaar17-03-2011

Ideale plek dichtbij Airport

Zeer geschikt voor overnachting ivm vroeg vertrek airport Trappani. Zeer goed ingesteld op early departure / late arrival...goed ontbijt en mooie kamers....

• 6John13-06-2010

voor 1 nacht

Hier geslapen voor vroege opstap op vliegtuig, kamers zijn zeer klein. Het lijkt meer op kamperen. Maar voor één nacht is het prima, mooie tuin.

Bed & Breakfast Triskele info

Facilities