ItaliëSiciliëTrapaniBed & Breakfasts TrapaniBed & Breakfast Porta delle Botteghelle

Bed & Breakfast Porta delle Botteghelle

ItaliëSiciliëTrapani

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Porta delle Botteghelle voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

1 Reviews over Porta delle Botteghelle

• 8Peggy Theunissen05-09-2017

Italiaans tussen de Italianen

De accommodatie ligt in het centrum van oud-Trapani. In een van de vele smalle straatjes, vlakbij de vismarkt, de grote haven en de vissershaven, de winkelstraten en maar 15 minuutjes lopen van het eerste strandje. De straten in de buurt vond ik erg schoon maar de baaitjes waar de vissersbootjes lagen, viel te wensen over. Plastic zakken en flessen alom. In een hoofdstraat om de hoek, de Corso Vittorio Emanuele, staan veel oude barokke gebouwen (kerken) en de gebruikelijke terrasjes. Heerlijk voor de vakantiesfeer. Het personeel van onze B&B was erg behulpzaam met voorlichting voor bezienswaardigheden in de buurt en hoe of er te komen. Jammer dat het openbaar vervoer moeilijk uit te zoeken is. De prijs/kwaliteitsverhouding vond ik wel oké, want de kamers werden ook goed bijgehouden. Iedere dag schone lakens + handdoeken. Ook het ontbijt was goed. Niet uitbundig maar goed verzorgd.

Bed & Breakfast Porta delle Botteghelle info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV