Bed and Breakfast Porta delle Botteghelle

Bed and Breakfast Porta delle Botteghelle

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag31°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Porta delle Botteghelle voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Porta delle Botteghelle in het Nederlands

Italiaans tussen de Italianen

Peggy Theunissen
5-9-2017

De accommodatie ligt in het centrum van oud-Trapani. In een van de vele smalle straatjes, vlakbij de vismarkt, de grote haven en de vissershaven, de winkelstraten en maar 15 minuutjes lopen van het eerste strandje. De straten in de buurt vond ik erg schoon maar de baaitjes waar de vissersbootjes lagen, viel te wensen over. Plastic zakken en flessen alom. In een hoofdstraat om de hoek, de Corso Vittorio Emanuele, staan veel oude barokke gebouwen (kerken) en de gebruikelijke terrasjes. Heerlijk voor de vakantiesfeer. Het personeel van onze B&B was erg behulpzaam met voorlichting voor bezienswaardigheden in de buurt en hoe of er te komen. Jammer dat het openbaar vervoer moeilijk uit te zoeken is. De prijs/kwaliteitsverhouding vond ik wel oké, want de kamers werden ook goed bijgehouden. Iedere dag schone lakens + handdoeken. Ook het ontbijt was goed. Niet uitbundig maar goed verzorgd.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Porta delle Botteghelle in Trapani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Porta delle Botteghelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.