Appartement La Mattanza

ItaliëSiciliëTrapani

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement La Mattanza voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over La Mattanza

• 9Linda & Hans20-07-2010

Geweldige uitvalsbasis

Prachtige ruime, moderne en kleurvolle appartementen midden in de historische stad. Eigen deurbel(!), halletje, woonkamer, keuken, eetkamer, badkamer. Diverse balkonnetjes die wij gebruikten om lekker te zitten: italianen hangen er slechts hun was op en komen af en toe even bekijken hoe het er buiten aan toe staat. 2 airco's binnen, super. Je woont echt even tussen de Italianen die hun eigen leven leiden in de buurt: geweldig om te zien. Omgeving prachtig: in 5 minuten zowel bij de haven als aan het strand. Erice bezoeken echte aanrader. Snap niet waar de overlast van de andere beoordeling vandaan komt: Alviro onder de appartementen was bijna nooit open en als het open was niks te doen, geen muziek niks. Totaal geen last gehad van verdere overlast: heel rustig gelegen. Supermarkt en bakker om de hoek. Italianen geweldig vriendelijk. Echte aanrader!

• 8Ger 24-05-2010

mooi appartement echter ........

Ons appartement was helemaal in orde, erg mooi. Centraal gelegen in Trapani. Prima om van hier uit de omliggende plaatsen te verkennen, kan goed met openbaar vervoer. (bus en trein) Maar let op onder het appartement ligt een muziekcafe dat dagelijks geopend is en in vooral het week-end doe je geen oog dicht voor 4.30 uur. In Trapani zijn weinig restaurants. Een goed adres ligt aan de haven, restaurant Angelino.

Appartement La Mattanza info

Veilig betalen met