Aparthotel Duca di Castelmonte

Aparthotel Duca di Castelmontesterstersterster

7.8Goed

Italië, Sicilië, Trapani

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Duca di Castelmonte voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Kinderopvang
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

10 reviews over Aparthotel Duca di Castelmonte

• 2017
    8ellatakacs30-09-2017

Fantastische vakantieplek op Sicilie

Wat een heerlijke plek, mooie appartementen, zwembad erbij en werkelijk een gezellige en goede keuken waar iedereen, ook uit het dorp graag aanschuift aan en van de lange tafels. Prima ontbijtje en ook het avondeten is royaal en erg lekker. Karaf huiswijn erbij en je avond kan niet stuk

Gereisd met partner in juli 2012

• Oude reviews

6patricia14-06-2014

matig verblijf

agriturismo 4 sterren die eigenlijk veel minder goed was dan alle 3sterren verblijven waar we verbleven. Vooral gericht op (lawaaerige) Duitse toeristen, ontbijt was goed. Avondeten is meer kwantiteit dan kwaliteit, niet verfijnd. Kamer was totaal niet wat op de website wordt getoond, oubollig, niet erg hygienisch. Douche lekte waardoor de badkamer 2 X daags onder water stond en waar men ook niets aan deed. 1 X om de 3 dagen nieuwe handdoeken en bed opmaken en poetsen na vraag er om. Privéterras bleek dan doorgang voor andere verblijven en voor de werkers. Weinig gastvrijheid te bespeuren, bedienend personeel was wel vriendelijk. Veel lawaai overlast door de feesten die men geeft voor lokale burgers. Daardoor moet men bij het avond eten ook wachten op bediening aangezien er weinig personeel ingezet wordt. Spiegelt zich ook af in de bediening.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Janine Trompetter02-08-2011

Relaxed en hartelijk, goede service!

Beste typering (naar mijn mening): relaxed en leuk!! Hoewel niet echt een idyllische plek, wel een prima uitvalsbasis om uitstapjes te maken naar trapani, erice, de tempels in selinunte etc. We hebben een hele leuke boottocht gemaakt met de eigenaar naar de eilanden, was erg goed verzorgd. Verder voor de kinderen leuk: zwembad, dieren (lieve honden), tennisbaan. En verder zijn het de kleine dingetjes die het hem doen, ze zijn erg klantvriendelijk. Eten is prima maar voor ons waren 5 gangen om half 9 s avonds niet meer weg te krijgen. Ook daar gingen ze flexibel mee om en we kregen een aangepaste maaltijd. Ik zal deze locatie qua relaxte sfeer en klantgerichtheid aan iedereen aanraden!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Elvira21-11-2010

Agriturismo!

Mooi landgoed met mooi zwembad. In alle hoeken en gaatjes leuke versieringen, veel dieren. We hadden er een appartement in het bijgebouw aan de voorkant van het landgoed. Destijds zo goed als nieuw; mooie slaapkamer en mooie keuken met leuke gebloemde bank en tafelsprei. Ontbijtmandje met verse broodjes en jam op terrasje genuttigd met gezelschap van een lieve hond die netjes ging liggen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 6Marie Jose11-11-2010

tegenvaller

de laatste 3 nachten van de vakantie op Sicilië hier verbleven. Klein, donker appartement, waar de muggen niet buiten te houden waren. Ontbijt was goed, de samenkomst voor het diner moet je aanspreken. De positieve reacties die we op diverse websites hadden gelezen, vonden wij zwaar overtrokken. Een goede uitvalsbasis om deze streek te verkennen, dat zeker. Maar van de 5 accommodaties die we aan hebben gedaan, was dit met stip de minste.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Chantal Visser26-09-2010

beestenboel

We hebben het hier leuk gehad. Het appartement was niet heel nieuw of luxe en de bedden lagen niet fijn, maar het was wel sfeervol. Nadeel vond ik de hoeveelheid muggen en andere insecten. Neem in september een klamboe mee! Ook viel de stroom 2 keer uit. Maar daar kon de eigenaar niks aan doen. Het ontbijt vond ik goed. Het diner ook. je hebt de keus om mee te eten met alle andere gasten. leuke manier om mensen te leren kennen. Sowieso is het terrein erg mooi als je van landelijk houdt! Op het terrein zijn veel dieren. Sommigen zagen er wel wat verweerd uit. Een ezel met te lange hoeven, of zieke dieren. Gelukkig nam de eigenaar (na lang aandringen) 2 doodzieke kittens mee naar de dierenarts. het was namelijk hartverscheurend om ze zo ziek te zien. Persoonlijk vind ik dat ze dat eerder hadden moeten doen. Niet pas na aandringen van vele gasten! maar ik was allang blij dat ze het deden. Al met al hebben we het er leuk gehad. Maar wel slaaptekort wegens de rotbedden en de muggen!

Gereisd met partner in september 2010

• 8Dorien Leidelmeijer02-08-2010

Rustieke Agriturismo

Verblijf van 9 juli tot 23 juli 2010. Geweldige locatie voor het verkennen van het westen van Sicilië. Ruim rustiek landgoed, vriendelijk behulpzaam personeel, goede sfeer. Appartement ( Olivaro1) ruim maar wel stoffig, oud sanitair met penetrante urinelucht, douche te klein en met bruine plekken. Vriesvakje koelkast geheel dichtgevroren, brandmelder buiten werking. Bedden goed en werden om de 3 dagen verschoond + appartement gebezemd en gedweild. Ontbijt typisch Italiaans met croissants, cake, fruit,hartig beleg. Helaas alleen slap Shoarma-achtig brood. Vruchtensap niet gekoeld. Italiaans diner smaakvol maar niet bijzonder goed, verwacht niet een mooi stukje vlees of vis naast de vele pasta’s, wel gezellig aan de lange tafels. € 25,- p.p. per dag vind ik het niet waard.( Waarschijnlijk €6,- zakelijk verbruik) Zwembad biedt uniek uitzicht op Erice en ziet er goed onderhouden uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Dorien leidelmeijer27-07-2010

Mooie locatie,geweldig verblijf, maar........

Van 9 juli tot 23 juli 2010 een fijn verblijf gehad.Geweldig uitgangspunt voor tochten.Wel was het appartement(olivaro1) stoffig,badkamer rook naar urine, douch zeer klein met bruine plekken,houten kapotte WC -bril,rookmelder kapot , vriesvakje geheel dichtgevroren.Personeel uiterst vriendelijk.Voor Italiaanse begrippen een ontbijt met hartig beleg, goede croissants, helaas slappe smaakloze arbische broodjes en het vruchtensap op 29 graden,wel gebak en vers fruit.Diner goed van smaak,vers en gezellig,maar verwacht geen mooie stukjes vlees of vis, alles is op kleine schaal verwerkt in de pasta's. Zwembad ligt op een mooie locatie met uitzicht op Erice, is schoon en comfortabel.De dieren zijn gezellig en scheppen een huiselijke sfeer, de zorg hiervoor is alleen niet volgens onze Nederlandse normen.De boottochten zijn super, het eiland is schitterend mits je je niet aan het overvloedige zwerfvuil stoort. Ondanks bovenstaande kritiek een aanrader. Dorien leidelmeijer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Bert22-07-2010

Waanzinnig

In het voorjaar een perfecte locatie om het westen van Sicilië te ontdekken. Veel uitstapjes mogelijk vanuit deze plaats. We hadden een zeer ruim appartement met keuken/woonkamer, slaapkamer en badkamer. Voor het appartement een ruim, intiem terras om 's avonds lekker weg te zakken. Maar eerst heb je een fantastisch diner aan een lange tafel: samen met andere gasten schuif je aan en laat je je verwennen met een super 5-gangen diner (slecht € 20 en iedere dag weer anders). Het personeel is vriendelijk, ook bij het zwembad is een kleine minibar. Met kinderen kun je je prima vermaken, want de vele dieren geven je het gevoel dat je in een dierentuin woont. Echt een topper ! ! !

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Bert en Marleen07-06-2010

Wie van rust, eten en genieten houdt!

Dit is echt een aanrader! Prima appartementen zo groot als een normale etage in Nederland. Met keuken, badkamer en grote slaapkamer. Ontbijt en avondeten zijn echt perfect (5 gangen voor € 20 all-in). Vanuit de Azienda makkelijk uitstapje naar de Noordkust, Trapani, Marsala, etc. Echt een mooie streek van Sicilië!

Gereisd met partner in juni 2010

• KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken