Géén boekingskosten
ItaliëSiciliëTrapaniAparthotels TrapaniAparthotel Duca di Castelmonte

Aparthotel Duca di Castelmonte

ItaliëSiciliëTrapani

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Duca di Castelmonte voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 11 reviews

Meer aparthotel info

11 Reviews over Duca di Castelmonte

• 4Marion Bosma23-04-2022

Niets is wat het lijkt

Azienda Duca di Castelmonte lijkt op de website van 'Eliza was here' zo mooi, vooral met de bekende Eliza storytelling erbij maar wat een tegenvaller. We hadden een studio, heel donker, het was niet schoon. Hier natuurlijk direct wat van gezegd. Maar even je terras een beetje aanvegen is niet het schoonmaken zoals gevraagd. Eten is zo zo maar dat is persoonlijk. Mensen die er werken niet allemaal even vriendelijk. Bij het inchecken wordt zeer slordig omgesprongen met belangrijke reisdocumenten. Toen we aankwamen niemand bij de receptie, op bureau lagen allemaal persoonsdocumenten zo voor het grijpen. Hier iets van gezegd, maar een goed Engels of Duits sprekende was er niet. Nee je voelt je niet heel erg welkom. Lang moeten wachten voor check in, uiteindelijk zelf op het terrein op zoek naar medewerker. Vieze accommodatie, geen excuus hiervoor en geen goede oplossing. Op vakantie mag je wel wat meer verwachten. Jammer

• 8ellatakacs30-09-2017

Fantastische vakantieplek op Sicilie

Wat een heerlijke plek, mooie appartementen, zwembad erbij en werkelijk een gezellige en goede keuken waar iedereen, ook uit het dorp graag aanschuift aan en van de lange tafels. Prima ontbijtje en ook het avondeten is royaal en erg lekker. Karaf huiswijn erbij en je avond kan niet stuk

• 6patricia14-06-2014

matig verblijf

agriturismo 4 sterren die eigenlijk veel minder goed was dan alle 3sterren verblijven waar we verbleven. Vooral gericht op (lawaaerige) Duitse toeristen, ontbijt was goed. Avondeten is meer kwantiteit dan kwaliteit, niet verfijnd. Kamer was totaal niet wat op de website wordt getoond, oubollig, niet erg hygienisch. Douche lekte waardoor de badkamer 2 X daags onder water stond en waar men ook niets aan deed. 1 X om de 3 dagen nieuwe handdoeken en bed opmaken en poetsen na vraag er om. Privéterras bleek dan doorgang voor andere verblijven en voor de werkers. Weinig gastvrijheid te bespeuren, bedienend personeel was wel vriendelijk. Veel lawaai overlast door de feesten die men geeft voor lokale burgers. Daardoor moet men bij het avond eten ook wachten op bediening aangezien er weinig personeel ingezet wordt. Spiegelt zich ook af in de bediening.

• 9Janine Trompetter02-08-2011

Relaxed en hartelijk, goede service!

Beste typering (naar mijn mening): relaxed en leuk!! Hoewel niet echt een idyllische plek, wel een prima uitvalsbasis om uitstapjes te maken naar trapani, erice, de tempels in selinunte etc. We hebben een hele leuke boottocht gemaakt met de eigenaar naar de eilanden, was erg goed verzorgd. Verder voor de kinderen leuk: zwembad, dieren (lieve honden), tennisbaan. En verder zijn het de kleine dingetjes die het hem doen, ze zijn erg klantvriendelijk. Eten is prima maar voor ons waren 5 gangen om half 9 s avonds niet meer weg te krijgen. Ook daar gingen ze flexibel mee om en we kregen een aangepaste maaltijd. Ik zal deze locatie qua relaxte sfeer en klantgerichtheid aan iedereen aanraden!!

• 8Elvira21-11-2010

Agriturismo!

Mooi landgoed met mooi zwembad. In alle hoeken en gaatjes leuke versieringen, veel dieren. We hadden er een appartement in het bijgebouw aan de voorkant van het landgoed. Destijds zo goed als nieuw; mooie slaapkamer en mooie keuken met leuke gebloemde bank en tafelsprei. Ontbijtmandje met verse broodjes en jam op terrasje genuttigd met gezelschap van een lieve hond die netjes ging liggen.

• 6Marie Jose11-11-2010

tegenvaller

de laatste 3 nachten van de vakantie op Sicilië hier verbleven. Klein, donker appartement, waar de muggen niet buiten te houden waren. Ontbijt was goed, de samenkomst voor het diner moet je aanspreken. De positieve reacties die we op diverse websites hadden gelezen, vonden wij zwaar overtrokken. Een goede uitvalsbasis om deze streek te verkennen, dat zeker. Maar van de 5 accommodaties die we aan hebben gedaan, was dit met stip de minste.

• 8Chantal Visser26-09-2010

beestenboel

We hebben het hier leuk gehad. Het appartement was niet heel nieuw of luxe en de bedden lagen niet fijn, maar het was wel sfeervol. Nadeel vond ik de hoeveelheid muggen en andere insecten. Neem in september een klamboe mee! Ook viel de stroom 2 keer uit. Maar daar kon de eigenaar niks aan doen. Het ontbijt vond ik goed. Het diner ook. je hebt de keus om mee te eten met alle andere gasten. leuke manier om mensen te leren kennen. Sowieso is het terrein erg mooi als je van landelijk houdt! Op het terrein zijn veel dieren. Sommigen zagen er wel wat verweerd uit. Een ezel met te lange hoeven, of zieke dieren. Gelukkig nam de eigenaar (na lang aandringen) 2 doodzieke kittens mee naar de dierenarts. het was namelijk hartverscheurend om ze zo ziek te zien. Persoonlijk vind ik dat ze dat eerder hadden moeten doen. Niet pas na aandringen van vele gasten! maar ik was allang blij dat ze het deden. Al met al hebben we het er leuk gehad. Maar wel slaaptekort wegens de rotbedden en de muggen!

• 8Dorien Leidelmeijer02-08-2010

Rustieke Agriturismo

Verblijf van 9 juli tot 23 juli 2010. Geweldige locatie voor het verkennen van het westen van Sicilië. Ruim rustiek landgoed, vriendelijk behulpzaam personeel, goede sfeer. Appartement ( Olivaro1) ruim maar wel stoffig, oud sanitair met penetrante urinelucht, douche te klein en met bruine plekken. Vriesvakje koelkast geheel dichtgevroren, brandmelder buiten werking. Bedden goed en werden om de 3 dagen verschoond + appartement gebezemd en gedweild. Ontbijt typisch Italiaans met croissants, cake, fruit,hartig beleg. Helaas alleen slap Shoarma-achtig brood. Vruchtensap niet gekoeld. Italiaans diner smaakvol maar niet bijzonder goed, verwacht niet een mooi stukje vlees of vis naast de vele pasta’s, wel gezellig aan de lange tafels. € 25,- p.p. per dag vind ik het niet waard.( Waarschijnlijk €6,- zakelijk verbruik) Zwembad biedt uniek uitzicht op Erice en ziet er goed onderhouden uit.

• 8Dorien leidelmeijer27-07-2010

Mooie locatie,geweldig verblijf, maar........

Van 9 juli tot 23 juli 2010 een fijn verblijf gehad.Geweldig uitgangspunt voor tochten.Wel was het appartement(olivaro1) stoffig,badkamer rook naar urine, douch zeer klein met bruine plekken,houten kapotte WC -bril,rookmelder kapot , vriesvakje geheel dichtgevroren.Personeel uiterst vriendelijk.Voor Italiaanse begrippen een ontbijt met hartig beleg, goede croissants, helaas slappe smaakloze arbische broodjes en het vruchtensap op 29 graden,wel gebak en vers fruit.Diner goed van smaak,vers en gezellig,maar verwacht geen mooie stukjes vlees of vis, alles is op kleine schaal verwerkt in de pasta's. Zwembad ligt op een mooie locatie met uitzicht op Erice, is schoon en comfortabel.De dieren zijn gezellig en scheppen een huiselijke sfeer, de zorg hiervoor is alleen niet volgens onze Nederlandse normen.De boottochten zijn super, het eiland is schitterend mits je je niet aan het overvloedige zwerfvuil stoort. Ondanks bovenstaande kritiek een aanrader. Dorien leidelmeijer

• 8Bert22-07-2010

Waanzinnig

In het voorjaar een perfecte locatie om het westen van Sicilië te ontdekken. Veel uitstapjes mogelijk vanuit deze plaats. We hadden een zeer ruim appartement met keuken/woonkamer, slaapkamer en badkamer. Voor het appartement een ruim, intiem terras om 's avonds lekker weg te zakken. Maar eerst heb je een fantastisch diner aan een lange tafel: samen met andere gasten schuif je aan en laat je je verwennen met een super 5-gangen diner (slecht € 20 en iedere dag weer anders). Het personeel is vriendelijk, ook bij het zwembad is een kleine minibar. Met kinderen kun je je prima vermaken, want de vele dieren geven je het gevoel dat je in een dierentuin woont. Echt een topper ! ! !

Aparthotel Duca di Castelmonte info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar