1 review over Hotel Baglio Santacroce in het Nederlands

Prima locatie om een paar dagen te logeren

Wytze
19-10-2011

Hotel Baglio Santacroce in Trapani heeft vanaf het terras een prachtig uitzicht op de zee. Restaurant goed (niet extreem goed). Mooie ruime kamers.

Gereisd Met partner in Tue Sep 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baglio Santacroce in Trapani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baglio Santacroce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.