Hotel Perla del Golfo

ItaliëSiciliëTerrasini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Perla del Golfo voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 2 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3OnvoldoendeScore uit 2 reviews
  • 3Waardering

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Perla del Golfo

• 2Jantine11-07-2013

Nooit meer doen

Geen goed hotel airco is maar van 6 uur s'avonds tot 4 uur in de morgen oude slechte kamers wel goed zwembad van Vrijdag tot zondag heel veeeeel Italianen en is het restaurant een .....schuur rennen anders is het buffet leeg . 3 nachten ivm rondreis Touroperator (geen goede keus)

• 4Sicilie201326-06-2013

Niets voor ons

Op onze rondreis Sicilië zijn we 3 nachten in dit resort verbleven. Het ziet er van buiten netjes uit, maar achter deze buitenkant gaat een oud, gedateerd resort schuil. Wij zaten er in het weekend. Met name de Sicilianen zelf verblijven er dan in grote mate. Het all-inclusive concept spreekt ze aan, gevolg geen rust meer, jengelende kinderen, schranspartijen aan het buffet, wat je weer een beetje het gevoel geeft in een all-inclusiveresort te zijn (iets wat wij bewust mijden omdat we liever rondreizen, maar ook dan wordt je wel eens op overnachtingsplaatsen gezet waar je niets aan vind). Er is geen internet. De kamers zijn kil en klinisch (lijkt op een ziekenhuiskamer, zo ruikt het er ook). Kortom gewoon niets voor ons. Gelukkig hadden we dagelijkse leuke uitstapjes gepland (oa Palermo) en een leuk strand een dorpje verder gevonden, waardoor we alleen maar op het resort waren om te eten en te slapen. Wellicht voor allinclusive liefhebbers een prima verblijfplek, maar niets voor ons.

Hotel Perla del Golfo info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar