Reviews over Termini Imerese

Himerapolis Hotel

Daniel Waterman,
    5-8-2012

Dit is een mooie hotel met een bijzondere architectuur en sfeer. Hotel is handig gelegen niet ver van het strand en op ± 10 minuten van Termini/Imerese. Er is een leuke museum vlakbij en zwembaden bij het strand. Ook zijn er vele archeologische opgravingen te bezichtigen. De prijzen van het hotel zijn redelijk, zeker vergeleken met de rest van Italie. Het personeel is vriendelijk en de eigenaars waren altijd aanwezig om ons te helpen. We hebben heerlijk gegeten en de wellness center was een welkome plek om uit te rusten en te genieten van een massage. Al met al een aangename verassing!

mooi goed hotel

saskia en michel,
    26-7-2008

Een heel mooi hotel met hele ruime kamers in de griekse stijl gemaakt. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was goed. Het hotel ligt ongeveer 20 minuten rijden van een mooi strand waar ook eet gelegenheden zijn.

Termini Imerese scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews