Hotel Villino Gallodoro

Hotel Villino Gallodorosterster

8.1Fantastisch

Italië, Sicilië, Taormina

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Villino Gallodoro voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

34 reviews over Hotel Villino Gallodoro

• 6SVH23-08-2016

Klein hotel

Alle dagen sober en hetzelfde ontbijt, wel met versgeperst sap en gekookt ei. Een mooi terras, met een heel mooi uitzicht. Vriendelijke eigenaren. Kamer en badkamer sober maar schoon. Harde bedden, maar goed te doen.Geen koelkast of waterkoker. Prima airco. De meeste kamers hadden balkon of terras, helaas de onze niet (kamer 25). Gelegen aan een zeer drukke weg, niet aan te raden met kleine kinderen. Strand, winkels, restaurants op loopafstand. Kabelbaan naar centrum Taormina op 100 meter afstand van hotel (€ 6,00 p.p. retour). Niks mis met dit hotel, maar zou er geen tweede keer heen gaan. Sowieso niet meer naar Taormina, want alles is best duur.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Elizabeth Sonneveld04-08-2016

Voor de 6e keer in dit heerlijke hotelletje super

Rustig, simpel, typisch Italiaans hotel, zeer geschikt voor mensen die niet van grote bandjes om arm hotels houden!! Simpel ontbijt maar wel vers sap , eitje en lekker brood aan de overkant kleine supermarkt daar haalde we kaas en ham, verder s'ochtends groente en fruit autootje waar we heerlijk vers fruit kochten!! Strand onderaan de trap en kabelbaan vlakbij om heerlijk te flaneren en te dineren!! Enrico, Caramello en Mario maken je verblijf zo fijn als een tweede huis!! Tot snel en dank voor alles 😘 Tiamo!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Art & Annette Smits16-06-2015

Geweldig Hotel

Thanks For The Good service! Het was geweldig goede service een praatje ..... Een heerlijk terras met erg mooi uitzicht..ontbijt gewoon goed...als je kaas of ham wild supermarkt om de hoek...bewaren ze voor je in hun koelkast! Kamers waren erg goed schoon en elke dag schoon gemaakt perfect ..... Thanks guys For the nice staying in Galodorro...😄👍

Gereisd met partner in mei 2015

• 7mevrouw Hoogerwoord24-09-2014

Simpel maar erg schoon pension.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging aan een zeer drukke weg. Strand op loopafstand, maar ook shuttle-service naar een verderop gelegen strand.

Alleen gereisd in januari 2014

• 8Chiitra13-03-2014

Zeezicht met een korrel zout en humor.

Leuk pension, met hartelijke eigenaar. Hij spreekt bijna geen Engels (wel wat Duits), maar is zeer gastvrij en doet bijna alles zelf ondanks dat hij ook niet meer de jongste is, met hulp van zijn partner (man). Kamers met zeezicht, klopt wel. maar alleen als je op je tenen op het balkon staat. Kijkt uit op achterkant lager gelegen groot hotel. kamer prima, maar wat aan de kleine kant. Wel ruime schone badkamer. Ik kreeg heel veel overheerlijke sappige sinaasappelen van eigen bomen op het terrein. Ontbijt is supervers, maar eenvoudig. Het uitzicht vanaf het terras (waar ontbijt wordt geserveerd) is prachtig. Gewoon lekker vertoeven. Vlakbij supermarkt etc. Ik voelde me prima op mijn gemak, helaas weg langs hotel heel druk en is niet fijn met kinderen. Accommodatie is sowieso niet geschikt voor mensen met kinderen: kiezelstrand steile trappen en onbereikbaar met kinderwagen en geen zwemgelegenheid. Geen goed pad langs de drukke weg.

Alleen gereisd in oktober 2013

• 8Henk04-07-2013

Kort bij het strand en zo in Taormina

Afgelopen 12 dagen hebben wij een geweldige vakantie gehad op Sicilië in Gallodoro. Ontbijten op een prachtig terras met uitzicht op zee.

Ondanks onze late aankomst. (1 uur 's-nachts) werden we allervriendelijkst ontvangen.

De beide eigenaren geven je het gevoel dat vakantie nog wat bijzonders is.

Het ontbijt kan het best als eenvoudig omschreven worden. Maar wel met elke dag vers door de eigenaren geperst sinaasappelsap.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Ligthart26-05-2013

Geweldig kleinschalig hotel

Gallodoro ligt in Mazzaro. beneden de kabelbaan Taormina. Vlak bij het haventje. Met heerlijke restaurantjesen een klein strandje. Eenvoudig ontbijt. (brood, toast, VERSE jus Orange, gekookt eitje, thee, koffie) op het heerlijke terras met uitzicht op de baai. Ruime, zeer schone kamer met ruime badkamer met douche. Zeer vriendelijke eigenaar. lijkt wat stug maar is dit helemaal niet. Wil met alles helpen. De kleinschaligheid is erg prettig.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9henk Neurink27-09-2012

Fijn hotel en geweldige mensen

Dit 2 sterren hotel komt vriendelijk over. Hotel ligt aan de doorgaande weg en er is een parkeer plaats voor je auto als je die huurt. Mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was schoon en netjes en de bedden werden elke dag opgemaakt en dan werden tevens de handdoeken verschoond. Terras is een plaatje op zich wat een mooi uitzicht heb je hier. Ontbijt is eenvoudig, witbrood toast vruchtensap boter jam en een pot thee of een capucino, Kabelbaan naar het hoog op de helling gelegen Taormina ligt op 100 meter afstand. Dus geen overdreven luxe maar een schoon, mooi en authentiek Siciliaans hotel . Niets ander dan lof Prijs/kwaliteit geef ik dan ook een 10 voor.

Gereisd met partner in september 2012

• 9petra en rienk van den berg03-09-2012

prima plek vlak aan zee

Wij vielen in en warm bad! Door de late vluchttijden waren wij bang dat we moeilijkheden kregen, maar niets is minder waar. Om 2 uur s,nachts nog gezelligheid met en zoutje en een drankje. Op de terugreis mochten we tot 19 uur de kamer gebruiken tegen een kleine vergoeding. De service is prima ! Airco uitstekend en het terras met uitzicht heerlijk. Complimenten aan Mario en de broers.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9T. Koppers01-08-2012

absolute aanrader

Kleinschalig familiehotel geleid door twee broers. Fantastische ligging aan de baai van Mazzaro en buiten de drukte van Taormina zelf. Bovendien bijna altijd een lekker windje van zee. Zeer vriendelijke mensen, Mario zorgt voor de bar en kan ook een uitstekende cocktail serveren tegen een zeer redelijke prijs. Perfekt voor mensen die geen drukte willen van een groot hotel. Hier ben je geen nummer! Zeer goede restaurants op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

3 tips over Hotel Villino Gallodoro

• Ligthart, 26-05-2013

Heerlijk vis eten bij 'Il Barcaiolo" beneden bij het strandje. Ga, of maak een excursie naar de Etna.

• petra en rienk van den berg, 03-09-2012

Gewoon leven als een Siciliaan

• Art & Annette Smits, 16-06-2015

Een aanrader....mooie omgeving heerlijke restaurants... Auto huren leuk om de omgeving te verkennen, heerlijk strand om de hoek.

0 vragen over Hotel Villino Gallodoro

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand700 m

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen