Géén boekingskosten

Hotel Villino Gallodoro

ItaliëSiciliëTaormina

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villino Gallodoro voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 32 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 32 reviews

• Airconditioning

34 Reviews over Villino Gallodoro

• 10Rosaleen e Teto29-08-2017

Semplicemente splendido

Splendida vista mare con il rapporto qualità prezzo eccezionale, accoglienza davvero molto gradevole , non dimenticate di chiedere allo chef le specialità preparate in giornata, non veso ne pentirete!

• 6SVH23-08-2016

Klein hotel

Alle dagen sober en hetzelfde ontbijt, wel met versgeperst sap en gekookt ei. Een mooi terras, met een heel mooi uitzicht. Vriendelijke eigenaren. Kamer en badkamer sober maar schoon. Harde bedden, maar goed te doen.Geen koelkast of waterkoker. Prima airco. De meeste kamers hadden balkon of terras, helaas de onze niet (kamer 25). Gelegen aan een zeer drukke weg, niet aan te raden met kleine kinderen. Strand, winkels, restaurants op loopafstand. Kabelbaan naar centrum Taormina op 100 meter afstand van hotel (€ 6,00 p.p. retour). Niks mis met dit hotel, maar zou er geen tweede keer heen gaan. Sowieso niet meer naar Taormina, want alles is best duur.

• 9Elizabeth Sonneveld04-08-2016

Voor de 6e keer in dit heerlijke hotelletje super

Rustig, simpel, typisch Italiaans hotel, zeer geschikt voor mensen die niet van grote bandjes om arm hotels houden!! Simpel ontbijt maar wel vers sap , eitje en lekker brood aan de overkant kleine supermarkt daar haalde we kaas en ham, verder s'ochtends groente en fruit autootje waar we heerlijk vers fruit kochten!! Strand onderaan de trap en kabelbaan vlakbij om heerlijk te flaneren en te dineren!! Enrico, Caramello en Mario maken je verblijf zo fijn als een tweede huis!! Tot snel en dank voor alles 😘 Tiamo!!

• 10Art & Annette Smits16-06-2015

Geweldig Hotel

Thanks For The Good service! Het was geweldig goede service een praatje ..... Een heerlijk terras met erg mooi uitzicht..ontbijt gewoon goed...als je kaas of ham wild supermarkt om de hoek...bewaren ze voor je in hun koelkast! Kamers waren erg goed schoon en elke dag schoon gemaakt perfect ..... Thanks guys For the nice staying in Galodorro...😄👍

• 7mevrouw Hoogerwoord24-09-2014

Simpel maar erg schoon pension.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging aan een zeer drukke weg. Strand op loopafstand, maar ook shuttle-service naar een verderop gelegen strand.

• 8Chiitra13-03-2014

Zeezicht met een korrel zout en humor.

Leuk pension, met hartelijke eigenaar. Hij spreekt bijna geen Engels (wel wat Duits), maar is zeer gastvrij en doet bijna alles zelf ondanks dat hij ook niet meer de jongste is, met hulp van zijn partner (man). Kamers met zeezicht, klopt wel. maar alleen als je op je tenen op het balkon staat. Kijkt uit op achterkant lager gelegen groot hotel. kamer prima, maar wat aan de kleine kant. Wel ruime schone badkamer. Ik kreeg heel veel overheerlijke sappige sinaasappelen van eigen bomen op het terrein. Ontbijt is supervers, maar eenvoudig. Het uitzicht vanaf het terras (waar ontbijt wordt geserveerd) is prachtig. Gewoon lekker vertoeven. Vlakbij supermarkt etc. Ik voelde me prima op mijn gemak, helaas weg langs hotel heel druk en is niet fijn met kinderen. Accommodatie is sowieso niet geschikt voor mensen met kinderen: kiezelstrand steile trappen en onbereikbaar met kinderwagen en geen zwemgelegenheid. Geen goed pad langs de drukke weg.

• 8Henk04-07-2013

Kort bij het strand en zo in Taormina

Afgelopen 12 dagen hebben wij een geweldige vakantie gehad op Sicilië in Gallodoro. Ontbijten op een prachtig terras met uitzicht op zee.

Ondanks onze late aankomst. (1 uur 's-nachts) werden we allervriendelijkst ontvangen.

De beide eigenaren geven je het gevoel dat vakantie nog wat bijzonders is.

Het ontbijt kan het best als eenvoudig omschreven worden. Maar wel met elke dag vers door de eigenaren geperst sinaasappelsap.

• 8Ligthart26-05-2013

Geweldig kleinschalig hotel

Gallodoro ligt in Mazzaro. beneden de kabelbaan Taormina. Vlak bij het haventje. Met heerlijke restaurantjesen een klein strandje. Eenvoudig ontbijt. (brood, toast, VERSE jus Orange, gekookt eitje, thee, koffie) op het heerlijke terras met uitzicht op de baai. Ruime, zeer schone kamer met ruime badkamer met douche. Zeer vriendelijke eigenaar. lijkt wat stug maar is dit helemaal niet. Wil met alles helpen. De kleinschaligheid is erg prettig.

• 9henk Neurink27-09-2012

Fijn hotel en geweldige mensen

Dit 2 sterren hotel komt vriendelijk over. Hotel ligt aan de doorgaande weg en er is een parkeer plaats voor je auto als je die huurt. Mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was schoon en netjes en de bedden werden elke dag opgemaakt en dan werden tevens de handdoeken verschoond. Terras is een plaatje op zich wat een mooi uitzicht heb je hier. Ontbijt is eenvoudig, witbrood toast vruchtensap boter jam en een pot thee of een capucino, Kabelbaan naar het hoog op de helling gelegen Taormina ligt op 100 meter afstand. Dus geen overdreven luxe maar een schoon, mooi en authentiek Siciliaans hotel . Niets ander dan lof Prijs/kwaliteit geef ik dan ook een 10 voor.

• 9petra en rienk van den berg03-09-2012

prima plek vlak aan zee

Wij vielen in en warm bad! Door de late vluchttijden waren wij bang dat we moeilijkheden kregen, maar niets is minder waar. Om 2 uur s,nachts nog gezelligheid met en zoutje en een drankje. Op de terugreis mochten we tot 19 uur de kamer gebruiken tegen een kleine vergoeding. De service is prima ! Airco uitstekend en het terras met uitzicht heerlijk. Complimenten aan Mario en de broers.

Hotel Villino Gallodoro info

Het complex