Hotel Villa Fiorita

3 reviews over Hotel Villa Fiorita in het Nederlands

mooi hotel goede locatie

s.vdvelden
30-9-2017

ligging is perfect, de kamers heel ruim, het ontbijt geweldig en ook een mooi uitzicht. Enige minpunt is dat je de auto een paar honderd meter verder moet parketen en dat kost je 15 euro per dag.

Uitstekend hotel

Van Itterbeeck Robert
16-3-2009

Uitstekend hotel erg vriendelijke bediening. Grote kamers met een goede airco. Ouderwetse meubels maar stoort niet. De badkamer is wel aan vernieuwing toe maar heeft alle confort.

Veel trappen en lift enkel voor de bovenste verdieping. Mooie tuin met veel bloemen, uitstekende ligging op enkele meters van het centrum en toch erg kalm gelegen.

2006

Fijn hotelletje (25 kamers), uitstekend gelegen in de bovenstad van Taormina, schuin tegenover de kabelbaan en op 2 min. van het bruisende hart van de stad. Erg rustig 's nachts.

Kamer was ruim met groot terras met adembenemend uitzicht op de zee. Meubilair was ouderwets maar dat paste wel bij de stijl van deze oude hotelvilla. Badkamer was wel aan vernieuwing toe. Verder alle comfort (TV met BVN, A/C, koelkastje, safe).

Heel gezellig ontbijtterras (veel bloemen) met hetzelfde prachtige uitzicht op zee, tuintje en zwembad.

Vriendelijk onthaal, goede service.

Kamers zijn allemaal tegen de berg aan gelegen, dus heel veel trappen (68 welgeteld tot aan de lift) en lift alleen voor de hoogste verdiepingen.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Fiorita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Fiorita in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Fiorita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.