Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Ducale voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Villa Ducale in het Nederlands

2007

Op de heuvel boven het stadje geleden, dus: Rustige de de

René Zwart
9-6-2007

Op de heuvel boven het stadje geleden, dus: Rustige omgeving (buiten de drukte), fantastisch uitzicht over de Ionische zee, de baai van Gardina Naxos en een stomende Etna. Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Voortreffelijk ontbijt en mooi ingerichte kamers met veel comfort (kamer 32 is ruim - suite - heeft een grote badkamer en een zonnig terras met het bovenvermelde uitzicht. Gratis internetten bij de receptie. Voor wie lui is aangelegd is er van 's morgens tot 's avonds (laat)een gratis shuttleservice naar het centrum van Taormina met zijn vele tientallen restaurants. Een topper voor wie liever niet in een doorsnee-hotel logeert.

Gereisd Met partner in juni 2007
2005

Een mooi hotel in Siciliaanse stijl, de weg vanuit er naar

joan
11-11-2005

Een mooi hotel in Siciliaanse stijl, de weg vanuit Taormina er naar toe is wel erg smal en steil maar het uitzicht vanaf het hotel over de zee met in de verte de Etna is geweldig. Ontbijtbuffet is goed volop keuze. Ook het personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Ducale in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Ducale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.