Hotel Villa Bianca

Hotel Villa Bianca
6,9

2 tips over Hotel Villa Bianca

isabelle83, 20-9-2016

City by see is leuk om te doen maar op zondag klopt de informatie qua tijden niet, niet bij de halte en ook niet op het tijdschema wat je meekrijgt.

Een dagtrip naar de Etna voor €80,00. (van 07:45-17:00 uur)

Klinkt prijzig maar je gaat wel tot het maximale van 3000 meter hoogte, inclusief rit met de kabelbaan en jeep die je tot boven brengt.

We hadden ongeveer 3 uur de tijd om de Etna te bezichtigen.

Op de terugweg zijn we nog bij een imker geweest, de honing die hij maakt is erg lekker!

Julia, 24-6-2012
Vraag of je kamers beneden liggen zodat je niet iedere keer al die trappen op moet lopen, heel Taormina is voorzien van vele trappen (om bijvoorbeeld bij het strand te komen) en helaas niet erg toegankelijke voor mensen in een rolstoel