Hotel Taormina Park

5 reviews over Hotel Taormina Park in het Nederlands

Gezellig knus hotel

Jan Visser
13-7-2019

Als je naar het strand wilt naar letojanni copacabana gaan is een heerlijk rustig strand met een prima restaurant kan je heerlijk eten. Zeker naar de Etna gaan is zeker de moeite om tot aan boven toe te gaan, Taormina is heel gezellig en knus ook het antieke theater is de moeite van het bezoeken waard.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

GENOTEN!

v/d Heijden
24-7-2018

Het hotel is echt geweldig! Je komt direct in de Italiaanse sfeeren. Erg vriendelijk personeel, ook fijn dat de receptie 24/7 bemand is. Mooi uitzicht over zee, en Taormina centrum (met erg goede restaurants!) op loopafstand. Taormina is wel een erg dure plaats om te drinken. Eten daarentegen valt erg mee. De kamers waren erg schoon, iedere dag nieuwe handdoeken, en meerdere handdoeken p.p. Wel jammer dat er geen mini-bar aanwezig is, ook werkt het kleine koelkastje minimaal.

Zelf zijn wij via een touroperator gereisd en ook de shuttle-service naar het strand werkte prima. Gratis ligbedjes en parasols.

We komen graag terug

Wouter
7-6-2018

Na 3 jaar weer terug in het Taormina Park Hotel. het hotel heeft een zwembad en heeft een fabuleus uitzicht op de Etna. Het ontbijt is zeer uitgebreid. De kamers zijn wat gedateerd, maar schoon en netjes.

Gereisd Met partner in juni 2018

Tjingo

Romantisch hotel met centrale ligging

Anneke
      15-8-2017

Geweldig zwembad en wellness. Vlak bij het stadspark waar het heerlijk toeven is. Vanuit bijna elke kamer fantastisch uitzicht op zee en de Etna. Neem wel een upgrade, geen standaard kamer. Kamers en hotel zijn wat oubollig voor de jongeren, maar wij vinden dat Romantisch. Kamers zijn schoon. Parkeren is niet gratis en eigenlijk ook niet aan te raden. Straatjes zijn erg smal en veel 1richtingsverkeer, soms een doolhof. Parkeer buiten de stad en neem een shuttle. De luchthaven is prima te bereiken met de ov-bus. Bushalte en busstation is vlak bij. Kaartjes koop je vlakbij de luchthaven uitgang, bus-platform aan je rechter hand. Kost 9 euro pp. Neem geen half pension, als je van lekker eten houdt. Ze doen hun best, maar ondanks een keuzemenu is het gemiddeld. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en erg lekker. Op verzoek worden eitjes gebakken. Het hotel,heeft een centrale ligging, hou rekening met heuvelige bebouwing van Taormina. Taormina is zeer charmant en heeft veel leuke restaurantjes en chique Winkels. Geweldige tijd gehad!

Gereisd Met partner in mei 2017

Geweldig !!

Oma Yvonne
      28-7-2017

Prima hotel niks mid mee. Dr plaats taormina erg duur !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• VerzorgingHalfpension
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand3 km
      • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
      • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taormina Park in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taormina Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.