Hotel Soleado

7,2

28 reviews over Hotel Soleado in het Nederlands

Willy Heemskerk
8-7-2017

Goed hotel. Niets op aan te merken. Ontbijt vond ik summier. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Schone kamer. Onze kamer had een prachtige ligging met een groot balkon.

Hotel met gemoedelijke sfeer

anneke
2-6-2013

Zeer vriendelijke eigenaar die bij aankomst de auto voor je parkeert. Familiebedrijf met aandacht voor de gasten en gemoedelijke sfeer.Kamers ruim en die van onze met nieuwe badkamer met ruime inloopdouche. Ontbijt prima, geen uitgebreid buffet maar voldoende keuze en een luxe broodje/croissant per persoon. 10 min.lopen naar t centrum. Prima kwaliteit voor een 2 sterren hotel!!

Gereisd Met partner in mei 2013

Erg schattig en degelijk hotel!

Mirjam
24-8-2011

We sliepen een week in dit hotel. Erg leuke sfeer, ongeveer 10 minuten lopen van het gezellige, drukke centrum! Prima ontbijt, met uitzicht op zee! Kamer met internal view was groot en mooi, met balkon en een schattig plantsoen. Vriendelijk personeel. Nadeel: matras veel te hard en zwembad klein en ondiep. De stranden liggen ver (kabelbaan of busje) en de ligbedden+parasol zijn vrij prijzig (20 euro). Maar Sicilië is erg mooi,warm en romantisch, maar wel duur. Aanraders: Castelmola, dorpje boven Taormina en zonsondergang op de etna! De tocht naar lipari en stromboli viel tegen, vooral door andere verwachtingen (geen bounty stranden,maar zelfs zwart zand en weinig te zien/doen).

Gereisd Met partner in Sun Jul 31 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Rinske
13-8-2011

In augustus 2011 twee nachten in dit hotel verbleven. Hotel is eenvoudig en wat oud, maar zeer schoon en netjes. Roberto en zijn werknemers zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wat ik begrepen heb is dat men flink gaat renoveren. Ontbijt was ook prima. Zou zo teruggaan!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

klein hotel met mooi uitzicht

esther
21-7-2010

basic hotel met redelijke kamers met terras en klein (niet verwarmd) zwembad met in de verte zeezicht. Ligt op loopafstand van het centrum (wel even een hellende weg af/op lopen). Hier zijn veel gezellige restaurantjes en winkels. Badkamer heeft alle basisbenodigdheden, helaas heeft de deur schimmelplekken. Mooi strand te bereiken met de kabelbaan. Wij waren hier in september en het was dan ook niet erg druk in het hotel en dat vinden wij prettig. Helaas hadden wij erg slecht weer (regen en wind) en dan heeft dit hotel geen enkele faciliteit om je te vermaken. Maar ja, normaal gesproken kom je daar ook niet voor als je naar Sicilie gaat! Na een week in dit hotel hebben wij nog een rondreis over Sicilie gemaakt en het is een geweldig eiland!! Het eiland is aanrader.

Gereisd Met partner in september 2003
2008

Uitstekend geschikt voor verblijf!

Peter
15-9-2008

Bij aankomst zaterdag 22.30 konden we kiezen uit 2 kamertjes (waarvan 1 half onder de grond) met 'n klein raampje. ( géén balkon, geen airco! ondanks Neckermann beloftes). Eerste indruk eigenaar was niet goed-deze reservering had hij zo binnengekregen en andere kamers waren duurder! Na één nacht kregen we na aandringen een tamelijke grote kamer achter het hotel met een terras (dat we deelden met de buren die er nooit waren) De kamer was wel heel gehorig, gesprekken waren zo te volgen door de "muur". Matrassen waren erg zacht (doorgezakt), maar hebbben er prima opgeslapen. We hebben uiteindelijk een goede beoordeling gegeven omdat de familie heel vriendelijk en behulpzaam bleek tijdens de vakantie. Je gaat niet naar Sicilie voor 14 dagen hotel-zwembad. Dit hotel is uitermate geschikt voor verblijf!

Gereisd Met partner in september 2008

We zijn net terug van onze vakantie

kim
31-5-2008

We zijn net terug van onze vakantie. We hebben het super gehad in Soleado. Mooie ruime en vooral schone kamer (iedere dag goed gepoetst).Het zwembad is wat klein en ondiep,maar wie gaat daar dan ook zitten met een prachtig strand beneden?!De eigenaar van het hotel is erg aardig en behulpzaam.Ligging is perfect, prijs/kwaliteit super.

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

De slaapkamer op zich was goed , wel iets te harde bedden

T. Pot
7-8-2007

De slaapkamer op zich was goed , wel iets te harde bedden. Het is een beetje gehorig tussen de kamers onderling. De slaapkamerdeuren maken veel lawaai bij het ( zachtjes ) dichtdoen, een rubber stootdopje zou al wonderen verrichten.Het ontbijt was simpel, elke ochtend hetzelfde en wat te taaie broodjes. Voor de rest een prima hotel, schoon en goed verzord enne ... de drankjes zijn er goedkoop in vergelijking met de prijzen elders in het stadje.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een leuk klein familie hotelletje wat door Roeberto en op

Joyce
26-7-2007

een leuk klein familie hotelletje wat door Roeberto en zijn familie word onderhouden. Hotel Soleado ligt op loopafstand van het centrum van Taormina. Service van het hotel is goed, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt is eenvoudig net zoals de kamer, maar de prijs/kwaliteitverhouding is zeker dan ook goed.

Gereisd Met vrienden in juli 2007

Ons hele verblijf hebben we de accommodatie als een 'warm

M.W. Mundt
21-7-2007

Ons hele verblijf hebben we de accommodatie als een 'warm bad' ervaren. enorm hartelijke mensen die, als je laat zien dat je zelf oprecht geinteresseerd bent, altijd een stapje extra voor je willen doen. Niets was onmogelijk en op de dag van vertrek werden we door de eigenaar en zijn vader uitgezwaaid. Humor, interesse, tips en adviezen: echt geweldig.

leuke van dit hotel is, dat je van de zijlijn mee kunt genieten van het reilen en zeilen van hun eigen familie-perikelen.

ook de kamers waren prima. goede douche, leuk terrasje, airco en iedere dag werd er uitstekend schoongemaakt.

enige punt wat iets meer variatie mag krijgen, is het ontbijt. dit wordt na 11 ontbijtjes iets eentonig. wel prima.

Kortom: echt een hele leuke locatie als je op zoek bent naar oprechte mensen en een authentieke Siciliaanse sfeer. Zoek je 5* en veel entertainment en cocktails en glamour, dan is dit niet de plek waar je gelukkig wordt.

Gereisd Met partner in juli 2007

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Soleado in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Soleado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.