Géén boekingskosten

Sole Castello

ItaliëSiciliëTaormina

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sole Castello voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 11 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Sole Castello

• 9Caroline de Graaf21-08-2019

Geweldig hotel, volgende x weer! Een 10!

Zeer klantvriendelijk hotel. Geweldig ontbijt: elke dag onbeperkt buffet met home made zoet ontbijt taart, gebak, cake, croissants, fruit yoghurt sap en onbeperkt cappuccino. Parkeren op eigen plaats voor een bedrag van 10 euro per dag of in de straat als er plek is gratis. Mooi zwembad. Uitzicht op de baai. Stad is geweldig, overal dichtbij met auto: vulkaan, strand, alcanta kloof en stadjes langs de kust. In de stad de prachtige arena. Goed eten en veel keus in de stad. Wel veel trappen aangezien het hotel hoog ligt maar als je goed te been bent dan loop je je avondmaaltijd er weer af. Kamers netjes en onlangs vernieuw. Nieuwe eigenares die het goed aanpakt. Een aanrader!

• 5Harrie ten Breteler20-10-2015

dit nooit weer

Personeel is aardig, maar dat is schijn. Voor extra service moet je flink betalen, bijvoorbeeld laatste dag douchen €8,- per persoon. Ontbijt is niet veel bijzonders. Ga er nooit meer heen, af te raden.

• 8Mario Waeyaert19-05-2015

Ideaal om Taormina en de streek te ontdekken.

openbaar vervoer aan de deur hotel. Taxi's betaalbaar. Goede services zonder te overdrijven. Jong dynamisch team die het hotel zal overnemen van de familie.

• 6Diane Knudde03-11-2014

Prachtig uitzicht over baai en Etna

Verbleven er einde september 2014 voor 1 week. Vooral de ligging met het mooie uitzicht is een pluspunt. De 568 trappen naar Taormina moet je er dan wel bij nemen. Niet aan te raden voor minder mobiele en sportieve mensen. Er is wel een bus vlak aan het hotel, maar die rijdt maar om de twee uur. Taxi naar hotel kost 15 euro enkele rit. Het ontbijt was heel basic en alle dagen hetzelfde. s"Avonds was er een keuzemenu tussen twee voorgerechten en twee hoofdschotels met bediening aan tafel. Geen enkele keer echt smakelijk gegeten! De prijzen van de dranken vielen mee en het personeel was vriendelijk. De kamers en badkamers zijn aan vernieuwing toe, wel goeie matras en de kamers proper. T.V. klein scherm, te hoog bevestigd en uitsluitend Italiaanse kanalen. Terras aan kamer heel ruim. Mooi eiland, veel te zien, maar wel duur.

• 10Maurice14-10-2013

Waanzinnige plek, magistraal uitzicht!

Zoals eerder beschreven ligt het hotel bovenin Taormina en dit kost wat moeite als je dit lopend doet. In het hoogseizoen rijden er busjes heb ik begrepen en eigenlijk heeft ieder ander hotel hetzelfde probleem...het dorp is nou eenmaal op een heuvel gebouwd, maar.... Als je dan toch moet kiezen zou ik voor deze prijs-kwaliteit wel op de top willen zitten, en dat zit je bij Sole Castello!

We vonden het personeel erg vriendelijk en nogmaals."het uitzicht grandioos! Verwacht geen luxe voor deze prijs...dus de mensen die voor het bekende dubbeltje op de eerste rang willen zitten, moeten toch dieper in hun portemonnee graaien, maar voor wat we betaalden zijn de kamers ruim, balkon was enorm en badkamer prima en vooral erg schoon!

• 7aniek23-08-2012

Hotel oké, super uitzicht

Het uitzicht is echt super, maaaaaaar, dan moet je wel een kamer met balkon hebben met uitzicht op zee/etna. Wij hadden dit in eerste instantie niet, en kwamen in een oude kamer met een klein raampje terecht. We voelden ons erg opgesloten dus ik heb gelijk gevraagd om een kamer met balkon. Nou bleek dat wij een standaard kamer hadden, hier zit geen balkon bij. Had ik nooit begrepen. Voor 20 euro p nacht konden wij naar een kamer met balkon. Na even twijfelen (want dit vonden we erg prijzig) hebben we het toch gedaan. Hier hebben we nooit spijt van gehad. Wij hebben redelijk vaak gebruik gemaakt van ons balkon met het schitterende uitzicht op de etna, stad en zee.. Echt prachtig. Ons ontbijt zat er ook niet bij in. Wij zijn wel 1x wezen ontbijten, maar dit viel ons erg tegen. Weinig keuze, waterige sinaasappelsap. Wij hebben in vervolg ons eigen brood gekocht bij de supermarkt. Sicilie en Taormina is verder top! We hebben genoten, maar wel duur!

• 0gennaro esposito13-05-2012

Bellissima vista panoramica

Ho soggiornato in questo hotel per il ponte del 1° Maggio. Ci hanno accomodato in un stanza al secondo piano dove dal balcone abbiamo goduto di una meravigliosa vista su Taormina,l'Etna e la Baia di Naxos. Probabilmente la vista più bella che si possa ammirare da Taormina. Su richiesta ci hanno servito la colazione nella terrazza della piscina. Davvero gentili !!!!

• 8Xander Pex29-08-2008

prima hotel

Buiten de hoogte (350 m.) waarop het hotel zich bevindt, is het vertoeven. De verbinding vanuit het centrum van Taormina naar het hotel is acceptabel. Zoals de meeste Italiaanse hotels heeft ook dit hotel een ietwat verouderd meubilair. Het ontbijt is niet bijzonder uitgebreid, maar het dinner is zeker de moeite waard. Zowel voor het voorgerecht als voor het hoofdgerecht geld een keuze van 3 verschillende couverts. Erg smakelijk. De stad Taormina is een hele leuke stad. Veel straatjes zoals je die van Italië kent. Vanuit Taormina kan verschillende leuke uitstapjes maken naar o.a. Etna, Syracusa, Forza D'Acro en Catania.

• 7Patrick08-08-2008

Geweldig uitzicht!

Sole Castello ligt boven Taormina en is bereikbaar per bus maar ook met de trap (een hele klim, zeker bij hoge temperaturen!!!). Het uitzicht is werkelijk adembenemend, zowel overdag als ook 's avonds! Het hotel is eenvoudig, doch proper en werkt op basis van halfpension. Het ontbijt is in orde, de koffie(s) matig. Het diner (keuzemenu) is ook vrij standaard. De echte fijnproever zal er niet tot zijn recht komen, die kan beter een restaurantje opzoeken, waarvan er in Taormina vele te vinden zijn.

• 7Vleugel07-08-2007

Goed hotel! We zijn halverwege juli, 2007, een week in sole castello geweest. Het hotel ligt op een heuvel, boven het centrum van taormina. Hierdoor het je een heel mooi uitzicht op de zee, en/of op de etna. (Echt een aanrader om dit bij te boeken.) Nadeel van dit hotel is dat je van auto/busvervoer afhankelijk bent om bij centrum, of strand te komen. Er is een trap naar centrum, maar als het heel warm is (zoals bij ons) dan is die trap naar beneden geen aanrader, en naarboven al helemaal niet. Er rijdt echter wel een busje naar het centrum voor 50 cent pp. Bus stopt vlakbij hotel en komt altijd, al duurt het soms wel een paar minuten. Verder hebben ze een busje die je voor 5 euro pp. naar het strand brengt en haalt. Je krijgt hier dan 2 strandstoelen en parasol bij. (Erg fijne stoelen en mooi strandje.) Taxi's zijn heel duur! Tot slot is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is ook goed te doen (minimale keus) en de kamers zien er netjes uit! Verder mooi zwembad!

Hotel Sole Castello info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar