Hotel San Michele

2005

Wij hadden dit hotel bij Touroperator geboekt, waar het 3

Priscilla
9-9-2005

Wij hadden dit hotel bij Touroperator geboekt, waar het aangegeven werd met 3 sterren. Nou dat was in 1970 misschien zo, maar nu toch echt niet meer. De badkamer was om te huilen zo vies. En het ontbijt was net zo erg. Gelukkig maakte Taormina zelf veel goed. Prachtig gewoon... En het enige voordeel van het hotel was dat het praktisch tegen de Corso Umberto aanlag. Geen aanrader...

Gereisd Anders in Fri Sep 09 2005 12:44:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresVia Damiano Rosso 11/A(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Michele in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Michele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.