Hotel San Domenico Palace

ItaliëSiciliëTaormina

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel San Domenico Palace voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 5 reviews

8.4FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over San Domenico Palace

• 6Caroline25-10-2011

Dit hotel is geen 5 sterren waard!

Wij hebben 10 nachten geslapen in dit hotel en hadden hoge verwachtingen door de goede recenties. Dit viel ons echter erg tegen! Dit hotel is erg mooi geweest maar is inmiddels erg achterhaald. De inrichting is oud, de kamers zijn klein, de airconditioning deed het niet, als het hard regent komt het onder het raam door naar binnen waardoor je kamer dagen naar natte hond ruikt, het bed was ontzettend hard en je moet overal voor betalen (internetverbinding, waterflesjes,...). Toen wij ons beklag hadden gedaan over het bed werd ons gezegd dat we geen andere kamer kregen omdat de bedden overal zo hard zijn??!! Slechte service voor een 5-sterren hotel! Nee, wij vonden dit absoluut geen goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.

• 6Caroline25-10-2011

Dit hotel is geen 5 sterren waard!

Wij (jong stel van 33) hebben in oktober 2011 tien nachten geslapen in dit hotel. We hadden hoge verwachtingen door de goede recenties. Helaas viel ons dit wel tegen. Het hotel heeft een prachtige ligging, een hele mooie tuin en een prima zwembad maar verder is dit hotel achterhaald. Het hotel heeft dringend een update nodig. De kamers zijn oud en hebben zeer slechte/harde bedden. De vloerbekleding ligt er ook al zeker een jaar of 10 en doordat het slecht geisoleerd is regent het bij slecht weer naar binnen. Resultaat: een kamer die 5 dagen naar vocht ruikt. We hebben ons beklag gedaan over het harde bed maar daar werd niks mee gedaan, erg slechte service voor 5 sterren. Ook de airconditioning werkte niet en de electriciteit is meerdere malen uitgevallen. Dit is een erg mooi hotel geweest maar heeft echt dringend modernisering nodig. Prijs/kwaliteit is nu niet in verhouding.

• 10Elisabeth11-08-2008

Adembenemend mooi hotel

In dit hotel waan je je in een museum! Prachtig oud klooster met zeer mooie kunst. Het personeel is uiterst professioneel en vriendelijk. Zelf heb ik nooit eerder zo'n ontbijt buffet meegemaakt. Geen goedkope keuze maar elke Euro waard!!!

• 10Chris25-04-2008

wij hebben in juni één nacht doorgebracht in dit ongeloofelijk mooi klooster dat is omgebouwd tot een prachtig hotel met een heel mooie tuin en zwembad ;het uitzicht op de zee is adembenemend .De kamers verschillen in vorm en grootte maar zijn erg luxueus.Het ontbijt hebben we nooit eerder meegemaakt op onze reizen....werkelijk alles kon je verkrijgen!!We hebben geen idee van het prijskaartje van een verblijf in dit hotel daar ons verblijf ons cadeau was gedaan maar als je het kan betalen is dit hotel een echte aanrader...dit moet je gewoon gezien hebben!!Taormina zelf is ook een stadje dat wij nooit vergeten en ook dit jaar keren we er terug naar toe.Heel mooie winkels maar een drankje op een terrasje is wel duur.Het stadje ligt een stuk hoger dan de zee en je hebt dan ook een prachtig uitzicht op de zee.Kortom een aanrader.

• 10mike16-08-2006

dit was echt top, wat een beeldschoon hotel met super service en een prachtige tuin en zwembad. alleen het amstel hotel komt hier bij in de buurt...

een echte aanrader. aan de balie kan je zo 40% van de prijs afkrijgen...niet vooruit boeken dus...

Hotel San Domenico Palace info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar