Aparthotel Residence Terra Rossa

Aparthotel Residence Terra Rossa
7,9

8 tips over Aparthotel Residence Terra Rossa

H., 29-7-2015
De etna beklimmen is een aanrader, wij vonden dit een bijzondere ervaring! Kost wel wat, maar de moeite waard. Openbaar vervoer is goed geregeld en niet duur. Met de bus kan je vrijwel overal komen. Tip: Castelmola ligt boven Taormina en je kan er voor 6 euro met de bus retour, schattig klein stadje met een prachtig uitzicht. Ook de vismarkt in Catania is leuk om te zien en goed te bereiken met de bus.
remcovandeheuvel, 24-7-2015

Taormina is erg duur. In het stadje betaal je op de meeste plekken al 2,50 p.p. om te gaan zitten op het terras. Servicekosten noemen ze dit. Ook shoppen is gewoon duur.

Aanrader: Neem een dikke portemonnee mee.

vic nickolson, 18-6-2015
bezoek Castelmola met bus (1.90) en ga lopend terug naar Taormina via de trap bij Kapel del rocca

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Terra Rossa voor je op een rij gezet:

dodo50, 5-10-2014

Er is genoeg te doen in de omgeving Taormina blijft heel leuk om te flaneren en heerlijk te eten

Je kunt veel excursies boeken. wij hebben een Etna en wijn excursie gedaan en die waren leuk

Elli, 24-7-2014

- De 3-kamerappartementen liggen op 1 hoog en hebben mooier uitzicht dan de kleinere. Vraag om zeezicht, bijv. nr. 2.

- Neem een zaklantaarn mee, trap naar Taormina is slecht verlicht.

- Goede busverbindingen vanaf Isolla Bella naar het gemoedelijke en rustigere strand (bijv. Lido Fly Beach) van Lettojanni.

- Excursies naar Syracuse/Noto en Etna Sunrise zijn heel leuk.

- Restaurant Naumachie (in de sfeervolle tuin van het oude Romeinse gymnasium in Taormina) vonden wij veruit het beste.

Jaap, 28-9-2012

- Neem een huurauto! Wij hadden er eentje (Fiat 500, keurige auto) via Car del Mar: 400,- voor twee weken inclusief volledig afkoop eigen risico

- Zoek goed naar leuke eettentjes. Die met opdringerige obers zijn niet altijd de beste. Prijzen zijn niet hoog, pasta tussen 7 en 15 euro, antipast tussen 4 en 15 en vlees en vis tussen 12 en 20. Verse vis in overdaad en zeer betaalbaar (wel vooraf prijs afstemmen). Bij Trattoria Don Camillo aten ik heerlijke verse vis voor 4,50 per 100 gram!

Staalvinger, 29-8-2012
Kijk in de maand augustus goed naar welke strandtent je gaat. Het kwam bij ons voor dat ze 40 euro voor 2 bedjes vroegen! Stranden bij Letojani zijn rustiger en stukken goedkoper!!! Wil je toch bij Taormina op het strand liggen (erg druk en klein, maar wel dichtbij en mooie baai) informeer dan even bij je reisleider. Zo kun je via Holland International en Arke voor 15 euro 2 bedjes huren.
mirjam_10, 18-11-2011
Een toeristische plek waar je heerlijk in het naseizoen heen moet gaan.