Aparthotel Residence Terra Rossa

AparthotelWeer vandaag32°25°
Aparthotel Residence Terra Rossa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Terra Rossa voor je op een rij gezet:

86 reviews over Aparthotel Residence Terra Rossa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtig uitzicht over zee. Geen supermarkten in buurt, auto is een must. Huisjes zeer basic ingericht, even wennen. WiFi ontvangst goed. Geen tv. Groot minpunt: veel muggen en Hele nachten blaffende honden op terrein achter ons, alsof ze goud beschermen, verschrikkelijk !! Het is een braak liggend verrot terrein. Echt nooit meer voor ons, jammer want de locatie is fraai envenals de botanische tuin. Lees de reviews want als wij geweten hadden dat er zoveel mensen last hebben v de honden hadden we t zeker niet geboekt ondanks t feit dat we liefhebbers zijn van honden!

Silvana Cordaro
28-5-2018

We verbleven hier 17 dagen en het was echt wat we verwachtten. Puperkinderen waren blij met goede WiFi. Zwembad voldeed prima, wel jammer dat er niet echt ligbedden waren. Goede uitvalsbasis voor tripjes op dit prachtige eiland. Mensen bij receptie waren aardig en behulpzaam. Wel jammer dat er geen supermarkt in de buurt is maar hadden auto gehuurd dus was prima.

Ontbijt verzorgde wij zelf 's morgens dus daar kan ik niets over zeggen. Schoonmaak en handdoeken prima.

Een groot nadeel, heel heet 's nachts daar er geen airco aanwezig was.

Kom er zeker nog een keer terug maar dan in voorseizoen.

Slecht voor ouders met jongen kinderen

Gezin met jonge kinderen
18-10-2016

Kamers vies met schimmel in de badkamer. overaal spinnenweb. Waterkoker met 3cm kalk erin Pannen beschadigd en ongezond.Schimmel boven de koelkast. ze komen elke vrijdag alleen maar voor handdoeken en bed verschonen. Kamers zijn erg gehoorig en niemand houdt rekening dat je wil slapen. Geschreeuw van de buren en ze blijven tot 12 uur snachts buiten hun kamer kletsen. heel veel muggen. receptie niet vriendelijk. hotel ook niet kindervriendelijk. Ligging zeker niet geschikt als jij met buggy of kinderwagen bent.Dus let op kabelbaan alleen bereikbaar te voet bij een trap beneden 300 treden met je kids in je armen en nog tassen etc. wil jij met de buggy dan over de stijle weg omhoog....zweet je kapot tot jij Taormina bereikt. Alleen maar uitzicht was mooi..geen kinderzwembad. Zwembad 2.40 diep aan een kant.Barst vol van de muggen wordt jij ook overdag gebeten.

Aanrader !

Fam de Vries
14-6-2016

wij zaten in één van de 4 persoons appartementen en deze hebben een mooi uitzicht over zee!

De tuin is echt geweldig mooi! Exotisch!

Super WIFI ook niet onbelangrijk voor tiener dochters! bovendien nog gratis ook!

Het mooie stadje Taormina is prima te lopen zo ook het strand. De inspanning waar veel mensen over klagen viel ons erg mee! Gewoon op z'n Italiaans lekker rustig aan doen!

De appartementen zijn keurig wellicht het allernieuwste maar alles functioneert !

Het zwembad is heerlijk!

Het complex is erg rustig wat wij als fijn hebben ervaren!

De twee kamerappartementen hebben geen uitzicht op zee maar wel op de mooie tuin ook heb je daar directe buren als je buiten zit ( tip huur een 4 Persoons ) dat zagen we veel echtparen doen!

In de omgeving is van alles te zien en te beleven!

Vergeet een bezoek aan de Etna niet en ook niet aan de Bam bar in Taormina waar de lekkerste Graniti van Sicilië te koop zijn!

Wij hebben er super genoten!

Fam. de Vries

Geweldige plek

Marja
20-9-2015

Prima ,schoon appartement, schitterend uitzicht, rustig gelegen in een prachtige tuin.Voldoende inventaris om zelf te koken.Klein zwembad met schitterend uitzicht,voldoende ligstoelen.Vriendelijk personeel .Trappen naar Taormina en het strand zijn te doen,wel zwaar. Auto=aanrader,zoveel te zien en te beleven. Geweldige vakantie gehad, komen zeker terug.

Ik zou er niet met kinderen heengaan.

Prachtige plek

Sandra
13-9-2015

Heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. Mooi ruim appartementen. Prachtig uitzicht met een heerlijk zwembad. Halverwege de berg goed te doen met de trappen. Ontbijt lekker makkelijk kan je per dag regelen. Wij hebben genoten.

De appartementen liggen om een schitterende locaties die via een erg smalle weg met veel obstakels te bereiken is. Een hele onderneming om er te komen. De appartement zijn slecht onderhouden met een inventaris die niet meer van deze tijd is en op veel vlakken vervangen moet worden omdat het stuk is. Wat betreft hygiene, dat kennen ze niet. Het appartement was vuil en op de lakens zaten bloedvlekken. 1x in de week werd het appartement schoongemaakt en 1x in de week voor iedereen 1 schone handdoek. De keuken was ronduit smerig. Jammer want er zou iets leuks van gemaakt kunnen worden zeker als je weet wat je voor het appartement per week maakt. We raden dit appartement sterk af.

Terra Rosse heeft een prachtige ligging op een berg in een mooie tropische tuin, het uitzicht is prachtig! Schoon zwembad met mooie ligging, nadeel: geen goede ligbedden. Accommodatie is ruim, maar verouderd en muffe geur. Van de gaspitten werkte er maar 1. Accommodatie wordt slechts 1 keer per week schoongemaakt en 1 keer per week nieuwe handdoeken. Extra kan, tegen bijbetaling. Ontbijt is zeer beperkt. Wifi alleen bij receptie. Ontvangst bij het complex bij aankomst was slecht, zonder enige uitleg.Trappen vallen erg tegen. Naar beneden is nog wel te doen, maar omhoog is pittig in de hitte. Groot nadeel is ook dat er geen grote supermarkt in de buurt zit. Grote supermarkt zit in Taormina en is ong. een half uur lopen. beneden zitten wel kleine supermermarktjes maar deze zijn in verhouding 3 keer zo duur. Taormina is een prachtig oud stadje, maar wel erg duur. Zowel de winkels (vooral dure merkkleding) als het eten en drinken zijn prijzig. Strandjes rondom taormina zijn prachtig!

Rustige ligging, niet meer terug.

remcovandeheuvel
24-7-2015

In juli 2015 2 weken samen een appartement geboekt bij Terra Rossa, we kwamen aan midden in de nacht en alles was gesloten, samen met nog andere toeristen stonden wij om ons heen te kijken.. oke en nu.. tot dat er na een half uur iemand aan kwam. We krijgen een sleutel in onze hand gedrukt en moesten zelf ons appartement gaan zoeken.

Appartement was redelijk, toe aan een opknapbeurt, jaren niets aan gedaan. Zelf koken was erg behelpen aangezien er maar 1 pit het deed. Schoonmaken doen ze hier 1x in de week op vrijdag. Wij zaten er 2 weken van zaterdag t/m zaterdag 2 weken later, in deze 2 weken is er 1x schoongemaakt en hebben wij 1x nieuw beddengoed, handdoeken etc gekregen.

Erg onhygiënisch.. Al met al toch nog prima gehad daar, maar nooit meer terug.

aan service en vriendelijkheid ontbreekt het

vic nickolson
18-6-2015

ligging appartement is prima ,interieur verdient wat opknappen/bijwerken. ontbijt is voor 5.- prima.

maaltijden laten komen via bestelling kan ook via de receptie (wel lekker als je niet meer weg wil)

medewerkers zijn niet gericht op informatie /service (zeer triest) je moet zelf overal achter komen .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residence Terra Rossa in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residence Terra Rossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Residence Terra Rossa scoort een 7.78 uit 10 op basis van 94 reviews.