Hotel Panoramic

Kleine hotelsWeer vandaag25°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramic voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Panoramic in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nieuw hotel op unieke ligging.

Roel Frederiks
19-5-2010

Modern nieuw hotel gelegen rechttegenover Isola Bella.

Zeer vriendelijke staf. Modern ingerichte kamers met ruim balkon.Alle met zeezicht.

Mooi ruim zwembad op het dak met voldoende comfortabele ligbedden eromheen en prachtig uitzicht over de zee. Ontbijt is goed verzorgd,met voldoende keuze.

Heel goede prijs kwaliteisverhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panoramic in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panoramic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.