Hotel Monte Tauro

Hotel Monte Taurosterstersterster

7.7Goed

Italië, Sicilië, Taormina

Op vakantie geweest naar Monte Tauro?

7.7Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

14 reviews over Hotel Monte Tauro

• 2017
    8Lisa12-02-2017

Hotel met een prachtig uitzicht!

Tegen de bergwand gelegen hotel met een prachtig uitzicht over de baai en in de verte de rokende Etna. Rustig gelegen maar je loopt zo het centrum van Taormina in. Mooie ruime kamer, iedereen heeft zeezicht. Heerlijk buffetontbijt met veel keuze. Wij hebben geen gebruik gemaakt van diner, er zijn heel veel leuke eetgelegenheden in Taormina. Veel trapjes in Taormina, maar dat maakt het ook heel pittoresk. Fijn, eenvoudig zwembad, met handoekservice, waar je lekker kan zonnen. Geen "handdoekje leggen" bij het zwembad. Minpuntje: omdat Taormina boven op een berg ligt, loop je niet zomaar naar het strand. Hiervoor kun je de kabelbaan, openbaar vervoer of auto gebruiken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• Oude reviews

6Nancy Winnepenninckx20-08-2016

Prachtig uitzicht

Prachtig uitzicht!! Vriendelijk personeel, aan de receptie geven ze goede uitleg over ev uitstapjes. Ontbijt is zeer uitgebreid maar druk . Kamers zijn proper ( die van onze kinderen was oké, die van ons had een speciale indringende geur , alsof ze met een spuitbus een slechte geur wilden maskeren ). Hotel is wel wat gedateerd, is aan een opknapbeurt toe . Wifi is niet sterk genoeg, werkt alleen een beetje s'morgenvroeg of in de receptie! Spijtig dat parking nog eens 10 euro extra per dag kost . Taoromina is gezellig druk , veel winkels en restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7H. Horjus25-06-2016

Prima!

De 4* klopt ook wel, want de ligging is perfect. De weg is wel steil naar beneden, niet echt geschikt voor de wat minder-valide. De kamers erg netjes en vooral schoon. De badkamer ruim en keurig! Zwembad schoon, ligbedjes zijn goed. Hoewel de aardige "pool attendent" op een enige autistische wijze de bedjes richting de zon verschuift. Zelfs als je eventjes weg bent geweest, zijn de bedjes gedraaid. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Waar men dus wel rekening mee dient te houden is de rekening die achteraf nog betaald moet worden. Ik vond het vreemd dat er dus achteraf nog toeristenbelasting gerekend werd. Voor 10 dagen maar liefst 63,- We hadden ook een auto, waar nog per dag 10,- voor het parkeren neergelegd moest worden. Dat had m.i. onder service moeten vallen. En dan het eten in het hotel. Dat vonden wij en vooral ik, erg matig en amateuristisch. De middaglunch was al helemaal slecht te noemen. Maar ja, Taormina zelf biedt legio alternatieven aan, die 10 keer beter waren. Al met al wel voor herhaling vatbaar, maar er niet eten!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Linda van Overveld19-08-2015

Super!

Zeer mooi en goed hotel. Mooi uitzicht, vanuit elke kamer. Zeer goede service, zeer goed ontbijt. Nette kamers, mooi zwembad met de hele dag een 'poolboy' die zorgt dat je een bedje hebt die weggezet wordt naar jouw wens. Ligging is perfect, binnen 2 minuten sta je in het centrum van Taormina. Taormina is erg leuk (wel heel druk in augustus, dus hier moet je wel van houden). Heel veel leuke restaurantjes, goed kijken overal in de steegjes en op de trapjes. Met kleine kinderen of als je slecht ter been bent moet je niet naar Taormina gaan, het zijn ontzettend veel trapjes (wat juist de sfeer heel leuk maakt). Tip: doe vooraf een drankje bij Daiquiri (vanaf 18.30 op de trap vlak voor Porte Cantania). Je krijgt er een heerlijke schaal hapjes gratis bij je drankje. Eet heerlijke bruschetta's bij Arco Rosso (en niet duur). Huur geen auto in juli/augustus. In en rondom Taormina veel te druk en zeer weinig ruimte voor auto's.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8vogel27-08-2009

Uitstekend hotel met goede service.

Rustig gelegen; je moet wel goed ter been zijn (hotel is te bereiken via een steile weg naar beneden). De kamers zijn ruim en voorzien van zeezicht. Het eten is redelijk; wij boekten halfpension. Je kunt dan voor een bepaald bedrag een menu kiezen! Anders bijbetalen. De wijn is erg duur en matig van kwaliteit. Sowieso zijn de drankjes van de bar prijzig. De service van het personeel is echter uitstekend. Houd wel rekening met € 10,00 per dag parkeerkosten; overigens wordt de auto keurig voor je geparkeerd en weer gehaald (beperkt aantal parkeerplaatsen). De bagage wordt netjes boven "aan de heuvel" gehaald/gebracht (valet parking). Mocht je een late terugvlucht hebben; er is een 'courtesyroom'; douche/toilet en handdoeken; erg goed verzorgd! Al met al; zeer tevreden en wij gaan nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7hans24-07-2009

goed voor één maal

je ziet het al boven aan staan in de titel,daar mee wil ik niet zeggen dt het en slecht hotel is,maar dat het goed is geweest na één week daar.echt heeeeel duur in de omgeving van het hotel daar,als je 5€ moet betalen voor en pintje bier vind ik dat erover en tot 3.5€ voot en blikje cola ook.dus goed voor één maal.

Gereisd in juli 2009

• 6De Wolf Geert15-01-2009

Nooit meer

Buiten de ligging, centraal en mooi uitzicht op de baai / de Etna, en de service van het personeel, heel vriendelijk, is er weinig positiefs te zeggen. Het hotel is een betonnen blok, niks van geluidsisolatie( als je een luidruchtige buur hebt... Het eten is ondermaats ( Turks 4 sterren Hotel kan dit beter ). Overal trappen of steile hellingen, dus voor de minder mobile mens niet geschikt. Gaan winkelen in Taormina is ook niet voor de gemiddelde burger weggelegd (heel duur ).

Gereisd met partner in september 2008

• 8joeri28-07-2008

goed maar duur

Hier krijg je een prima service, mensen zijn supervriendelijk. De ligging is perfect vlakbij het centrum, wiet niet goed te been is zou ik dit afraden wegens stijle helling. Ik vind wel dat ze in taormina voor alles wat je ook vraagt bij je eten een extra aanrekenen. Het zal lang duren voor ik nog terug ga, ook al was het mooi. De Provence vond ik beter Bezoek aan de Etna is duur en zeker niet de moeite waard, de sranden zijn 2 keer niks, centrum is prachtig met veel winkeltjes en restaurants

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Myriam & Michel16-07-2008

Rustig gelegen hotel, ook s'nachts. Minder geschikt voor kinderen en mensen die niet goed te been zijn. Van het hotel en personeel alleen maar lof, ook het eten was uitmuntend. Kamers perfect in orde en aan het zwembad een perfecte service voor handdoeken en ligzetels.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8craine29-05-2008

Mooi hotel en prima ligging, rustig, en toch maar 5-10 minuten lopen van alle bezienswaardigheden. De kamers zijn vrij klein en er is weinig bergruimte, maar ze zijn netjes en de bedden zijn goed. Wij hadden extra betaald voor zeezicht, maar ontdekten bij aankomst dat alle kamers zeezicht hebben. Het hotel ligt wel op het oosten en veel balkons hebben na 3 uur geen zon meer, wat jammer is. Het zwembad ligt wel tot 5-6 uur in de zon, maar de temperatuur van het water was koel (22 graden). Het eten is lekker, maar ons grote probleem met dit hotel was dat mijn man een ernstige voedselvergiftiging heeft opgelopen. We hebben er een doktor bij moeten halen (100 euro) en het heeft drie vakantiedagen verknoeid. Wij gaan dus niet terug.

Gereisd met partner in mei 2008

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand3 km
      • Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald