Hotel La Plage

ItaliëSiciliëTaormina

6.8VoldoendeScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

6.8VoldoendeScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

13 Reviews over La Plage

• 9Lennert10-07-2012

Grote aanrader voor rust en relax. Mooi!!

Wij verbleven in La Plage eind juni 2012 en hadden het volop naar ons zin. Al van in de receptie waren ze zeer vriendelijk. Kamers dik in orde, wij hadden zelfs jacuzzi op ons terras!! Alles zeer strak en beetje design ingericht. Elke ochtend ontbeten in open lucht, dan zonnen aan het knalblauwe water en geregeld eens een uitstapje gedaan. Taormina is zeer mooi, hier komen wij zeker nog terug. Jammer genoeg net het trouwfeest gemist dat de dag ervoor in het hotel plaatsvond. Decoratie en setting zagen er supermooi uit (alles in wit, met kaarsen en lampionnen en lintjes). Bedankt aan het lieve personeel voor onze geslaagde vakantie.

• 7Martijn19-09-2011

Mooie natuurlijke omgeving

La plage Resort is volgens hun geen drie maar 5 sterren. Helaas drie sterren is beter op zijn plaats. Om het Hotel te bereiken moet je een sterk dalende weg naar beneden lopen. Dus als je het Hotel wilt verlaten, dien je wel wat over conditie te beschikken. Het Hotel ligt aan een mooie baai, met kiezelsteentjes. Zwemschooisel is een aanrader, want anders kom je er niet gemakkelijk in of uit het water. De bar is al vroeg in de avond gesloten en het dorpje is 's avonds ook weinig te beleven.

Kortom houd je van rust, dan zit je daar wel goed.

Oh ja , pas op voor de chinese dames (ze geven harde ondeskundige massage)

• 7Hans en Marloes26-07-2007

We zijn net terug van 12 dagen La Plage. Mooie, rustige ligging in de baai van Isola Bella. Huisjes zijn klein, maar wel knus. Badkamer is erg krap. Wel schoon. Airco deed het perfect. Zelfs bij 45 graden buiten! Ontbijt was goed. Lastig is dat je een stijle weg omhoog moet om bij de kabelbaan te komen, maar het was wel goed te doen. Retourtje voor kabelbaan: EUR 3,-. Strandbedden zijn niet bij het hotel inbegrepen! EUR 20,- voor 2 bedden+parasol per dag! Taormina is een gezellig stadje met leuke restaurantjes in de kleine steegjes. Het Teatro Greco geeft een mooi uitzicht! Echt de moeite waard. Ook een bezoek aan de Vismarkt in Catania is een beleving. Wat je absoluut moet doen op Sicilie is: de Etna. Een hele bijzondere ervaring. We hebben echt genoten van deze vakantie!

• 7Katja01-10-2006

Prachtige ligging, snorkelen top. Stijle berg om te komen/gaan. Naar kabelbaan 5 min lopen. Kiezelstrand, koop waterschoenen (5.50 bij de mini supermarkt tegenover Pisone strand)! Bedjes waren inbegrepen, in Sept is de zon wel weg na 15.30 door schaduw van de bomen, verderop wel zon maar dan betaal je weer. Restaurant op strand is goed (niet van hotel), de show van lifeguard niet te missen! Personeel hotel idd erg onvriendelijk. Huisje was grappig, kleine badkamer maar voldoende. De hotelkamers bij de receptie zagen er aantrekkelijker uit qua terras. Ik ook erg veel last van zandvlooien gehad. Weinig/geen gezelligheid bij hotel. Komt vast door personeel. Taormina stad is echter geweldig!!!

• 6Bert30-09-2006

Schitterend gelegen hotel aan het strand van Mazzaro. Helaas wel wat achterstallig onderhoud (o.a. lek dak, 5 dagen geen warm water). Mooie plek om te snorkelen. Personeel loopt niet over van vriendelijkheid.

• 6Bert30-09-2006

Het hotel is schitterend gelegen en verdient daar veel waardering voor. Minder is echter het onderhoud. Veel achterstallig. Eerste 2 dagen stortbuien, waarbij het in de kamer bijna net zo hard regende. Eerste 5 dagen geen warm water gehad. Personeel weinig vriendelijk.

• 3Martien10-09-2006

Het hotel ligt heel mooi aan een baai. De bereikbaarheid is slecht. De steile asfaltweg naar de straat is moeilijk voor ouderen. Bovendien is de weg zeer druk en gevaarlijk. Toch moet je langs deze weg om naar de kabelbaan te komen. Veel medewerkers zijn onvriendelijk. De apartementen zijn klein maar mooi. ( veel last van strandvlooien die door open raam de kamers "bezoeken"). De badkamer ( douche ) is veel te klein. Je kunt je er niet in draaien. Toilet tussen de twee muren ingepropt. De ligbedden zouden vrij zijn, maar de mooiste plaatsen worden in de praktijk voor veel geld gereserveerd. Dus moet je als je dit niet wilt genoegen nemen met een plaats op de derde of vierde rij. Ontbijt is goed. Lang wachten op koffie. Diner is ronduit slecht. Keuze uit twee menu's en zeer weinig. Saaie strandbar in de avonduren met weinig bezoekers. Geen personeel aanwezig om bagage bij verlaten naar boven te brengen. In de gids van de touroperator heeft het hotel 4 sterren. Dat lijkt wat veel.

• 8Patrick Steenkist06-09-2006

Het best gelegen hotel in Taormina Mare. Je bent zo in Taormina (kabelbaantje) en zo op de snelweg en kunt parkeren op een eigen parkeerplaats. Ondanks de kiezels een lekker strand voor de deur met gereserveerde strandstoelen en bar met van alles en nog wat. Receptie is niet erg hulpverlenend maar het restaurant is prima. Goed ontbijtbuffet en een prettige kaart. Kortom, een toplocatie voor een bezoek aan Taormina en het strand!

• 8Mirjam17-07-2006

Het hotel heeft een prachtige ligging, de service is prima. Wij hadden HP en dat beviel prima. Ontbijt in buffetvorm diner als keuzemenu. Altijd de keuze tussen 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en de smaak vonden wij heel goed (maar smaak is persoonlijk). Het ´hutje´ was wel wat klein, maar eerder knus dan te krap. Er werd prima schoongemaakt en er werd genoeg vervangen: linnengoed 1 keer per 4 dagen en handdoeken iedere dag. Het ´hutje´ deed wel wat oud aan maar dat had wel z´n charme vonden wij. Airco deed z´n werk prima, dus geen vocht te bekennen (zoals een eerdere recensie schreef). Fijne ligging aan het (kiezel)strand en mooi zicht op isola bella. Taormina is te bereiken met de trap of de kabelbaan (1,80 per enkele reis of 3.00 voor retour). Kortom, het is ons prima bevallen!

• 8Pieter26-06-2006

Leuk hotel met "hutjes" in plaats van kamers extreem mooie ligging aan het eigen strand tussen de rotspartijen. Mooi helder water enzo. Kamers zijn schattig, precies 3 sterren kwaliteitsniveau, dus geen top maar wel goed. En pas op voor de kwalletjes bij het zwemmen.

Hotel La Plage info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)