Hotel Jonic

ItaliëSiciliëTaormina

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Jonic voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 20 reviews
+37/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 20 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

20 Reviews over Jonic

• 7aardiggek19-03-2011

prachtig uitzicht

hotel jonic is een niet te duur hotel wat qau prijs kwaliteit goed overeenkomt. het ligt aan een drukke weg maar daar heb je geen last van. het enige nadeel waren de dunne muurtjes tussen de kamers!! de weg oversteken en je komt via een trap bij een heerlijk strand.s avonds met de kabelbaan naar boven voor het stadje ook erg gezellig.

• 7ricardo en inge03-10-2010

geweldige vakantie!

we hebben 10 dagen verbleven in dit hotel. kamer 14. prachtig uitzicht!! heerlijk balkon. zo vreselijk als onze voorgangster hebben wij het dus niet ervaren. ik denk ook dat als je het goedkoopste drie sterren hotel uit de gidsen boekt je ook niet meer kan verwachten dan we gekregen hebben. ook wij zijn een jong stel en hebben een uitstekende vakantie gehad. super dicht bij het strand en heel dicht bij de kabelbaan. koop een 14 ritten kaart en je bent voordeliger uit. er loopt wel een weg voor het hotel langs maar s avonds hoor je daar niks meer van. de kamers waren simpel(muren zijn wel dun..) maar netjes alleen de douche cabine erg klein. ontbijt was inderdaad niet heel uitgebreid maar broodjes croissants sapjes enz waren er genoeg. het personeel was tegen ons heel vriendelijk. alle vragen werden netjes beantwoord. panarea stromboli tour is een aanrader!

• 7ricardo en inge03-10-2010

geweldige vakantie!

• 3Sanne02-07-2010

Vreselijk, we zijn eerder weggegaan

heb zelden zulke mooie natuur gezien, na 5 dagen ben je echt uitgegeken. Je kunt beter een hotel nemen boven op de berg, waar de meeste horecagelegenheden zijn. Voordeel van dit hotel,dat het aan het strand ligt hutje mutje op elkaar op kiezelstenen en niet breder dan 20 meter.Kamer werd elke dag schoongehouden, schoonmaaktsters spreken alleen itialiaans. Een kamer zonder balkon is niet te doen, daar is het veel te klein voor. Personeel, zeer onvriendelijk, op 1 dame na die paar woorden Engels sprak. Ontbijt was dramatisch en ongezellig restaurant. zouden 12 dagen gaan, maar hield er na 7 niet meer uit en heb de eerste vlucht terug geboekt. Vreselijke vakantie, zal nooit weer gaan. Onvriendelijke, nationalistische mensen, spreken geen woord Engels. Supermarkt heel ver weg. Ga nooit meer terug, dat is zeker! In ieder geval voor jonge stellen, absoluut een no go!

• 8Ina Glas02-04-2010

gewoon goed

Wij zij vorig jaar september 3 weken in dit hotel geweest. Het personeel is erg vriendelijk alleen jammer dat er maar een persoon Engels spreekt. Een nadeel vonden wij dat je een speciale sleutel nodig hebt voor stroom zodat je alleen stroom hebt als je in de kamer bent.
    Wij troffen het niet echt met het weer, af en toe dagen met flink onweer, en dan wordt de lift uitgezet wij hadden een kamer op de 3e verdieping dus dan is het traplopen geblazen. Het ontbijt hadden wij geen probleem mee, en als we geen zin hadden gingen voor een paar euro bij de buren ontbijten. Het ligt geweldig als je naar het strand wilt, alleen de weg oversteken, en vlak bij de kabelbaan naar de stad. De dag van vertrek was het noodweer, en we zouden pas s,avonds om 7 uur vertrekken, er werd geregeld dat we gratis de hele dag nog gebruik mochten maken van onze kamer en kregen zelfs nog schone handdoeken.

• 9Jose23-12-2009

Geweldig genoten!

Wij hebben hier in september 2009 echt een topvakantie gehad! Kwamen s nachts pas aan daar, dus konden gelijk ons bed inrollen. De kamer was super; schoon, redelijk groot en leuk balkon aan de voorkant! Douchecabine was niet heel groot, maar dat is ook het enige. Personeel was erg vriendelijk! Al met al een aanrader dus.

• 6Marjolein vd Berg06-08-2009

Goede ligging, hotel voldoende.

-het hotel ligt perfect, direct aan de kabelbaan naar boven en aan het strand - kamers zijn voldoende, maar niet bijzonder. Maakt een oude indruk, harde bedden en luidruchtige wc. Verder in orde. - verhouding prijs, kwaliteit is goed. - geen kluis aanwezig, maar bij ons niets gestolen ofzo. Mogelijkom koffers af te geven op dag van terugreis. - aardig personeel.

• 8Edwin Piek22-11-2008

Welkom en wel van harte

Zie beoordeling: douchen, slapen in het hotel en er is verder maar 1 regel inzake hotels op vakantie: de rest buiten de deur! Heerlijk stadje, geweldig eten met zoniet nog heerlijkere bevolking.

Een tip mijnerzijds is de almost 24/7 van Lucho en zijn Mama al was het maar om de uitmuntende lokale rauwe ham en de op ieder uur van de dag steenkoude Nastro Azzura.

Mijn vrouw en ik zijn afgelopen mei/juni voor het eerst samen op Sicillie geweest; zij was verkocht en voor mijn persoontje was het de 4e keer en ik ga in mei 2009 weer die kant op en weer naar Hotel Jonic.

Sicillie is inmiddels mijn eiland geworden en heb dan ook goed contact met sommige locals die er toe doen (gratis airco op de kamer enz...) en dan kom je nog eens ergens.

Nogmaals Hotel Jonic doet precies wat het moet doen: het bied je een dak boven je hoofd, een lekker bed en een intiem douchje en over het jezelf welkom voelen door het personeel maar niet te spreken!

Ciao, Ed

• 7geen09-09-2008

Prettig hotel, goed gelegen.

Nooit contant geld laten liggen, dat ben je kwijt. De schoonmakers gaan er kennelijk vanuit dat elk muntje p de kamer voor hen is. Ontbijt is tot 9.30 uur en geen minuut later. Wel erg vroeg voor een vakantiehotel

• 7Herman willem piek15-06-2008

Lekker centraal gelegen met in ons geval zeer vriendelijk personeel (voor de zeikerds onder ons over het pesoneel: what you give is what you get!)

Ontbijt matig verder niets dan goeds, het eten in het stadje en ook aan het strand is als je de weg weet uitstekend.

Mijn vrouw en mijn persoontje hebben genoten van het eiland de bevolking en het eten. Wij gaan helemaal mee met een bovenstaande beoordeling: op een kamer douche en slaap je enz, voor de rest genieten lijkt me.

Ed & Anne

Hotel Jonic info