Hotel Isola Bella

ItaliëSiciliëTaormina

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Isola Bella voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 2 reviews

7.5GoedScore uit 2 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Isola Bella

• 8Hilde29-10-2018

Adembenemend

Hotel prachtig gelegen ad zee met uitzicht op t eiland Isolabella, adembenemend, t liefst blijf je op balkon zitten! Eenvoudig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Aan de achterkant wil je niet zitten maar t uitzicht ad voorkant is geweldig. Men ligt wel buiten t centrum dus men moet altijd de kabelbaan of bus nemen om de gezelligheid van taormina op te zoeken.

• 7A. Berrkhout07-02-2010

Geweldig uitzicht op Isola Bella

Geen parkeerfaciliteiten, heel veel verkeer (files) voor de deur, gevaarlijk voor kinderen. Kamer krap bemeten en kleine badkamer maar geweldig uitzicht. Gelegen aan het strand dus om naar de binnenstad te komen moet je de seggiovia (lift) gebruiken. Kostte bij niets, Euro 1 pp.

• 0A. Berkhout08-05-2008

Wij hadden een rondreis over het eiland geboekt bij een touroperator in Taormina. Dit hotel was de posotieve hekkensluiter van deze rondreis in maart 2005. Buiten het seizoen waren wij de enige gasten van het hotel met een persoonlijke bediening, zeg maar butler tegen de ober/eigenaar. Parkeren op zijn prive plaats, de "beste" kamer met een uitzicht (zie foto), onvergetelijk. De kamer was niet te groot, badkamer zelfs (te) klein maar alles was spic & span, schoon dus. Alleen in het weekend een verkeerschaos voor de deur met de nodige brokken. Naar het strand lopen of naar de liften is voor kinderen gevaarlijk, maar ja, je moet zo nodig. Taormina een gezellig plekje, veel kijken, lekker eten in vele eethuisjes, de prijzen evenredig met de luxe die je wilt. Een prachtige baai die uniek is voor Sicilia. Het hotel gewoon buiten hetseizoen een keertje bezoeken en bevestig onze ervaringen. In het hoogseizoen kan je over de hoofden lopen. Veel plezier, met dank aan SAT Taormina.

Hotel Isola Bella info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar