Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Hotel Il piccolo Giardino

We hebben een aantal aanbieders voor Il piccolo Giardino voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Il piccolo Giardino in het Nederlands

Heerlijke hotel als uitvalsbasis in Taormina

Irwin
15-7-2014

Een prima hotel in Taormina die ik zeker kan aanraden. Het ligt vlak bij de hoofdstraat maar is wel rustig gelegen. Het hotel is relatief klein. De kamers zijn modern en schoon. De receptie is uitermate klantvriendelijk. Je kan niet met de auto bij het hotel komen (dat kan bijna nergens in Taormina). Aan de achterkant loopt een klein weggetje, vanaf de hoofdweg daarachter kan je die lopend goed bereiken. Je kan de bagage op die manier makkelijk via de achteringang naar binnen brengen.

Het zwembad is klein, maar heerlijk om een duik te nemen na een mooie dag op Sicilië.

Gereisd Met partner in juni 2014

Goed voor kamer en ontbijt

luc
16-8-2011

Het hotel heeft een uitstekende ligging. Ontbijt voldoende doch vanaf 8 uur.Bij eventueel excursies of vroeg vertrek kan je op kin kloppen. Avondeten ( half pension ) ...niet doen , absoluut geen variatie . Opvallend in dit hotel.Klein familiehotel en dat merk je want plaatsen aan piepklein zwembad worden ook door die familie in beslag genomen .Heel bizar om bazen eerst in zwembroek en bikini te zien en ligbanken afnemen( en er zijn er maar 12 ).Alsook worden de beste plaatsen in klein restaurantje door de familie in beslag nemen .... Taormina zelf , heel mooi maar te duur !

Gereisd Met partner in juli 2011

de moeite waard

Marjo
16-5-2010

Heel leuk hotel.Zeer schoon en heel klantvriendelijk personeel. Gezellig tuintje beneden om 's morgens te ontbijten en leuk dakterras met ligstoelen en klein zwembad. Klein nadeel: kamers soms gehorig. Ligt eraan waar je kamer gesitueerd is.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

Mooi schoon modern hotel

27-6-2009

Zoals bij alle hotels in Taormina vraagt parkeren een stevige wandeling. Leuk maar relatief duur stadje. Ook eten is het hotel is zeer duur, maar er zijn voldoende goedkopere alternatieven. Heerlijke ligstoelen bij het kleine zwembadje.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

goed

jos
4-8-2008

goed hotel,vriendelijk personeel(met name de receptie).ontbijt is wel eentonig.we hadden geen kamer met balkon,dit was echt een gemis. zwembad is op het dak,dit is leuk als er parasols waren(het is te warm zonder parasols) het zwembad is erg klein,wel met bubbelbad. s,zaterdag is er happy hour.dit is verschrikkelijk duur.je moet eerst 15€ p/p betalen en daarna betaal je 10€ voor n glas wijn.Het is wel onbeperkt eten. ligging is gelijk aan de winkelstraat.(dit tevens het centrum) een fantastische vakantie gehad,de excursie naar de etna was indrukwekkend,de excursie naar de eolische eilanden was wel leuk,maar niet echt spectaculair.Taormina is niet echt goedkoop maar zeker de moeite waard. we zijn naar het concert van paul simon geweest in het grieks theater.als is iets te doen in het theater wat leuk is kan ik je dit ten zeerste aanraden.het theater is zoieso een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

• AdresSalita Lucio Denti 4 98039(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il piccolo Giardino in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il piccolo Giardino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.