Hotel Crystal Sea

Hotel aan zee, Kleine hotels, Pension, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°24°
9,3

18 reviews over Hotel Crystal Sea in het Nederlands

Het hotel had alles wat het moest hebben!

Debbie Van den Bergh
28-7-2018

Alles was er. Uitzicht dat top was, netjes, waar ik sliep, waren de kamers vernieuwd, elke dag verse handdoeken, douche en badcremes, heel vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. vouchers vergeten van mijn boottickets, zonder problemen opnieuw uitgeprint voor me. Boden me zelfs aan om me naar het station van Toarmina te brengen, zonder dat ik er zelf naar vroeg. Adolfo en zijn collega Donatella, hebben er alles aan gedaan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

prima hotel!mooi ui

nicole
3-10-2017

hotel is netjes,heel vriendelijk personeel,niks negatief aan te maken!

Gereisd Met partner in oktober 2017
Crystal Sea, Direktor, 4-10-2017

Dear Nicole,

Thank you for choosing Crystal Sea and for your great feedback!

We are happy to see, how much you enjoyed your recent stay and hope to see you again soon!

no comment

Pdb
11-9-2017

tevreden van personeel, soms te lang wachten

Gereisd Met partner in september 2017
Crystal Sea, Direktor, 13-9-2017

Dear guest,

Thank you for choosing Crystal Sea and for your feedback. We are pleased to see, that you enjoyed your stay. Thank you as well for your remark, which with pleasure we will follow up.

We hope to see you again soon!

goed restaurant, mo

Wout
4-9-2017

Prima service, schoon en fris en erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in september 2017
Crystal Sea, Direktor, 8-9-2017

Dear Wout,

Thank you very much for coming to Crystal Sea and for your feedback.

We are happy to see, that you enjoyed your recent stay and hope to see you again soon!

lekker en gezellig

Maas
16-8-2017

wel goede gastvrouw en de jongste ober heel goed vooral het bier.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Crystal Sea, Direktor, 8-9-2017

Dear Mr./ Mrs. Maas,

Thank you very much for choosing Crystal Sea and for your review.

It's nice to see that you enjoyed your stay and we hope to see you again, whenever you return to Sicily!

Prima rustig hotel.

A van der horst
25-4-2017

Zeer aangenaam 4 daags verblijf gehad. Rustige plek, goed op de zon en mooi uitzicht over de zee. Prima diner en ontbijtbuffet met ruime keuzes. Vriendelijk personeel. Mooie uitval basis voor etna, taormina, messina, ed.

Gereisd Met partner in april 2017
Crystal Sea, Direktor, 27-6-2017

Dear A van der horst,

Thank you very much for coming to Crystal Sea and for your feedback.

We are happy to see, that you enjoyed your stay and hope to see you again, whenever you return to Sicily!

With suny regards, Yours sincerely Crystal Sea Hotel Management

Redelijk hotel

Timmerman
16-10-2015

Redelijk hotel. Ver buiten de stad Taormina. Super steile oprit. Kamers waren best aardig alleen in de badkamer hing er een ontzettende rioollucht. Avondeten niet bijzonder. Ontbijt aardig.

Goed hotel, schone kamers, vriendelijk personeel

JMM.vanden.berg
8-7-2015

Vriendelijk, behulpzaam personeel. De kamers zijn goed, modern. Goede bedden, de airco werkte prima. Een leuk zwembad, niet zo groot maar altijd wel een ligbed. Ook hebben ze een handdoekenservice bij het zwembad. Het uitzicht is schitterend. Het ligt boven op een berg, dus een auto is wel nodig. het prive strand is ook prima, zit een strandtent bij en de mogelijkheid om je om te kleden. Wij raden dit hotel zeker aan!

Gereisd Met partner in juni 2015

Geen bijzonder hotel

Sanne
26-6-2014

Het hotel ziet er netjes uit, redelijk schoon maar is niet echt bijzonder. Het eten in het hotel is duur, voor een doodnormale tosti betaal je 5 euro. Bij het zwembad wel eten te verkrijgen maar geen ijs en niet veel soorten drinken (ook duur).

Het zwembad is zeer diep (1.20-3m) en koud omdat het vaak in de schaduw van het hotel ligt. Avondeten was niet erg lekker en weinig keus, als je 's avonds wil gaan eten moet je ong 30 min rijden. Ontbijt was redelijk, ook niet erg bijzonder. Geen gebruik gemaakt van lokale lekkernijen bv.

Een huurauto is een must, anders zie je totaal niets. Als je niet van autorijden houd, moet je dit hotel niet kiezen. Lopend kan je nergens heen, te ver en de weg is gevaarlijk om te lopen.

Er is een lift in het hotel, hier kan slechts 1 persoon in. Zijn veel trappen of anders stijl de berg oplopen.

Gereisd Met partner in juni 2014

de moeite waard

guy
7-7-2012

rustig hotel,niet geschikt voor gezinnen met kinderen of voor oudere mensen.prachtig uitzicht,kamer heel proper en fris.als je dit hotel wil boeken huur dan zeker een wagen.een aanrader voor mensen die willen ontstressen en tot rust rust willen komen

Gereisd Met partner in juni 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Sea in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.