9,6

Bij Casa Turchetti word je hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze bakt ook heerlijke taarten voor bij het ontbijt. Je kamer wordt hier elke dag schoongemaakt en je krijgt ook schone handdoeken. Vanaf het dakterras kijk je uit op de Etna. Je auto kun je niet voor de deur parkeren vanwege de ligging midden in het centrum van Taormina op Sicilië.

138 reviews over Hotel Casa Turchetti in het Nederlands

Fantastisch verblijf, zeer lieve mensen

Han en Carina Scheepers
1-5-2016

De kamer, de bediening en vooral het ontbijt zijn zeer goed.

Gereisd Met partner in april 2016

Echt thuiskomen!

fam. kooistra
17-9-2015

Casa Turchetti wordt gerund door 2 fantastisch gedreven mensen die hun gasten echt het allerbeste willen bieden. Wat een fantastische service! Francesca die altijd voor je klaarstaat en het lekkerste ontbijt serveert met de ongeëvenaarde cakes die ze zelf maakt! Ook de excursie tips die ze dagelijks weer aan ons hebben gegeven hebben ons een onvergetelijke vakantie bezorgd. Tip: kijk op hun website voor het beste boekingskantoor en boek geen excursies bij je eigen reisaanbieder ; scheelt veel geld en kwaliteit.

Gereisd Met partner in juli 2015

Sonja
9-9-2015

Een warm welkom van de eigenaar, een schitterende kamer. Super schoon een heerlijk geurende kamer. Het bed was super groot met een mooie kwaliteit linnengoed. Mooie details in de kamer. Elke dag goed schoongemaakt en schone handdoeken. Als we naar het strand gingen kregen we heerlijke zachte badhandoekken mee die heerlijk naar wasmiddel roken. De gastvrouw deed er alles aan om het naar je zin te maken. Elke ochtend stond er vers gebakken taart die ze zelf maakte. Een goed verzorgd ontbijt. Op mijn verjaardag kreeg ik zelfs prosecco en de andere gasten ook. Rust en goede verzorging

Gereisd Met partner in augustus 2015

helemaal af

saskia en wolter
8-9-2015

Erg gezellige stad, Casa Turchetti heeft een perfecte ligging. Rustig maar je loopt de trap af en staat midden in het centrum. De excursie naar Panarera en Stromboli vonden we te commercieel wat erg jammer was. Excursie sunset Edna was daar in tegen wel erg leuk, net als het wijnproeven. Wij hebben de excursies via Francesca geboekt. Zij kan je ook leuke restaurantjes aanbevelen waar je dan vervolgens als een koning wordt behandeld. Francesca,Pino en hun personeel zijn zeer hartelijk en behulpzaam. Busje naar het strand of strandlakens je hoeft het maar te vragen, Fransesca regeld het. Het ontbijt was super goed verzorgd (al waren we paar dagen de enige gasten en werd toch iedere dag een verse taart/cake gebakken, er stonden meerdere soorten vers fruit, kaas en vlees etc. etc. Op de kamers is ook weinig op aan te merken. Nog nooit zo'n compleet verzorgingsset gezien incl. scheerschuim met scheermesje, tandpasta met tandenborstel,oogmake-up remover etc.. Samenvattend een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Top locatie in hartje centrum !

PeterenInekeGrn
20-7-2015

In één woord: fantastisch !!!!!

Wij hebben 11 dagen genoten van de enorme gastvrijheid, geweldige service en meer dan fantastische ligging van Casa Turchetti. Werkelijk alles is tot in detail verzorgd. De kamers in typisch Siciliaanse stijl, het ontbijt, het uitzicht vanaf het dakterras en de zeer persoonlijke service van Pino & Francesca en hun medewerkers staan op eenzame hoogte.

"La dolce vita" in optima forma.

Pino & Francesca mille grazie voor deze mooie vakantie.

MAGNIFIQUE!!!!

H. Mulder
19-7-2015

“MAGNIFIQUE!!!” Beoordeling in behandeling Wij hebben 1 weekje mogen verblijven in Casa Turchetti. Om niet in herhaling te treden sluiten wij ons aan bij alle vorige reacties. De gastvrijheid, de schone kamer met elke dag opgemaakte bedden, adviezen voor goede en betaalbare restaurants voor de regionale keuken, adviezen voor excursies en ga maar door! Niets maar dan ook niets zijn Francesca en haar mensen teveel. Alle lof voor deze lieve mensen die functioneren als een "moeder" voor hun gasten. Casa Turchetti en Taormina bieden rust en ontspanning maar ook de gezellige drukte met vele winkels en straatmuzikanten.

Casa Turchetti heeft slechts 1 minpunt: na zo'n verwenvakantie wil je maar 1 ding!! Volgend jaar weer!!! Dank jullie wel, lieve mensen van Casa Turchetti voor een fantastische week!

Groeten van Henck en Jeanette Mulder te Huizen. Verbleef Juni, 2015

Fantastische plek !

Frank van der Graaff en Ingrid Geyer
8-7-2015

Casa Turchetti is top, uitzicht geweldig, Francesca en Pino zijn zeer gastvrij, je word er enorm verwend, ontbijt is GEWELDIG ! Wij hebben 8 dagen gelogeerd in de Turchetti kamer, een aanrader, alles in Siciliaanse stijl. Geen op- of aanmerkingen, wij geven een 10 en komen er zeker terug !!

Loes en Nico

Loes Breen
13-6-2015

Voor de vierde maal verbleven in casa turchetti met de gastvrijheid van Francesca en Pino. Ik kan alleen maar zeggen Top Top wat een gastvrijheid en luxe. We zijn weer 11 dagen in de watten gelegd en alles werd weer geregeld door Francesca, strand, heerlijk ontbijt en een fantastische kamer. Francesca en Pino mille grazie we love you and your beautifull place. Gretigst also To Elisabeth and lucia

Fantastische plek

Marijke Brakband
8-6-2015

Casa Turchetti heeft een fantastische ligging met uitzicht op de Etna en de baai van Giardini Naxos. Prachtige kamers in authentieke Italiaanse stijl. Kamers worden elke dag super schoon gemaakt. Ontbijt van Francesca is overweldigend. Francesca regelt alles voor je, taxi naar strand, excursies, bus-en treintijden enz. enz. Een aanrader!!!!

Gereisd Met partner in mei 2015

Uitstekende plek

Van der Hoeven
18-5-2015

Is een prima plek om te verblijven; zeer gastvrij (Francesca en Pino); prima kamers, die elke dag schoongemaakt worden; het ontbijt is fantastisch met zelfgemaakte artikelen en streekproducten; ligt in het centrum van Taormina, maar dat heb je niet in de gaten; uitzicht dakterras is fenomenaal; prachtig zicht op de Etna en de Ionische Zee; prima basis om de omgeving te verkennen.

Gereisd Met partner in mei 2015

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Turchetti in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Turchetti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.