9,6

Bij Casa Turchetti word je hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze bakt ook heerlijke taarten voor bij het ontbijt. Je kamer wordt hier elke dag schoongemaakt en je krijgt ook schone handdoeken. Vanaf het dakterras kijk je uit op de Etna. Je auto kun je niet voor de deur parkeren vanwege de ligging midden in het centrum van Taormina op Sicilië.

138 reviews over Hotel Casa Turchetti in het Nederlands

Ideale ligging, zeer gastvrij.

T. van der Hagen
22-8-2016

Francesca en haar personeel zorgen dat je niets te kort komt tijdens je verblijf. Bij het ontbijt is er een keuze uit diverse streekproducten. Haar zelf gebakken taarten zijn verrukkelijk. Vanaf het dakterras heb je een schitterend uitzicht over Taormina, de zee en de Etna. Wij hebben er een fantastische vakantie gehad.

Karakteristiek en zeer gastvrij hotel!

Wyanda
18-8-2016

Wij hebben in totaal 3 nachten in Casa Turchetti doorgebracht en wat was het een super ervaring, niets anders dan lof. Het hotel is schitterend gelegen in hartje Taormina, met een adembenemend uitzicht vanaf het dakterras. De eigenaren van het hotel zijn zeer gastvrij en geven superadvies over eetgelegenheden en activiteiten in de buurt. Officieel is er geen bar open na 20 uur, maar in de praktijk hebben wij alle avonden na het diner een afzakkertje op het schitterende terras kunnen drinken. Een oase van rust in het centrum van het drukke Taormina.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt geweldig zeker voor herhaling vatbaar

Marieke van den heuvelb
15-8-2016

De gastvrouw fransesca staat gedurende hele vakatie voor je klaar,het ontbijt is gewoon super,hier voel je je echt thuis,kamers zijn schitterend met mooie details van sicillie zelf

Gereisd Met partner in augustus 2016

Een Italiaans paradijs

Jos en Maaike
27-7-2016

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Casa Turchetti. Zodra je aankomt word je met Italiaanse gastvrijheid door Francesca ontvangen en deze gastvrijheid blijft de rest van de vakantie aanwezig. Het hotel is prachtig gelegen met een fantastisch uitzicht. Op het terras kun je heerlijk rustig ontbijten of 's avonds een drankje drinken. Als je de trap naast de Casa afloopt sta je midden in de hoofdstraat van Taormina, heel erg leuk om doorheen te lopen en de kleine restaurantjes in de zijstraatjes te ontdekken. De kamers zijn completer dan compleet, werkelijk alles was aanwezig (scheerschuim, make-up remover etc.) en het was ontzettend schoon. De kamer werd elke dag schoongemaakt en rook heerlijk. De bedden waren erg goed en er waren fijne verduisteringsluiken waardoor we heerlijk hebben geslapen. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Elke dag was er vers fruit, verse broodjes, lokale vleeswaren, zelfgemaakte jam, verse jus d'orange en natuurlijk de heerlijke taarten en cakes die Francesca maakt. Francesca en Pino willen alles voor je regelen, niks is te gek. We hebben heerlijk gegeten en gedronken met de tips van Pino en hebben een aantal keer gebruik gemaakt van de shuttle service naar het strand.

Samengevat: een heerlijke, luxe plek om in de vakantie thuis te komen. Zo voelde het echt, als thuiskomen. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2016

Prachtige locatie met heel gastvrije eigenaars!

Schaerlaecken Hilde
9-7-2016

Alles, ligging, kamers, ontbijt, uitzicht op de Etna, tips voor excursies én heel lekkere restaurantjes...het opera aanbod!

Bellissima - toplocatie.

de wilde marc
9-7-2016

De vriendelijke gastvrije eigenaars. Francesca en Pino doen alles voor hun gasten. Mooie en steeds propere frisse kamers. Lekker ontbijt met elke dag een vers gebakken cake én grote variatie aan fruit en beleg. Tips voor excursies, restaurantjes, cultuur, opera...én zicht op de Etna. Paradise!

De Wilde Marc -Schaerlaecken Hilde
9-7-2016

De rustige ligging, het ontbijt, de gastvrijheid van Pino en Fransesca!..

Geweldige vakantie bestemming

N.C. Breen
23-6-2016

Fantastische B&B met zeer gastvrije eigenaren Pino en Francesca. B&B is zeer rustig gelegen in het centrum van Taormina, waar je elke dag op het dakterras kan genieten van een zeer uitgebreid ontbijt met uitzicht op de Etna en het Griekse theater. Na het ontbijt naar het strand waarbij Francesca de transfer en handdoeken regelt. Francesca en Pino staan altijd voor je klaar en laten je geheel tot rust komen. 's Avonds lekker dineren in Taormina waarbij zij je adviseren over de restaurant keuze en deze voor je reserveren. In één woord geweldig.

Gereisd Met partner in juni 2016

Verwend

Henk Visser
22-5-2016

Zojuist terug uit Casa Turchetti. Wat zijn we de afgelopen week verwend door Francesca en haar team. ' s Ochtends een zeer uitgebreid ontbijt met veel vers fruit, Siciliaanse kazen en vleeswaren en lekkere zelfgebakken taarten. 's Middags een glaasje wijn op het terras met iets lekkers van het eiland of eigengemaakt mango ijs. Rosario zorgde goed voor ons! Onze kamer (Lira) werd elke dag weer brandschoon gemaakt. Niets was te veel. Zelf je koffer naar de kamer brengen? Geen kans! En dan de ligging. Centraal gelegen met een prachtig uitzicht naar alle kanten. Even de trappen aflopen en je staat op de Corso Umberto. Kortom, we sluiten ons aan bij alle eerdere reacties. Casa Turchetti: geen hotel maar een Casa waar je je snel thuis voelt. Nadeel? Er komt een einde aan.

Gereisd Met partner in mei 2016

Een fantastische week Casa Turchetti / Taormina

Gery & Thea
5-5-2016

Wij zijn van 26 april tot en met 2 mei te gast geweest bij Francesca en Pino. Kunnen terugzien op een geweldig verblijf in Casa Turchetti. Niet alleen de prachtige ligging, maar zeker ook het ontbijt is een vermelding waard. Elke dag verse boordjes en allerlei soorten worst en kaas van eigen Siciliaanse bodem. Ter afsluiting volgt dan vers fruit, ook vanuit de omgeving, en last but not least de zelfgebakken cakes van Francesca. Kortom genieten en een reden om de weegschaal, die in de badkamer staat, niet te gebruiken.

Francesca en Pino kunnen prima adviezen geven v.w.b. de excursies, via de eigen website, maar ook goede culinaire tips. Het restaurant Da Lorenzo is een absolute aanrader.

Kortom het was voor ons een week om niet te vergeten. Francesca, Pino en medewerkers bedankt !

Gereisd Met partner in mei 2016

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Turchetti in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Turchetti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.