9,6

Bij Casa Turchetti word je hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze bakt ook heerlijke taarten voor bij het ontbijt. Je kamer wordt hier elke dag schoongemaakt en je krijgt ook schone handdoeken. Vanaf het dakterras kijk je uit op de Etna. Je auto kun je niet voor de deur parkeren vanwege de ligging midden in het centrum van Taormina op Sicilië.

138 reviews over Hotel Casa Turchetti in het Nederlands

Geweldige vakantie door zorgzame Franceska en Pino

Bert
18-7-2017

Alles vanaf het begin was goed geregeld. De taxi bij aankomst op Catania, de kamers, het eten en de zorgzame gastvrouw en gastheer. Ook aan het einde was alles goed geregeld, het laatste (vroege) ontbijt, het afscheid van Franceska, tot en met de reis naar het vliegveld . Een aanrader voor iedereen die in een toeristisch dorpje wil genieten van de rust die Casa Turchetti te bieden heeft. Mooie schone kamers, een lekker en uitgebreid ontbijt met fris fruit, lekkere taarten, broodjes en in de middag een heerlijke flesje proseco ( geserveerd met kaas en nootjes) op een heel mooi terras. Alles wat er geschreven is over casa Turchettie klopt als een bus.

Fantastisch verblijf bij Dino en Francesca

Konings
1-7-2017

Wij hebben in juni 2017 7 nachten gelogeerd in Casa Turchetti en we vonden het geweldig. Dino en Francesca zijn heel lieve mensen, die ons zeer gastvrij hebben ontvangen, niets was hen teveel. Het ontbijt was in één woord geweldig, Dino en Francesca hebben ons heel goede tips gegeven v.w.b. restaurants, uitstapjes en strandclubs. De kamer (2-persoons) was wat aan de kleine kant en had 2 één-persoons bedden, maar was wel van alle gemakken voorzien en aan elk detail was gedacht. Een tip van ons is dan ook om bij een evt. boeking een grotere kamer te kiezen. Verder was het verblijf bij Dino en Francesca in één woord: geweldig!!

Gereisd Met partner in juni 2017

Genieten van Taormina in het beste B&B!

Chris
29-4-2017

Geweldige B&B, prachtlocatie, uitmuntend ontbijt, schitterend terras met uitzicht op Taormina en op de Etna. Buitengewoon hartelijke gastvrouw en medewerksters. Een aanrader voor iedereen die Taormina en omgeving wil verkennen.

Gereisd Met partner in april 2017

ultieme plek waar alles samen komt

Fenneke en Michel
16-10-2016

Top kamers, top gastvrouw, top locatie, top service en top ontbijt. Het ontbijt is niet te evenaren, vers fruit in alle soorten en maten, elke dag verse taarten en cakes. Goede bedden, kamers die schoon zijn, heerlijk ruiken en alles nieuw maar in historische stijl. De locatie: midden in het centrum en toch rustig, je vindt het nergens. Op korte afstand van heel veel bezienswaardigheden. We hebben besloten hier elk jaar een week heen te gaan. De ultieme plek of je nu wilt ontspannen, naar het strand, cultuur snuiven, lekker eten, prachtig wandelen, het maakt niet uit. Voor ieder wat wils. Francesca is een gastvrouw uit duizenden.

Mooiste hotel ooit!

Martine hendriksen
16-9-2016

In augustus' 16 ben ik met mijn vriend in dit hotel geweest. Het was fantastisch! We kregen een super mooie kamer met een enorm bed wat heerlijk lag. In de ochtend kon je genieten van het heerlijke ontbijt (met vers gebakken taarten en vers fruit). De ligging was ook super mooi je had vanaf het dakterras uitzicht op de zee waar we elke morgen zaten te ontbijten. Een trap af en je was in het centrum waar je kon winkelen en een lekker restaurantje kon opzoeken. De gastvrouw was fantastisch ze was erg aardig het leek net alsof je weer thuis verwend werd door je eigen moeder. De laatste avond nodigde ze ons uit om nog even wat bij haar te komen drinken ze had namelijk zelf limoncello gemaakt! Het werd erg laat maar de volgende ochtend moesten we weer vroeg op om naar huis te gaan. Ook toen heeft ze voor ons een ontbijt gemaakt en kregen we nog wat lekkernijen mee voor onderweg. Het was oprecht een super vakantie!

Gereisd Met partner in januari 2016

Uitstekende verzorging, fantastische ligging

Arthur & Mariska Visser
11-9-2016

In September '16 Casa Turchetti bezocht met partner. Onze verwachtingen waren hoog (er zijn goedkopere accomodaties te vinden in Taormina, zullen we maar zeggen...) en bij aankomst bleek al gauw dat onze verwachtingen ruimschoots overtroffen zouden gaan worden. Persoonlijke, hartelijke ontvangst met rondleiding door de kamer en toelichting op het gebouw en haar rijke historie. Over de kamer kan ik lang zijn; fantastisch bed, authentieke details in overvloed, twee airco's, keurige badkamer met een overvloed aan toiletartikelen, schoon, verse bloemen, minibar, et cetera. Opvallend: het gebouw heeft een lift, handig als je slecht ter been bent.

Ik heb al meer mensen complimenten zien geven aan Fracesca, Pino en het overige personeel. Wij zijn ook vol lof over hen en ook het geweldige ontbijt moet genoemd worden! De keuze is reuze en vrijwel alles is vers en uit de regio.

Hotel ligt pal in het centrum maar toch rustig 's avonds. Het dakterras en uitzicht is top!

Er is geen parking.

Gereisd Met partner in september 2016

Dé plek om te verblijven op Sicilië.

Arjen Spaan
2-9-2016

We hebben weinig toe te voegen aan wat er reeds gezegd is. Niets dan lof voor Casa Turchetti en eigenaresse Fransesca in het bijzonder. In de regel is het ontbijt van 0830 tot 1000. Op de dag van vertrek moesten we 0500 gaan. Zij is toen om 0330 opgestaan om voor ons en twee andere gasten ontbijt te verzorgen om 0430. Ook op excursie dagen waarop we bijvoorbeeld om 0700 moesten gaan zorgde zij er voor dat voor ons het ontbijtbuffet gereed was. Bovendien was het ontbijtbuffet zo goed dat we er elke dag wel om 0500 voor op hadden willen staan.

Uitstekende, persoonlijke service

Kees Berends
30-8-2016

Geweldige ligging in het centrum van Taormina. Geen parkeergelegenheid bij de accommodatie.

In een woord geweldig!

B. Nomden
28-8-2016

Over Casa Turchetti is eigenlijk niets negatiefs te vertellen. Zeer vriendelijk en gastvrij; Warme mensen; Persoonlijk maar nooit opdringerig; Kamer zeer compleet en netjes; Terras met geweldig uitzicht over de baai ; Elke morgen heerlijk ontbijt met zelf gebakken taart.

Wij hebben een heerlijke week kunnen genieten van Casa Turchetti, het prachtige stadje Taormina en omgeving (m.n. Opera, Isola Bella, de Etna, en de lange gezellige zomeravonden met lekker eten en heerlijk Italiaans ijs, de stranden, zowel kiezel als zand (Giardini Naxos))

Gereisd Met partner in augustus 2016

Top service

M&JG
23-8-2016

Fantastisch intiem hotel, super toegewijde eigenaren, tot in de puntjes verzorgd!

Gereisd Met partner in juni 2016

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Turchetti in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Turchetti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.