Hotel Casa Turchetti

9.6Fenomenaal

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

Bij Casa Turchetti word je hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze bakt ook heerlijke taarten voor bij het ontbijt. Je kamer wordt hier elke dag schoongemaakt en je krijgt ook schone handdoeken. Vanaf het dakterras kijk je uit op de Etna. Je auto kun je niet voor de deur parkeren vanwege de ligging midden in het centrum van Taormina op Sicilië.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Turchetti voor je op een rij gezet:

148 reviews over Hotel Casa Turchetti

• 10johannes31-07-2011

ik ben nog nooit zo blij geweest op vakantie

het is super! ik heb nog nooit zo lekker gegeten ik ga volgen jaar weer dat is zeker

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Turchetti voor je op een rij gezet:

16 tips over Hotel Casa Turchetti

• JeanneAdler, 12-05-2014

Bezoek ook eens Castelmola. Dat vonden wij zo mogelijk nog mooier dan Taormina. Nog een bespaartip: we kregen met de opsiciliecard 10% korting bij deze B&B en dat leverde, gezien de hoge tarieven, een leuke besparing op. Tot slot: wij hebben via Corina Schalkwijk een excursie naar de Etna geboekt. Dit was in één woord geweldig! Ze is Nederlandse, woont op Sicilië en kent het gebied goed. Omdat ze Nederlands spreekt, zal deze excursie zeker ook leuk zijn voor (jonge) gezinnen.

• Rose, 04-07-2012

Vanuit Taormina zijn diverse leuke excursies te doen en in Taormina zijn heel veel restaurantjes waar je heerlijk kan eten.

• G.Middelburg, 10-10-2013

Francesca en Pina weten de beste restaurantjes. Je kunt ze alles vragen en spreken goed engels.

4 vragen over Hotel Casa Turchetti

• Ciska, 29-01-2019

Luxe

Het klinkt te mooi om waar te zijn. Zou we wat zijn voor onze huwelijksreis. Ik mis wel in dw reacties iets over een zwembad of welness oid. Weet iemand of dit in de directe omgeving aanwezig is?

• ronschuurman, 22-09-2014

Zijn de prijzen betaalbaar!

Sorry maar ik hoor verhalen dat het op bepaalde plaatsen niet betaalbaar is. Ik bedoel restaurants en terras zitten. Klopt dit, en zo ja waar kan je dan de best betaalbare plaatsen vinden. Wij zijn zelf eigenlijk Griekenland gangers de eilanden, maar wilde ook graag nog eens naar Sicilie.

Alvast bedankt

Nathalie, 24-09-2014

Onze ervaring is dat de prijzen behoorlijk variëren. Het kan plots duur uitvallen, maar ook spotgoedkoop blijken. Goed opletten dus. Aanvullende tip: ga naar de restaurants en cafés waar de locals ook zitten.

Ron, 25-09-2014

Dank je wel voor de informatie.

• Stephanie, 02-12-2012

Aantal vragen

Wat een reacties. Dit moet heel wat beloven. Ik ben geinteresseerd om samen met mijn vriend in de zomer voor ong 12 dagen hier naartoe te gaan. Is dit misschien te lang? Wij zouden het erg leuk vinden om dan de vakantie een auto te huren om ook eens een dagje naar mooie stranden of dorpjes te gaan. Is dit wel goed te doen? Hoe ver is het strand vanaf het hotel vandaan? En hoe is het dorpje verder? Geschikt voor een jong stel? Alvast bedankt!

JeanneAdler, 12-05-2014

Ciao Stephanie, Als je diverse uitstapjes zou willen maken, zou ik persoonlijk niet 12 dagen in Taormina gaan zitten. Niet echt een ideale locatie als startpunt van uitstapjes. Ik zou eerder een leuke accommodatie in de buurt van Taormina, de Etna en de kust zoeken en eventueel een tweetal nachten in Taormina zelf boeken.

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV