9,6

Bij Casa Turchetti word je hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze bakt ook heerlijke taarten voor bij het ontbijt. Je kamer wordt hier elke dag schoongemaakt en je krijgt ook schone handdoeken. Vanaf het dakterras kijk je uit op de Etna. Je auto kun je niet voor de deur parkeren vanwege de ligging midden in het centrum van Taormina op Sicilië.

7 reviews over Hotel Casa Turchetti in het Nederlands

Karakteristiek en zeer gastvrij hotel!

Wyanda
18-8-2016

Wij hebben in totaal 3 nachten in Casa Turchetti doorgebracht en wat was het een super ervaring, niets anders dan lof. Het hotel is schitterend gelegen in hartje Taormina, met een adembenemend uitzicht vanaf het dakterras. De eigenaren van het hotel zijn zeer gastvrij en geven superadvies over eetgelegenheden en activiteiten in de buurt. Officieel is er geen bar open na 20 uur, maar in de praktijk hebben wij alle avonden na het diner een afzakkertje op het schitterende terras kunnen drinken. Een oase van rust in het centrum van het drukke Taormina.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastiche lokatie

fer en maud
30-8-2012

weer een week terug maar denken nog steeds aan de fantastiche week die wij bij franschesca en pino gehad hebben.nog nooit zo'n lieve mensen meegemaakt die zo hard werken en hun best doen om het de gasten naar hun zin te maken.echt een aanrader om hier je vakantie te vieren want niks is hun teveel. franschesca en pino nogmaals bedankt

fer en maud

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

net als vorig jaar fantastisch

familie Klomp
30-5-2012

Vorig jaar een week in Taormina verbleven. Toen al zeer goede ervaringen opgedaan. Dit jaar negen nachten in Casa Turchetti en de hoge verwachtingen werden weer waargemaakt. Vooral de persoonlijke aandacht en service staan op bijzonder hoog niveau. We gaan zeker een derde keer, alleen al voor het prachtige uitzicht.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Geweldig

marian
13-11-2011

Werkelijk waar een fantastisch vakantie adres! Niks anders dan lof.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Om nooit meer te vergeten

Hetty Willebrands
16-7-2011

Wat zijn wij hartelijk ontvangen in Hotel Casa Turchetti in Taormina. Francesca is een geweldige gastvrouw. Het ontbijt op het terras met uitzicht op de Etna is groots met heerlijk vers fruit mooie taarten lekkere koffie en natuurlijk heerlijk vers brood. Je dag kan niet meer stuk! Prachtige kamers. Prima ligging! Het was top!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Paleisje

edwinvanderaa
16-9-2010

Als cynische Nederlander was ik, na al die fantastische recenties op deze website over Casa Turchetti, nogal sceptisch toen ik aanbelandde bij dit kwalitatief goed aangeschreven doch ietwat prijzige hotel in Taormina. Mijn voorzichtige houding was volledig onterecht: WAT EEN BRILJANT HOTEL! Alles wat in de andere recenties staat geschreven over de kamers (wij hadden de suite beneden), de service, de persoonlijke benadering en de extraatjes is hartstikke waar. Na een week in Casa Turchetti nam ik, zonder enig voorbehoud, met betraande ogen en een flinke knuffel van Francesca afscheid van een geweldig stel met een prachtig hotel. Ik ben nu met een zeer goede vriend geweest en heb een prima tijd gehad. Maar mocht het ooit van een huwelijksreis met een geliefde komen, dan weet ik al waar ik heen zou willen...

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 08 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is Italie op z'n best!

Wendy
7-7-2010

Ik heb dit hotel vakmatig bezocht maar ik (en mijn collega's) was helemaal ondersteboven van dit hotel. Werkelijk elk detail is fantastisch. Als ik toch een minpunt moet noemen dan is dat het gemis van een zwembad. Verder absoluut een aanrader voor mensen die luxe en vooral sfeer kunnen waarderen.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Turchetti in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Turchetti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.