9,6

Bij Casa Turchetti word je hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze bakt ook heerlijke taarten voor bij het ontbijt. Je kamer wordt hier elke dag schoongemaakt en je krijgt ook schone handdoeken. Vanaf het dakterras kijk je uit op de Etna. Je auto kun je niet voor de deur parkeren vanwege de ligging midden in het centrum van Taormina op Sicilië.

4 reviews over Hotel Casa Turchetti in het Nederlands

Casa Turchetti wederom geweldig!

Paul
16-5-2015

Na 5 jaar een hernieuwde kennismaking met Casa Turchetti en Francesca en Pino. De verwachtingen waren ditmaal hoog gespannen, maar werden wederom overtroffen. Wat een persoonlijke service! Dit is een paradijsje op aarde.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Zalig verblijf

Arlette
13-5-2014

Wij zijn een week te gast geweest bij Pino en Francesca en hebben genoten van het heerlijke ontbijt (vers fruit, heerlijke streekproducten en niet te vergeten de zalige taarten en jam van francesca) en van de gastvrijheid. De kamer was echt Italiaans ingericht en heel schoon met heerlijke bedden. Het hotel ligt rustig verscholen achter (of eigenlijk boven) de winkelstraat. Jammer dat het zwembad (dat niet heel dichtbij is) nog niet open was, maar wij hebben ons op het strand ook prima vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Uniek

Jennifer Baars
1-11-2010

Wij zijn net terug en hebben best veel regen gehad bij een lekkere temperatuur van 20graden. We waren met onze 2 kinderen (5 en 3 jaar), terwijl Taormina niet echt een kindervakantie bestemming is. Toch kijken we terug op een heerlijke week in casa Turchetti. Het dakterras heeft een waanzinnig en pittoresque uitzicht op stad, baai, zee, etna, en oud romaans theater. Heerlijk om daar te onbijten of een wijntje te drinken in de middag terwijl de kinderen er speelden. Francesca en Pino hebben Casa Turchetti in een puur verwen oord getransformeerd. Ze verwennen hun gasten met hun heerlijk en zorgvuldig geselecteerde en bereidde ontbijt. Daarbij is hun service zeer persoonlijk en hebben ze vele goede tips, qua wat te doen, waar je het lekkerst kan eten. Het hotel op zich is niet echt ingesteld op kinderen, maar de supervriendelijke, coulante houding die zij naar kinderen hebben, maakte dat wij ons als ouders ook konden ontspannen en ze niet continu hoefde te beteugelen. Dank jullie wel!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

De Italiaanse droom: Casa Turchetti op Sicilië!

Claudia, Paul en Laura
5-10-2010

Ruim een week hebben wij vakantie gevierd in Taormina. Ons verblijf in Casa Turchetti was geweldig. 's Ochtends bij het ontbijt en 's avonds met een heerlijk glas witte wijn hebben wij genoten van het adembenemende uitzicht op het dakterras met aan de linkerzijde het Griekse amphitheater, rechts de machtige vulkaan Etna en recht vooruit de Ionische zee. De rust is onvoorstelbaar, terwijl de drukste winkelstraat van Taormina, Corso Umbero binnen 1 minuut te bereiken is. Maar wat Casa Turchetti echt speciaal maakt is zijn Francesca en Pino. Zij stonden altijd voor ons klaar met leuke tips om het eiland te ontdekken. Zij reserveerden onze ligbedden bij Lido La Pigna aan de prachtige baai van Mazarro (gratis voor de gasten). Zij serveerden elke ochtend een droomontbijt met verse jus d'orange, uitsluitend verse lokale Siciliaanse kaas en vleeswaren, een gekookt eitje, diverse soorten vers fruit en een overheerlijke cappucino. Voor ons is Casa Turchetti het ultieme vakantie-adres in Italië.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2010

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Turchetti in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Turchetti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.