9,6

Bij Casa Turchetti word je hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze bakt ook heerlijke taarten voor bij het ontbijt. Je kamer wordt hier elke dag schoongemaakt en je krijgt ook schone handdoeken. Vanaf het dakterras kijk je uit op de Etna. Je auto kun je niet voor de deur parkeren vanwege de ligging midden in het centrum van Taormina op Sicilië.

5 reviews over Hotel Casa Turchetti in het Nederlands

Uitstekende, persoonlijke service

Kees Berends
30-8-2016

Geweldige ligging in het centrum van Taormina. Geen parkeergelegenheid bij de accommodatie.

Een weldaad

Marrie
9-7-2011

We deden een rondreis sicilië. Zaterdagnacht aankomen met de auto in Taormina is geen feest. Na veelvuldig telefonisch contact met de eigenaar van casa Turchetti dan toch het hotel gevonden. Een enorm warm welkom maakte veel goed. De andere hotels tijdens de rondreis kunnen niet aan de casa tippen en we waren blij dat we de laatste 2 nachten ook hier mochten verblijven.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal TOP!!!!

Rob & Peronne
2-8-2009

Het echtpaar Lombardo zijn heel hartelijke en gastvrije mensen die welgemeende service, hoog in het vaandel hebben staan en doen alles voor hun gasten. Hij spreekt perfect Engels en zij iets minder maar is daarentegen weer zeer innemend. Een heel lief stel, elke dag een super ontbijt met alles erop en eraan en ook dagelijks verse producten. Je ruikt de cake die elke dag vers gebakken wordt. Er is een prachtig terras waar je 's ochtends ontbijt en de rest van de dag als je dat zou willen, kunt zonnen, heerlijke zonnebedden en de handdoeken krijg je van hun. Je kan buiten douchen, een zwembad hebben ze niet. Dit hadden wij ook niet nodig met die heerlijke wind. Gratis bedden aan het strand, wel even doorgeven aan de gastvrouw, dan zorgt zij voor de reservering. Je kan met de kabelbaan naar boven en beneden. De familie Lombardo zelf, maakte voor ons de vakantie extra speciaal!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Volgend jaar gaan we hopelijk weer!

Valerie Vermeij
19-6-2009

Lieve Fransesca & Pino! Wat hebben wij genoten van onze vakantie in jullie hotel. Een geweldig begin van de dag met al het lekkere eten met onder andere yoghurt, cake, verse vruchten en provinciaal vlees. We vonden het erg aardig dat jullie de beste tips gaven wat betreft elke bezienswaardigheid, restaurants, strand en noem maar op. De mooie kamers in stijl en lekkere zachte bedden maakten het helemaal af. Jullie zijn geweldige mensen. Liefs Valerie

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

DE aanrader

Peter Kamminga
25-5-2009

Casa Turchetti is het meest fantastische 'bed and breakfast' dat wij ooit meegemaakt hebben. Pure verwennerij in ALLE opzichten. Lieve mensen, geweldig ontbijt, mooie ligging met prachtig uitzicht vanaf het dakterras. En de kamers ...........een plaatje. Met oog voor detail ingericht. Met het gevaar onszelf met dit bericht op een lange wachtlijst te plaatsen is dit een dikke vette aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Turchetti in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Turchetti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.