Hotel Casa Turchetti

9,6

16 tips over Hotel Casa Turchetti

Marijke Brakband, 8-6-2015

Alle kamers zijn mooi.

Taormina is een leuke plaats met veel winkeltjes en eettentjes.

Paul, 16-5-2015
Heerlijk vis eten op het terras van restaurant Il Barcaiolo in Mazzaro.
Nathalie, 24-9-2014
Parkeren kan niet bij het hotel. Een goede optie is Parking Porto Catania. Deze parkeergarage ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het hotel.

Govert Pruissen, 21-9-2014

Heerlijk eten: OSTERIA Rosso Di Vino, duur maar perfect (verse) vis restaurant. Twee zussen runnen deze zaak en kunnen u alles over "hun" vis vertellen. Wij namen als voorgerecht hun rauwe visschotel, verrukkelijk!

Ook zeer goed is Da Larenzo een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Francheska reserveert graag een tafel voor u in beide restaurants. Verder hebben we op veel plaatsen heerlijk gegeten.

Michel61, 29-6-2014
Komt u in de avond of nacht aan, dan kan het wat lastig zijn om het hotel te vinden. U wordt ws afgezet op Via Circonvallazione bij Hotel Imperiale. Neem dan de weg naar beneden bij Imperiale bij het bordje Casa Turchetti. Vervolgens na 50 meter links trapje naar beneden vind u de ingang.
JeanneAdler, 12-5-2014
Bezoek ook eens Castelmola. Dat vonden wij zo mogelijk nog mooier dan Taormina. Nog een bespaartip: we kregen met de opsiciliecard 10% korting bij deze B&B en dat leverde, gezien de hoge tarieven, een leuke besparing op. Tot slot: wij hebben via Corina Schalkwijk een excursie naar de Etna geboekt. Dit was in één woord geweldig! Ze is Nederlandse, woont op Sicilië en kent het gebied goed. Omdat ze Nederlands spreekt, zal deze excursie zeker ook leuk zijn voor (jonge) gezinnen.

G.Middelburg, 10-10-2013
Francesca en Pina weten de beste restaurantjes. Je kunt ze alles vragen en spreken goed engels.
Martin Heinen, 30-6-2013

Niet zo geschikt voor mensen die niet zo goed ter been zijn gezien de ligging van het hotel. Vanaf de mooie winkelstraat moet je 55 treden omhoog om het hotel te bereiken.

Dit is voor heel Taormina het geval want het is tegen een heuvel gebouwd

lala2287, 17-4-2013

Bezoek de Etna.

Neem de kabelbaan naar Isolatie Bella.

Eten met zeezicht.

gepkec, 29-10-2012
Beslist een excursie naar de Etna maken. Het beste restaurant in Taormina is Da Lorenzo (filetto al gorgonzola!). Het beste ijs kun je eten bij Gelatomania (in de hoofdstraat).