16 tips over Hotel Casa Turchetti

• JeanneAdler, 12-05-2014

Bezoek ook eens Castelmola. Dat vonden wij zo mogelijk nog mooier dan Taormina. Nog een bespaartip: we kregen met de opsiciliecard 10% korting bij deze B&B en dat leverde, gezien de hoge tarieven, een leuke besparing op. Tot slot: wij hebben via Corina Schalkwijk een excursie naar de Etna geboekt. Dit was in één woord geweldig! Ze is Nederlandse, woont op Sicilië en kent het gebied goed. Omdat ze Nederlands spreekt, zal deze excursie zeker ook leuk zijn voor (jonge) gezinnen.

• Rose, 04-07-2012

Vanuit Taormina zijn diverse leuke excursies te doen en in Taormina zijn heel veel restaurantjes waar je heerlijk kan eten.

• G.Middelburg, 10-10-2013

Francesca en Pina weten de beste restaurantjes. Je kunt ze alles vragen en spreken goed engels.

• Michel61, 29-06-2014

Komt u in de avond of nacht aan, dan kan het wat lastig zijn om het hotel te vinden. U wordt ws afgezet op Via Circonvallazione bij Hotel Imperiale. Neem dan de weg naar beneden bij Imperiale bij het bordje Casa Turchetti. Vervolgens na 50 meter links trapje naar beneden vind u de ingang.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Turchetti voor je op een rij gezet:

• Martin Heinen, 30-06-2013

Niet zo geschikt voor mensen die niet zo goed ter been zijn gezien de ligging van het hotel. Vanaf de mooie winkelstraat moet je 55 treden omhoog om het hotel te bereiken. Dit is voor heel Taormina het geval want het is tegen een heuvel gebouwd

• lala2287, 17-04-2013

Bezoek de Etna. Neem de kabelbaan naar Isolatie Bella. Eten met zeezicht.

• gepkec, 29-10-2012

Beslist een excursie naar de Etna maken. Het beste restaurant in Taormina is Da Lorenzo (filetto al gorgonzola!). Het beste ijs kun je eten bij Gelatomania (in de hoofdstraat).

• joke en joost bakkum, 10-09-2012

er zijn goede restaurants in Taormina......Francesca en Pino hadden iedere dag weer een ander heerlijk restaurant als tip voor ons........dus dat zit goed.

• Jeannette Creusen, 03-08-2012

Oriënteer je vooraf goed waar dit hotel ligt, want als je met de auto bent is dit hotel niet per auto te bereiken. De auto moet een eindje verder (ongeveer 800 meter) in een parkeergarage worden gestald. Het is trouwens een perfecte parkeergarage.

• Hovestad, 04-06-2012

Taormina, de restaurantjes , het strand en het hotel samen zijn de tip, want wij hebben geen slechte ervaringen gehad. Alles was even leuk en aangenaam.

• familie Klomp, 30-05-2012

Hebben eerst een week rondgereden op het eiland (Charming Sicily) Heel veel gezien, goede varieteit in hotels. Rijafstanden waren soms wel lang, navigatie apparaat meenemen is een aanrader. Door deze reis ervaar je wat een geweldig eiland Sicilie is !

• Jan en Anky Geelhoed, 20-10-2011

Wij hadden een auto gehuurd bij boeking. Maar het is bijna niet mogelijk om de auto kwijt te kunnen bij Casa Turchetti. Het is een heel smal doodlopend straatje. Beter is het de auto buiten het dorp in de parkeergarage te zetten. Ongeveer een kleine 10 minuutjes lopen door de gezellige hoofdstraat. Geen straf !

• Paul, 16-05-2015

Heerlijk vis eten op het terras van restaurant Il Barcaiolo in Mazzaro.

• Marijke Brakband, 08-06-2015

Alle kamers zijn mooi. Taormina is een leuke plaats met veel winkeltjes en eettentjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Turchetti voor je op een rij gezet:

• Govert Pruissen, 21-09-2014

Heerlijk eten: OSTERIA Rosso Di Vino, duur maar perfect (verse) vis restaurant. Twee zussen runnen deze zaak en kunnen u alles over "hun" vis vertellen. Wij namen als voorgerecht hun rauwe visschotel, verrukkelijk!

Ook zeer goed is Da Larenzo een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Francheska reserveert graag een tafel voor u in beide restaurants. Verder hebben we op veel plaatsen heerlijk gegeten.

• Nathalie, 24-09-2014

Parkeren kan niet bij het hotel. Een goede optie is Parking Porto Catania. Deze parkeergarage ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het hotel.