4 vragen over Hotel Casa Turchetti

• Ciska, 29-01-2019

Luxe

Het klinkt te mooi om waar te zijn. Zou we wat zijn voor onze huwelijksreis. Ik mis wel in dw reacties iets over een zwembad of welness oid. Weet iemand of dit in de directe omgeving aanwezig is?

• ronschuurman, 22-09-2014

Zijn de prijzen betaalbaar!

Sorry maar ik hoor verhalen dat het op bepaalde plaatsen niet betaalbaar is. Ik bedoel restaurants en terras zitten. Klopt dit, en zo ja waar kan je dan de best betaalbare plaatsen vinden. Wij zijn zelf eigenlijk Griekenland gangers de eilanden, maar wilde ook graag nog eens naar Sicilie.

Alvast bedankt

Nathalie, 24-09-2014

Onze ervaring is dat de prijzen behoorlijk variëren. Het kan plots duur uitvallen, maar ook spotgoedkoop blijken. Goed opletten dus. Aanvullende tip: ga naar de restaurants en cafés waar de locals ook zitten.

Ron, 25-09-2014

Dank je wel voor de informatie.

• Stephanie, 02-12-2012

Aantal vragen

Wat een reacties. Dit moet heel wat beloven. Ik ben geinteresseerd om samen met mijn vriend in de zomer voor ong 12 dagen hier naartoe te gaan. Is dit misschien te lang? Wij zouden het erg leuk vinden om dan de vakantie een auto te huren om ook eens een dagje naar mooie stranden of dorpjes te gaan. Is dit wel goed te doen? Hoe ver is het strand vanaf het hotel vandaan? En hoe is het dorpje verder? Geschikt voor een jong stel? Alvast bedankt!

JeanneAdler, 12-05-2014

Ciao Stephanie, Als je diverse uitstapjes zou willen maken, zou ik persoonlijk niet 12 dagen in Taormina gaan zitten. Niet echt een ideale locatie als startpunt van uitstapjes. Ik zou eerder een leuke accommodatie in de buurt van Taormina, de Etna en de kust zoeken en eventueel een tweetal nachten in Taormina zelf boeken.

• Lies, 27-10-2010

vakantie 2011

Dag, Hoe lang moet je van te voren boeken en bij welke reisorganisatie? Ik hoor het graag.

Monique Merx, 05-11-2010

De meeste reizen voor zomer 2011 zijn pas boekbaar vanaf begin december. Wij hebben Casa Turchetti ook in ons assortiment en verwachten dat deze vanaf 19 november boekbaar zal zijn via Holland International. Via Oad was deze accommodatie vorig jaar ook te boeken, maar zxij geevn geen verwachte datum aan. Je kunt altijd je gegevens aan ons doorgeven, [email protected] of 045-5715555, dan houden wij het in de gaten en nemen t.z.t. contact op?!

Met vriendelijke groeten,

Monique Merx Thomas Cook Travel Shop, Heerlen

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Turchetti voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl