Hotel Baia Azzurra

7 reviews over Hotel Baia Azzurra in het Nederlands

Prima hotel

Ton Lohman
1-8-2016

Goed ontbijt; uitstekende kamers; slechte parkeermogelijkheden en de ligging is niet optimaal.

Toplocatie, erg genoten

Visser
2-6-2016

Dit hotel verdient een veel betere score dan hier wordt weergegeven. Het hotel is onlangs gerenoveerd en is zeer zeker goed te noemen. Prijs/kwaliteit is dan ook in verhouding. Hieronder plus en minpunten:

+ service is super in dit hotel. Wij hadden een heel klein bed waardoor één van ons niet kon slapen. Dit aangegeven en konden een uurtje later naar een andere kamer met een veel ruimer bed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

+ zeer mooie ligging, naast de kabelbaan die naar Taormina gaat (niet te lopen) en bij het Isola Bella strand. omgeving rondom Taormina ook erg mooi.

+ hotel is netjes onderhouden, geen viezigheid gezien. Ontbijt ook prima, voor ieder wat wils.

+ parkeren is gratis bij het hotel (wij hadden een huurauto). Wel een fantastisch stijle weg richting parkeerplaats.

- Kindvriendelijk mogelijk wat minder gezien drukkere weg voor hotel.

- Chinezen bij het Isola Bella strand die een massage proberen aan te smeren. Erg storend. Dag in dag uit.

- Zwembad?

Prima hotel vriendelijk personeel

Rodevries@ziggo.nl
12-6-2015

Uitstekend hotel, net totaal gerenoveerd. Zeer goede

Service, onze kamer was bij aankomst nog niet klaar

Toen we na een half uurtje terug kwamen kregen we

Onze sleutel met de mededeling dat al onze koffers

Al in de kamer gebracht waren. Zo ging het eigenlijk

Ook de rest van het verblijf het personeel doet er

Alles aan om het de gast naar dE zin temaken.

Locatie is uitstekend naast de kabelbaan en 50 meter

Van het strand.

Al met al een aanrader

Prima hotel

Veronique
9-6-2015

Hotel zal recent gerenoveerd zijn. De kamers zijn niet groot maar wel netjes en schoon. Modern hotel. Perfecte ligging. De kabelbaan is naast het hotel en brengt je naar het centrum. Strand via trap naar beneden. Prima ontbijt.

Exorbitant slecht

Ruud Forsthövel
19-9-2012

Het is onvoorstelbaar dat men in 2012 een dergelijk hotel nog voorschotelt aan toeristen. We hebben ons geen moment klant c.q. gast gevoeld.

Het eten is bedroevend slecht, echt vreselijk slecht! Het heeft ons ertoe gedwongen om elders in Taormina te gaan dineren (Sicilie heeft zoveel te bieden qua keuken!)

De bejegening door het personeel is om te huilen. Wanneer je niet de capaciteiten hebt of capabel bent om een hotel te managen dan moet je er mee stoppen.

De kamer is slecht onderhouden evenals het hotel zelf. Dan kan de ligging wel fraai zijn, maar dat wordt maar even zo ervaren. Jammer dat de aandacht dan al vrij snel gaat naar de negatieve ervaringen en bevindingen.

Het is een Touroperator-onwaardig hotel!

niet veel bijzonders

c_branje
3-4-2011

Het hotel ligt in Mazzaro, de benedenstad aan het strand van Taormina. Er is een kabelbaantje tussen de twee stadsdelen.

Heel onhandig dat er maar net 2 mensen + hun koffers in de lift passen als er een groep komt. Eeuwenlang wachten of de trap nemen: tot onze kamer maar liefst 116 treden en dat met bagage. Kleine kamer met keihard bed, oud meubilair, vergane glorie. Ook het hoofdkussen lijkt van beton. Last van verkeerslawaai en de trein die op korte afstand voorbij rijdt. De directie vond het niet nodig de airco aan te zetten aangezien het pas een paar dagen warm weer was, met als gevolg dat je zowat smolt op de kamer. Slechte service dus. Mooi uitzicht op de baai vanaf het terras.

nooit meer

peter sweers
1-10-2010

ben in dit hotel geweest met een reisgezelschap op een rondreis van de TO gedateerde kamers slecht onderhouden en schoongemaakt eten erg weinig fantasie ik zou dit hotel bij niemand aanbevelen

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Azzurra in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Azzurra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.