Hotel Ariston

Hotel Ariston
7,8

83 reviews over Hotel Ariston in het Nederlands

Fantastisch hotel, ideale ligging, tof, super!

Arlette Vermeulen
20-7-2018

Fijn hotel om te verblijven. Goede ligging net aan de parkeerplaats voor de bussen. Lekker eten, vriendelijke bediening. Mooie locatie om Taormina en omgeving te bezoeken. Fantastisch genoten, een mooie ervaring rijker.

Gereisd Met vrienden in april 2016

prima vakantie gehad

peter munnecom
2-6-2017

goed hotel en fantastische omgeving

Gereisd Met partner in mei 2017

Geen 4 sterren.

Pf
9-10-2016

De ligging van het hotel is prima. Zwembad , ligbedden etc prima. Kamers klein, zwaar gedateerd, niet bijzonder schoon, geen werkende televisie. Kleine bedden met slechte matrassen. Ontbijt is ok. Personeel is niet vriendelijk.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige ligging.

visma
25-6-2016

Dit hotel ligt vlakbij het gezellige centrum van Taormina. Hoewel er veel ouderen komen (maar dat ligt ook een beetje aan de reisperiode) is het wel een uitdaging om de trappen naar het hotel elke keer op te lopen. Wij vonden het hotel niet erg gezellig en zijn er daarom alleen overdag geweest, Want het zwembad is goed. De kamers zijn prima, bedden wat aan de harde kant en de badkamer is gedateerd. Niet de volledige 4 sterren waard. Wij hadden een kamer met zeezicht wat de meerprijs wel waard is. Bij het ontbijt is de keuze ruim voldoende en de verse jus is heerlijk. Wij zouden zeker hier nog een keer terugkomen.

Slechte accommodatie, onvriendelijk personeel

Mirjam
10-9-2015

De ligging is prachtig, het zwembad was top(lekker diep) Het ontbijtbuffet was een aanfluiting, wat een slechte kwaliteit, de kamer was om te lachen zo klein en ouderwets, er kwam gelukkig nog wel water uit de douche. Het personeel was zeeer onvriendelijk zelfs. Het heeft een paar dagen flink geregeld, en het hele hotel stond binnen onder water. De services was ook zeeeeer slecht. Wij hebben het samen fijn gehad, vooral omdat Taormina en Sicilie prachtig zijn.

Gereisd Met partner in september 2015

zeker een aanrader

ronson
14-8-2015

Het was een zeer goed hotel. Vriendelijk personeel. Uitzicht was fantastisch. Zwembad gaat pas half tien open maar ziet er netjes uit en bijna altijd een ligstoel ter beschikking. handdoeken service gratis aanwezig, klein mini barretje. Maandags en vrijdags dinerbuffet voor 22 euro zonder drinken met muziek. Zeer aan te bevelen, voor iedereen wel iets lekkers om te eten, zowel vis , vlees en vegetarisch. Wij hebben het twee keer gedaan. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Gaat stijl omhoog en veel trappenlopen. Ontbijt naar Italiaanse maatstaven zeer goed. Ik snap niet dat er mensen zeuren, dan zijn ze nog niet op andere plaatsen in Italië geweest. Omgeving is magnifiek maar Taormina hoofdstraat is zeer druk en drukkend. De maand augustus is eigenlijk geen maand om excursies te maken daar het erg warm is. Een auto huren is ook geen optie want ze rijden als gekken daar. Super vakantie geweest, zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Teleurstellend

fianne1961
29-6-2015

Kamer met balkon: 1 mtr breed, gedeeld met alle andere kamers en anderhalve meter van deur was metershoge rotswand. Kamer met zeezicht: extra betaald, enkel een raam, konden niet eens buiten zitten. Gevraagd voor andere kamer, niks meer gehoord.Wordt geadverteerd met buffetvorm: niet dus. Ontbijt okay, maar vanaf 15 juni Verplicht buiten eten en a la carte of menu van de dag. Dit is niet waar wij voor gekozen hebben. Na hier wat van gezegd te hebben, werden we volkomen genegeerd. Alfredo bracht ons naar de tafel, en als alle andere tafels waren bediend, kwam hij bij ons opnemen. Vaak zaten we 1/2 uur te wachten voordat we konden bestellen. Achteraf blijkt dat we eerst tip (cash in de hand geven) hadden moeten geven om vriendelijk bediend te worden. 1 medewerkster was steeds vriendelijk, met een krullenstaart, weet helaas geen naam. 65 trappen naar hotel, of lift. Maar eerst steile berg naar boven.Koffers zouden worden gehaald na een belletje, gebeurde helft van de tijd niet. Nooit meer

Gereisd Met vrienden in juni 2015

prima hotel - fiijne vakantie

De Pijper
12-5-2015

Goed middenklas hotel met een prima prijs-/kwaliteitverhouding. Kamers aan de voorkant ok, aan de achterkant dichtbij de rotswand. Hier een daar wat verouderd, maar dat geeft ook wel weer een charmante sfeer o.a. bij het groen en de planten/bloemen. Ontbijt tot 11:00 uur, tot dat tijdstip volop verse producten, top! Het diner buffet is prima, maar mist een beetje een verfijnde Italiaanse smaak. De lauwe/gekookte groenten behoren tot de antipasti. Ook roomservice. Badjassen en slippers niet voor de standaard kamers. Geen gratis wifi in het hotel, maar wel o.a. bij het cafe aan de bus parkeerplaats. Het water van het zwembad (120 cm diep) was ijskoud, ook in de whirlpool. Bij de erg late aankomst stond er een koude schotel, brood, water, wijn en fruit (voor HP gasten) in het restaurant klaar, top! Het personeel bij de receptie spreekt ook o.a. Duits en Engels. Het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, kinderen en Taormina is ook minder geschikt voor buggy's ed.

Gereisd Met partner in mei 2015

Super tevreden!

Stephanie
3-8-2014

Wij vonden dit een heel goed hotel. De kamers waren erg netjes. Goed gelegen vlakbij een bushalte (met bussen die regelmatig rijden). Personeel was erg vriendelijk, niets was teveel. Het zwembad was in orde, wel op elke plaats diep (2.40m) waardoor het minder geschikt is voor kinderen. Er waren gratis handdoeken te verkrijgen bij de bar aan het zwembad. Het ontbijt was lekker, de koffie vonden wij iets minder (niet zo'n goede koffiemachine).

Gereisd Met partner in juli 2014

Super, relaxed, groen, prachtige uitzichten,geniet

mevrouw Elzinga
10-7-2014

Ariston ligt tegen een heuvel aan gebouwd. Dus trappen (iets te omzeilen door gebruik van zwembadliftje), maar ook prachtige uitzichten. Centraal gelegen, vlak bij het centrale busstation, op loopafstand van het gezellige centrum en de kabelbaan naar de baaitjes en strand.Via touroperator zeer regelmatig shutlebusje naar eigen strand verderop bij Letojonni. Een mooi, relaxed hotels, diverse terrassen, een heerlijk zwembad in een mooie setting, omgeven door palmbomen en mooie begroeiing, handdoekservice en geen 'gereserveerde' bedjes dmv neergelegde handdoeken toegestaan. Zeer sfeervol. Prima kamer, schoon met balkon, goede airco, maar qua ligging ook 's avonds een koele kamer. Zeker in het hoofdgebouw prachtig uitzicht.Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Uitgebreid ontbijt voor elk wat wils, inclusief vers fruit en jus d'orange. Twee keer per week uitgebreid diner buffet voor €20,-- p.p. Voor ons een weldadige uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie op het prachtige Sicilië.

Gereisd Met partner in juni 2014

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ariston in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ariston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.