Vakantiepark VOI Arenella Resort

Vakantiepark
Vakantiepark VOI Arenella Resort
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor VOI Arenella Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiepark VOI Arenella Resort in het Nederlands

Eerst maar de positieve dingen:

Ligging is op zich goed te noemen, onderhoud van het complex is meer dan goed, het onderhoud op de kamers laat daarintegen weer te wensen over (veel defecten of missende artikelen) Het eten is absoluut goed te noemen, er is een overvloed aan keuze en alles smaakt prima!

De minder goede aspecten:

Service is ronduit SLECHT!!

Onze reisagent heeft niemand die het resort bezoekt, dit helpt niet!

Het personeel is absoluut niet gemotiveerd om het een ieder naar zijn zin te maken. Integendeel, het is een onbeschoft geheel, iets wat ik niet gewend ben van de Italianen (kom regelmatig in Italie) de informatie die we kregen tijdens het inchecken was minimaal, dus alles zelf moeten vragen. later die dag bleek dat je voor alles een pasje o.i.d nodig had om hier gebruik van te maken, met als gevolg dat je een sneer krijgt van het desbetreffende personeelslid. dit waren maar een paar voorbeelden, mijn advies, Sicilie is prachtig, maar mijd dit resort!!

diner is zeer uitgebreid, een culinair festijn

Italie gangers
16-6-2007

diner is zeer uitgebreid, een culinair festijn. Mooi complex, goed onderhouden, kamers zeer ruim en verzorgd.

Hotel biedt enorm veel fasciliteiten (gratis kanoën, windsurfen, shuttle bus naar siracusa, veel animatie ( in het italiaans) etc etc)

Directe omgeving rond hotel is iets minder mooi. Huurauto is aan te bevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark VOI Arenella Resort in Siracusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark VOI Arenella Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark VOI Arenella Resort scoort een 6.3 uit 10 op basis van 5 reviews.