ItaliëSiciliëSiracusaAparthotels SiracusaAparthotel Residence Dei Baroni

+110/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 25 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
Meer aparthotel infoTonen op kaart

25 Reviews over Residence Dei Baroni

• 10P. Luyten14-10-2020

Perfect voor een leuke vakantie!

Hele leuke mensen die er werken! Ontzettend behulpzaam, gezellig, geven goede tips en maken je verblijf helemaal compleet! Van het receptie personeel tot de jongens van de horeca! Verder is het een prachtig park, mooie omgeving en het voelt écht als vakantie!

• 10Isabella04-11-2018

Het hotel is over het algemeen prima

Oktober was een goede keuze voor dit eiland. Het was niet te koud en niet te warm. We konden heerlijk de hele dag buiten zijn. Het leukste waren toch de vele winkeltjes met kunst en de restaurantjes en cafe’s. Het hotel is over het algemeen prima. Het was schoon, vriendelijke mensen en de WIFI, over het algemeen deed die het wel beter bij de receptie. Dit hotel is een prima keuze als het gaat om prijs kwaliteit verhouding.

Met vriendelijke groeten Residence Dei Baroni Team, Assistente Presidenza , 06-11-2018

Beste Isabella, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze locatie en dat goede vakantie hebt gehad. Wij zijn ook trots op de fijne sfeer op onze locatie en het is leuk om dit terug te horen van onze gasten. We hopen dat je in de toekomst nog eens een keer zo'n topvakantie wil hebben en weer bij ons op bezoek komt 😉.

• 10Doris14-10-2018

Gute Lage

Gute Large, alles kann man zu fu$ erreichen. Rezeptionsmitarbeiter sehr freundlich und hilfsbereit.

Liebe Grüße vom gesamten Residence Dei Baroni Team, Assistente Presidenza , 06-11-2018

Liebe Doris, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Dass es Ihnen hier wieder so gut gefallen hat, ist ein tolles Kompliment. Wir freuen uns, dass Sie bei uns einen angenehmen Urlaub verbracht haben. Bis zu Ihrem nächsten Besuch wünschen wir Ihnen alles Gute.

• 10NOEMI14-10-2018

LINDO APARTHOTEL BIEN SITUADO

LINDO HOTEL BIEN SITUADO . LAS HABITACIONES SON LIMPIAS. PERSONAL AMIGABLE Y SERVICIAL. LA UBICACIONES MUY FAVORABLE

Saludos cordiales Residence Dei Baroni Team, Assistente Presidenza , 06-11-2018

Estimado Noemi, gracias por tomarse el tiempo para compartir tus excelentes comentarios su nuestro hotel en esta revisión. Fue un placer para todo nuestro equipo darte la bienvenida aquí y nos complace escuchar que hay disfrutado mucho de tus vacaciones. Es una gran noticia que nos visite nuevamente y ya esperamos tu próxima visita.

• 7Marleen02-10-2018

Gezien het niet schoonmaken, geen tweede keer.

Positief: Goede locatie. Ruim appartement. Vriendelijk personeel. Negatief: Geen schoonmaak, terwijl verblijf 2 weken was. Om schone handdoeken moet je vragen, en dan wordt er een kalender bijgepakt of je er wel recht op hebt😳. Geen derde bed in 2 kamer app.

• 10Silvia17-09-2018

goede prijs

Prima voor een budgettripje. Het is een goede prijs maar je moet dan ook wel echt een middenklasse locatie verwachten. De kamers zijn goed, schoon en prima onderhouden. Het ontbijt is gemiddeld maar wel smaakvol. Het personeel is ok, ze doen echt hun best om je zo goed mogelijk te helpen. Ze zijn ook erg hulpvaardig als je een excursie oid wilt boeken naar een leuke plek. Erg handig.

Met vriendelijke groeten Residence Dei Baroni Team, Assistente Presidenza , 04-10-2018

Beste Sylvia, Bedankt dat je onze gast was en dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback met ons te delen over jouw verblijf bij ons. Ik ben blij om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad en dat je overall ervaring een goede is geweest en dat je waar voor je geld hebt gekregen. Bedankt voor de lovende woorden voor de klantvriendelijkheid van ons personeel, dat wordt zeker gewaardeerd. We kijken er naar uit om je in de nabije toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel. Tot die tijd wensen je namens iedereen het beste toe.

• 2Hans14-09-2018

Wat je niet wilt krijg je lekker toch

Je kunt vragen wat je wilt maat krijgen is wat anders. Hadden zo laag mogelijk en we zaten onder het dak, hoger kon dus niet. Kamers met bad zijn er niet, maar is wel vermeld! Schoonmaak = betalen, handdoeken = betalen, koffie is soort poeder dat ze van de straat opvegen waar je warm water op moet gooien. Wil je andere koffie dan kun je voor 50 cent koffie uit een automaat trekken, welke ook niet te zuipen is, en dat voor Italië. Ontbijt met door de warmte zuur geworden kaas en broodjes zo hard als steen en zo groot als je nagel van je duim. 1 e dag ontbijt uurtje te laat ivm kapotte scooter van beheerder. Op donderdag na lange dag weg laat thuis geen handdoeken aanwezig, oude wel weg. Sta je met je zoute kop zonder handdoeken. Keuken gasfles leeg, dus eitje koken is er niet bij. 1 koekenpan met alvast wat kostjes er in. 1 kook pan daar passen net 2 eieren in. 2 glazen en anderhalf stukje bestek. Kortom een grote puinhoop. Balkon durfde we niet op te staan ivm instortingsgevaar.

• 7Suzanne13-09-2018

Prima locatie (maar daarbij wel mazzel gehad)

Wij hadden een mooi, schoon appartement. Met een zitje met uitkijk over de zee. Andere gasten van de accomodatie vertelden alleen wel dat ze geen ‘buiten’ hadden of alleen een soort van luchtgat en vieze kamers. Kennelijk hadden wij dus mazzel. Wat ik niet goed vond was het ontbijt (geen verse producten) en onze kamer werd gedurende de week geen een keer schoongemaakt.

• 10Nick W.30-08-2018

Topplek

We zijn hier heen gegaan op het advies van het reisbureau en dat was uiteindelijk ook zeker een goede keuze. Sicilië is erg mooi, zeker deze omgeving van Noto, Avila en Siracusa. We zijn voornamelijk in de stad geweest bij het hotel maar hebben ook de shuttle bus van het hotel genomen voor een diner in Noto, superidee. Noto bij nacht is geweldig. Mooie uitzichten, vriendelijke mensen. Het hotel biedt goede service en heeft een prima restaurant. Topplek.

Met vriendelijke groeten Residence Dei Baroni Team, Assistente Presidenza , 03-10-2018

Hallo Nick, wij zijn fan van jouw reisbureau Nick 😉. Bedankt voor de mooie woorden over het hotel en de omgeving. Dat is natuurlijk altijd superleuk om te horen en het geeft aan dat jullie het hier ook naar je zin hebben gehad en dat is nog belangrijker. We hopen je in de toekomst nog eens een keer als gast te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Melissa A.29-08-2018

Super

Voor ons was dit zeker niet de laatste keer in dit hotel. Een erg goede locatie en veel leuke tripjes die je kunt maken in de buurt. Siracusa, Avola, Noto, Lido Di Noto, allemaal leuke plekjes. We hebben geen auto nodig gehad. Wij gebruikten de shuttleservice naar deze plekken die door het hotel aangeboden wordt. De restaurants zijn geweldig. De kamers zijn altijd schoon. Wij zien jullie volgend jaar zeker weer op Sicilië. Echte aanrader.

Hallo Melissa, we kijken er nu al naar uit om je weer te mogen ontvangen in ons hotel. We zijn blij om te horen dat je zoveel leuke verschillende dingen hebt kunnen doen. Bedankt voor het achterlaten van deze enthousiaste en positieve review.

Aparthotel Residence Dei Baroni info

Facilities