Aparthotel
9,1

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Dei Baroni voor je op een rij gezet:

17 reviews over Aparthotel Residence Dei Baroni in het Nederlands

Het hotel is over het algemeen prima

Isabella,
4-11-2018

Oktober was een goede keuze voor dit eiland. Het was niet te koud en niet te warm. We konden heerlijk de hele dag buiten zijn. Het leukste waren toch de vele winkeltjes met kunst en de restaurantjes en cafe’s. Het hotel is over het algemeen prima. Het was schoon, vriendelijke mensen en de WIFI, over het algemeen deed die het wel beter bij de receptie. Dit hotel is een prima keuze als het gaat om prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in oktober 2018
Met vriendelijke groeten Residence Dei Baroni Team, Assistente Presidenza , 6-11-2018
Beste Isabella, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze locatie en dat goede vakantie hebt gehad. Wij zijn ook trots op de fijne sfeer op onze locatie en het is leuk om dit terug te horen van onze gasten. We hopen dat je in de toekomst nog eens een keer zo'n topvakantie wil hebben en weer bij ons op bezoek komt 😉.

Positief:

Goede locatie. Ruim appartement.

Vriendelijk personeel.

Negatief:

Geen schoonmaak, terwijl verblijf 2 weken was.

Om schone handdoeken moet je vragen, en dan wordt er een kalender bijgepakt of je er wel recht op hebt😳.

Geen derde bed in 2 kamer app.

mooi plek Ortigia

Michaela,
26-9-2018

We zijn niet naar deze plek gekomen voor het strand. Eigenlijk wilden we voornamelijk Oritigia zien. De locatie is magisch. Je kunt er dagenlang ronddwalen. In de avond is het gewoonweg prachtig. We hadden een kamer met uitzicht op de straat wat ik erg leuk vond door de sfeer die er hing. We hadden alleen b&b want je wil toch buiten het hotel zijn. Het Internet is snel, erg ok. We zijn één keer naar het openbare strand geweest, dat heeft wel sfeer. Maar dit is zeker geen strand hotel.

Gereisd met partner in september 2018
Met vriendelijke groeten Residence Dei Baroni Team, Assistente Presidenza , 4-10-2018

Hallo Michaela,

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om jouw review over jouw verblijf met ons te delen. We zijn erg blij met de hoge beoordeling en zijn nog blijer dat ons hotel jouw goedkeuring heeft gekregen. Zowel qua faciliteiten, de sfeer en de mooie omgeving van Ortigia waar je lekker rond hebt kunnen dwalen. We hopen dat je een aantal magische en mooie herinneringen aan deze vakantie mee naar huis hebt genomen en nogmaals bedankt voor de review en aanbeveling. We hopen je zeer binnenkort weer te zien.

goede prijs

Silvia,
17-9-2018

Prima voor een budgettripje. Het is een goede prijs maar je moet dan ook wel echt een middenklasse locatie verwachten. De kamers zijn goed, schoon en prima onderhouden. Het ontbijt is gemiddeld maar wel smaakvol. Het personeel is ok, ze doen echt hun best om je zo goed mogelijk te helpen. Ze zijn ook erg hulpvaardig als je een excursie oid wilt boeken naar een leuke plek. Erg handig.

Gereisd met vrienden in september 2018

Beste Sylvia,

Bedankt dat je onze gast was en dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback met ons te delen over jouw verblijf bij ons. Ik ben blij om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad en dat je overall ervaring een goede is geweest en dat je waar voor je geld hebt gekregen. Bedankt voor de lovende woorden voor de klantvriendelijkheid van ons personeel, dat wordt zeker gewaardeerd. We kijken er naar uit om je in de nabije toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel. Tot die tijd wensen je namens iedereen het beste toe.

Wat je niet wilt krijg je lekker toch

Hans,
14-9-2018

Je kunt vragen wat je wilt maat krijgen is wat anders. Hadden zo laag mogelijk en we zaten onder het dak, hoger kon dus niet. Kamers met bad zijn er niet, maar is wel vermeld! Schoonmaak = betalen, handdoeken = betalen, koffie is soort poeder dat ze van de straat opvegen waar je warm water op moet gooien. Wil je andere koffie dan kun je voor 50 cent koffie uit een automaat trekken, welke ook niet te zuipen is, en dat voor Italië. Ontbijt met door de warmte zuur geworden kaas en broodjes zo hard als steen en zo groot als je nagel van je duim. 1 e dag ontbijt uurtje te laat ivm kapotte scooter van beheerder. Op donderdag na lange dag weg laat thuis geen handdoeken aanwezig, oude wel weg. Sta je met je zoute kop zonder handdoeken. Keuken gasfles leeg, dus eitje koken is er niet bij. 1 koekenpan met alvast wat kostjes er in. 1 kook pan daar passen net 2 eieren in. 2 glazen en anderhalf stukje bestek. Kortom een grote puinhoop. Balkon durfde we niet op te staan ivm instortingsgevaar.

Gereisd met partner in september 2018

Prima locatie (maar daarbij wel mazzel gehad)

Suzanne,
13-9-2018

Wij hadden een mooi, schoon appartement. Met een zitje met uitkijk over de zee. Andere gasten van de accomodatie vertelden alleen wel dat ze geen ‘buiten’ hadden of alleen een soort van luchtgat en vieze kamers. Kennelijk hadden wij dus mazzel. Wat ik niet goed vond was het ontbijt (geen verse producten) en onze kamer werd gedurende de week geen een keer schoongemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Topplek

Nick W.,
30-8-2018

We zijn hier heen gegaan op het advies van het reisbureau en dat was uiteindelijk ook zeker een goede keuze. Sicilië is erg mooi, zeker deze omgeving van Noto, Avila en Siracusa. We zijn voornamelijk in de stad geweest bij het hotel maar hebben ook de shuttle bus van het hotel genomen voor een diner in Noto, superidee. Noto bij nacht is geweldig. Mooie uitzichten, vriendelijke mensen. Het hotel biedt goede service en heeft een prima restaurant. Topplek.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Met vriendelijke groeten Residence Dei Baroni Team, Assistente Presidenza , 3-10-2018

Hallo Nick,

wij zijn fan van jouw reisbureau Nick 😉. Bedankt voor de mooie woorden over het hotel en de omgeving. Dat is natuurlijk altijd superleuk om te horen en het geeft aan dat jullie het hier ook naar je zin hebben gehad en dat is nog belangrijker. We hopen je in de toekomst nog eens een keer als gast te mogen verwelkomen in ons hotel.

Super

Melissa A.,
29-8-2018

Voor ons was dit zeker niet de laatste keer in dit hotel. Een erg goede locatie en veel leuke tripjes die je kunt maken in de buurt. Siracusa, Avola, Noto, Lido Di Noto, allemaal leuke plekjes. We hebben geen auto nodig gehad. Wij gebruikten de shuttleservice naar deze plekken die door het hotel aangeboden wordt. De restaurants zijn geweldig. De kamers zijn altijd schoon. Wij zien jullie volgend jaar zeker weer op Sicilië. Echte aanrader.

Hallo Melissa,

we kijken er nu al naar uit om je weer te mogen ontvangen in ons hotel. We zijn blij om te horen dat je zoveel leuke verschillende dingen hebt kunnen doen. Bedankt voor het achterlaten van deze enthousiaste en positieve review.

Super Residence

Sarah,
27-8-2018

We waren blij met het personeel en het restaurant. Roomservice was ook erg fijn. We hebben een plattegrond van de stad gekregen bij de receptie dus het was makkelijk om alle leuke plekjes te vinden in Siracusa. De plek verdient echt 5 sterren. Sircusa is top. Het hotel is voor eenmalig bezoek maar ja het is een erg fijne plek met een goede sfeer.

Hallo Sarah,

heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. We zijn blij om te horen dat je het personeel en het restaurant gewaardeerd hebt en dat de stad aan je wensen voldaan heeft. Mocht je nog tips hebben ter verbetering dan horen wij het ook graag van je.

Erg fijn hotel in de stad Siracusa

Daisy Killiker,
24-8-2018

Erg fijn hotel in de stad Siracusa. Alles is erg dichtbij. De haven, de oude stad, het magische Romeinse theater. Erg goede keus voor degenen die van wandelen houden en de boel graag ontdekken zonder huurauto. Schone kamer, erg goed eten, vriendelijke mensen. Zeker een aanrader.

Hallo Daisy,

heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. We zijn er blij mee. We vinden het vooral superleuk om te lezen dat je onze locatie als een fijne plek hebt ervaren en hebt kunnen genieten van alle voordelen van deze omgeving. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen begroeten op deze mooie plek.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residence Dei Baroni in Siracusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residence Dei Baroni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.