Hotel Principe di Fitalia

Hotel Principe di Fitalia
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Principe di Fitalia voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Principe di Fitalia in het Nederlands

Het leuke authentieke afgebeelde hotel is helaas alleen nog maar om te slapen want verder is er niets meer. Heel jammer want daar kwamen we juist voor.

Het afgebeelde zwembad is er nog wel maar daar is alles mee gezegd. Er is niemand meer aanwezig die je ergens mee van dienst kan zijn en het is daar flink aan het verouderen. Er staat niets meer van wat er allemaal wordt afgebeeld op de sites.

Alles is verhuisd naar het nieuwe modernere gebouw aan de andere kant van de weg wat wij nogal saai vinden, het heeft niets geen Siciliaanse charmes meer, dit zou net zo goed ergens in Nederland kunnen staan.

Ontbijt is prima, het avondeten is niet speciaal.

De ligging en slechte onverlichte slechte wegen met grote gaten in de weg zijn zodanig dat je eigenlijk 's avonds niet meer weg gaat om ergens gezellig te gaan eten of iets te drinken en zit je daar min of meer aan het diner daar vast.

Bediening is vriendelijk maar er zit absoluut geen structuur in zodat je soms erg lang op je eten kunt wachten.

Ze hebben erg veel geld gestoken in de prachtige spa, welness, gym, en in/ uitpandigpandige zwembad dus voor diegenen is het geweldig hier.

Fantastisch Hotel!

Liefkens
10-9-2016

Zeer luxe hotel op een uitzonderlijk rustige plaats. Zeer gastvrij en een onwijs goed restaurant. Het ontbijt is enorm uitgebreid. Een huurauto is een pré. Vanuit dit hotel kan je uitgerust diverse bezienswaardigheden bekijken in de omgeving. Tip: Noto, Fontaine bianche en zeker Cava Grande. Tevens kan een bezoek aan de Etna niet overgeslagen worden.

die schönen Zimmer, die schöne und sehr gepflegte Hotelanlage in ruhiger Umgebung und die außergewöhnliche Hilfsbereitschaft und Freundlichkeit des Rezeptionspersonals

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Principe di Fitalia in Siracusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Principe di Fitalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Principe di Fitalia scoort een 8.71 uit 10 op basis van 6 reviews.