Boek jouw vakantie zonder zorgen: lees hier alles over jouw vakantie tijdens corona.

Appartement La Rosa Sul Mare

ItaliëSiciliëSiracusa
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-1
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-2

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement La Rosa Sul Mare voor je op een rij gezet:


6.6VoldoendeScore uit 7 reviews
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-3
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-4
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

Beoordeling

6.6VoldoendeScore uit 7 reviews
  • 6.6Waardering
  • 8.6Ligging
  • 4.6Prijs/kwaliteit
  • 5.9Inrichting
  • 7.3Ruimte

Appartement info

  • Draadloos internet
  • Zwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart


Reviews

7 Reviews over La Rosa Sul Mare

  • 6Erwin01-12-2009

    mooi uitzicht, geldklopperij, helaas

    Geboekt via Eliza was here, waarbij Eliza zich behoorlijk verslikt heeft. Nadat je de huurauto opgehaald hebt, weet je het. Naast de forse vaste reissom word je getrakteerd op een hele lijst extra kosten, waaronder: parkeren €10pd, ontbijt €20pd, (alles houdbaar tot 2012) zonneterras €50pw, schoonmaak €35pd. airco €10pd. Nog nooit zoiets meegemaakt. Bijna elke stap die je zet kost geld. Ga nooit voor het basisappartement. Dit lijkt een oude bezemkast waar ze een bed in hebben gezet. Wij hebben na stevig bijbetalen gekozen voor het penthouse. Qua locatie ligt het hotel natuurlijk achteraf vanwege zijn locatie op de landstong. Wij gaan niet terug naar deze stek. Het accent ligt op geld en dat is jammer. Wij waren naast de reissom nog een dikke duizend Euro extra kwijt om het comfort wat we hadden verwacht in te kopen. En daar zit je met 14 dagen zo aan.

    • 6Ligging
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 2Inrichting

    Hotel managment, Sales Manager, 23-03-2010

    The package purchased by the customer through the Tour Operator Elisa Was Here provided only the apartment. Mr. and Mrs. Ervin, have in fact paid the agency only use the apartment. All other extras, such as: indoor parking (the outside parking is always free), a small breakfast (Euro 10.00 not 20.00 as written by the client), a Club Card that allows to use the solarium at sea, swimming pool service and daily cleaning in the room, according with the tour operator must be paid directly in hotel. If the tour operator did not inform the customers about extra services not included in the package holiday, we certainly cannot be responsible for that. If Mr. Ervin, who bought the all-inclusive package, for our part we would not have required any extra. As you can see from other reviews, customers who bought the all-inclusive package, have rated our hotel very positively.

  • 9Desirée Mertz24-09-2009

    In één woord FANTASTISCH!!!!

    Ik heb meerdere reiservaringen gelezen van deze locatie voordat ik afgelopen augustus zelf voor 2 weken naar deze accomodatie ben gegaan. Wij vonden het in eerste instantie "schitterend"!!. Een vakantie van rust en schoonheid en de verhalen vindt ik overdreven. Ik heb dan ook eens her en der nagevraagd waar dat nou vandaan kwam. Deze accomodatie wordt aangeboden voor een redelijk lage prijs. In de prijs zijn inbegrepen, de vlucht, de accomodatie en daarbij ook nog eens voor 2 weken een auto. Ga dit maar eens los boeken. Mensen die deze accomodatie dan ook bij een andere reisorganisatie boeken inclusief de bedjes aan zee en extra handdoeken en schoonmaak betalen hiervoor ook véél meer. Het lijkt me dan logisch dat de eigenaar bij deze mensen die minder voor deze schitterende accomodatie betalen een vergoeding voor extra's vraagt. Jammer dat mensen die niet verder kijken deze accomodatie zo'n negatieve naam geven. De eigenaar is gastvrij en deze krijgt van ons een oprechte 10!!!

    • 10Ligging
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Inrichting
    • 9Hoeveelheid ruimte
  • 9Bonne Burger12-09-2009

    Super mooie locatie in fantastische streek

    Ons verblijf afgelopen week in La Rosa was fantastisch. Het ligt vlakbij (10 min met auto) de geweldig bruisende en gezellige stad Siracusa. De locatie ligt schitterend en heel dicht op de zee. 1 min lopen en je plonst de zee in vanuit je appartement. De extra kosten die andere rececenten noemen hangen af van het arrangement dat je reisorgansatie heeft geboekt, wij boekten direct en alleen ontbijt (niet aan te raden want zoals in heel Italie met koekjes ipv brood) zat niet inbegrepen. Enige opmerking is dat je 4 sterren in bijv. Spanje niet moet vergelijken met Italie. Het appartement was ruim maar niet luxe ingericht en extra kopjes, borden, asbak etc. ontbreken gewoonweg. Dit wordt ruimschoots gecompenseerd door locatie, zwembad en zee. De eigenaar is rustig en aardig, we kunnen ons voorstellen dat je hem niet tegen je wilt hebben (siciliaanse inborst ;-)). Tip: iid niet alle appartementen hebben zeezicht. Vraag er gewoonweg om bij je boeking, dit verhoogt je plezier enorm.

    • 10Ligging
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Inrichting
    • 8Hoeveelheid ruimte
  • 4Nelleke & Frank18-07-2009

    “All Exclusive”: voor letterlijk alles bijbetalen

    La Rosa sul Mare is een schitterend verblijf op een prachtige locatie. Je hoeft niet te verwachten dat je in een pittig geprijsd viersterrenverblijf voor bijna alles extra moet bijbetalen: een voorverpakt – en niet te eten - ontbijtpakket (11 Euro pp.), airconditioning (10 Euro per dag), schoon beddengoed en lakens (35 Euro per keer) en een parkeerplek binnen het complex (10 Euro per dag). En zelfs het gebruik van de zogenaamde Terrace Club, wat (te) harde ligstoelen op een rommelig piertje gemaakt van planken en steigerpijpen (50 Euro p.p. / per week). Kies zeker niet voor de Studio Mono, want die kamer – waarschijnlijk het voormalig opslaghok – is de vier sterren zeker niet waard. Een ster zou logischer. Betaal dan wat extra en ga voor een grotere kamer. La Rosa sul Mare is een prachtig complex, maar bereid je voor op wat flinke (extra) kosten ....

    • 8Ligging
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 7Inrichting
    • 5Hoeveelheid ruimte

    Hotel management, Sales Manager, 23-03-2010

    The package purchased by the customer through the Tour Operator Elisa Was Here provided only the apartment. Mr. Frank and Mrs. Nelleke, have in fact paid the agency only use the apartment. All other extras, such as: indoor parking (the outside parking is always free), a small breakfast (Euro 10.00 not 20.00 as written by the client), a Club Card that allows to use the solarium at sea, swimming pool service and daily cleaning in the room, according with the tour operator must be paid directly in hotel. If the tour operator did not inform the customers about extra services not included in the package holiday, we certainly cannot be responsible for that. If Mr. Frank, would have bought the all-inclusive package, for our part we would not have required any extra. As you can see from other reviews, customers who bought the all-inclusive package, have rated our hotel very positively.

  • 4HJ Braamskamp05-07-2009

    Nooit meer!

    Behalve het uitzicht op zee, dat werkelijk mooi is, zou ik deze locatie niemand aanbevelen. Eigenaar is alleen maar op geld uit: betalen voor terras, betalen voor handdoeken, betalen voor airco, betalen voor oneetbaar ontbijt ... En dat terwijl de kamers op zich al prijzig genoeg zijn. Daarnaast ligt het ver buiten Syracuse en is er in de directe omgeving niets te beleven.

    • 8Ligging
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 5Inrichting
    • 7Hoeveelheid ruimte

    Hotel management, Sales Manager, 23-03-2010

    The package purchased by the customer through the Tour Operator Elisa Was Here provided only the apartment. Mr. and Mrs. Braamskamp, have in fact paid the agency only use the apartment. All other extras, such as: indoor parking (the outside parking is always free), a small breakfast, a Club Card that allows to use the solarium at sea, swimming pool service and daily cleaning in the room, according with the tour operator must be paid directly in hotel. If the tour operator did not inform the customers about extra services not included in the package holiday, we certainly cannot be responsible for that. If Mr. Braamskamp, would have bought the all-inclusive package, for our part we would not have required any extra. As you can see from other reviews, customers who bought the all-inclusive package, have rated our hotel very positively.

  • 8Denise03-06-2009

    Een helder blauwe zee

    Mijn partner en ik hebben een heerlijke vakantie gehad bij La Rosa Sul Mare. De zee aan de voorzijde van het hotel was helder blauw. Het was een luxe om iedere ochtend heerlijk wakkeer worden om vervolgens in de zee te springen.

    We verbleven in een kamer in de voorkant van het zwembad. Niet heel groot, maar wel van alle gemakken voorzien. Het hotel was zeer schoon, goed onderhouden met vele exotische planten en bloemen. Last but not least kan ik de pizzeria (op slechts 5 minuten rijden van het hotel) aanbevelen. Vraag hier naar de specialiteit van de chef!

    • 9Ligging
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Inrichting
    • 8Hoeveelheid ruimte
  • 6A.J. van der Burg03-06-2009

    Geen aanrader wegens extra kosten

    Wij hadden via een internetsite een studio geboekt bij La Rosa Sul Mare. Na geboekt te hebben, bleken er allerlei extra kosten aan vast te zitten: 10 euro p.d. voor de airco, 35 euro voor eindschoonmaak, en 50 euro p.p.p.w. voor het gebruik van het zonneterras en zwembad. De kosten zijn wel vermeld op de site, maar niet op een logische plek; het was voor ons nogal een verrassing.

    Je krijgt maar een set schone handddoeken (voor 35 euro komen ze alles een keer verschonen...). Op deze manier krijg je niet het idee dat je erg welkom bent, we vonden de service verder ook niet om naar huis te schrijven. Ontbijt (a 11 euro p.p) is ook een lachertje: droge crackers met boter, jam , honing, en je moet zelf nog je koffie zetten.

    De locatie is overigens wel schitterend!

    Kortom, als we dit van te voren hadden geweten hadden we niet geboekt! Saillant detail: ik had een kritische review ingediend bij Eliza, maar die is tot op heden nog niet geplaatst (3 dagen verder).

    • 9Ligging
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 5Inrichting
    • 7Hoeveelheid ruimte

    Hotel management, Sales Manager, 23-03-2010

    The package purchased by the customer through the Tour Operator Elisa Was Here provided only the apartment. Mr. and Mrs. Van der Burg, have in fact paid the agency only use the apartment. All other extras, such as: indoor parking (the outside parking is always free), a small breakfast, a Club Card that allows to use the solarium at sea, swimming pool service and daily cleaning in the room, according with the tour operator must be paid directly in hotel. If the tour operator did not inform the customers about extra services not included in the package holiday, we certainly cannot be responsible for that. If Mr. Van der Burg, would have bought the all-inclusive package, for our part we would not have required any extra. As you can see from other reviews, customers who bought the all-inclusive package, have rated our hotel very positively.

Appartement La Rosa Sul Mare info

Facilities

  • CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsNiet beschikbaar
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar

Room facilities

  • Centrale verwarmingNiet beschikbaar
  • Balkon terrasBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • TVBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar
  • VaatwasmachineNiet beschikbaar

Sport entertainment

  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Adresgegevens

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij