Bed and Breakfast La Frescura Agriturismo

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag18°11°
Bed and Breakfast La Frescura Agriturismo
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor La Frescura Agriturismo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast La Frescura Agriturismo in het Nederlands

Fijne kamer met ruime badkamer (la rose). Heerlijk ontbijt onder de bomen. Vlak bij Seracuse ( 4-5 km), maar ook in de buurt kun je lekker eten.

6 nachten geweest met vrienden leeftijd 50-70. Onze kamer (mimosa) was sober en geen kastruimte, alleen enkele lades. Neem je meer dan 1 welkomstdrankje dan wordt dat doorberekend. Eten is goed genoeg maar prijzig. 30 euro pp voor klein 3-gangen vegetarisch of vlees-menu. Wijn 12,50-18,50 per fles. Bed is vrij hard. Problemen bij warm water is vaak doordat een schakelaar niet is omgezet. Appartement is sober ingericht maar ruim. Mooi uitzicht dakterras. Tuinstoelen zeer oncomfortabel. Kamer/app. is in die 6 n. dat wij er waren nooit schoongemaakt en de handdoeken werden ook niet verschoond. Toiletpapier kun je om vragen. Giovanni runt de boerderij samen met 2 zussen en moeder (kookt). Hartelijke mensen, redelijk Engels sprekend. 4 honden aanwezig waaronder een zeer waakse tekkel. Honden blaffen veel 's nachts. Kamers erg gehorig. Wandelen over terrein in ca. 25 min. Ligt te ver van dorp/stad om te lopen. Vraag gespecificeerde eindnota en controleer die grondig op aantal nachten/eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Frescura Agriturismo in Siracusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Frescura Agriturismo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.