Tijdelijk €25 aanbetaling

Del Santuario

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Del Santuario voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Del Santuario

• 8Sicilië201327-06-2013

Oase in een oase

Op onze rondreis Sicilië hier 2 nachten verbleven. Zowel Syracusa als dit hotel zijn een Oase in de warmte van Sicilië. Het hotel is eenvoudig te vinden, ligt tegen het centrum aan en heeft een eigen parkeerplaats. Op loopafstand van zowel het Parco Neapolis (750mtr lopen) als Ortigia (schiereiland, ongeveer 2km lopen). Het personeel doet er alles aan om je welkom te voelen (al mag het Engels wel wat beter, zeker in de toerisme-industrie, maar dat is in heel Italië het geval). Uitleg over de stad, plattegronden om mee te nemen, gratis Wi-Fi codes aanmaken etc. De kamer was modern, schoon en van alle benodigde gemakken voorzien (airco, koelkastje en nette badkamer). Het diner was verzorgd (keuzemenu) en ook het ontbijt was eenvoudig maar vers en lekker.

• 8Marian van Loenen03-11-2010

Goed hotel

Hotel del Santuario is een goed hotel niet ver buiten het centrum. De kamers zijn goed, schoon en ruim. Het avondeten is er prima en met zorg opgediend. Omdat we de volgende morgen al om 6.00 uur moesten vertrekken had men de avond ervoor al een ontbijtpakket voor ons samengesteld. Vriendelijk personeel. Siracusa is schitterend. Romeinse en Griekse opgravingen idyllische haven. Het bezichtigen waard!

Hotel Del Santuario info

Soort hotel