Hotel Del Santuario

We hebben een aantal aanbieders voor Del Santuario voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Del Santuario in het Nederlands

Oase in een oase

Sicilië2013
27-6-2013

Op onze rondreis Sicilië hier 2 nachten verbleven. Zowel Syracusa als dit hotel zijn een Oase in de warmte van Sicilië.

Het hotel is eenvoudig te vinden, ligt tegen het centrum aan en heeft een eigen parkeerplaats. Op loopafstand van zowel het Parco Neapolis (750mtr lopen) als Ortigia (schiereiland, ongeveer 2km lopen).

Het personeel doet er alles aan om je welkom te voelen (al mag het Engels wel wat beter, zeker in de toerisme-industrie, maar dat is in heel Italië het geval). Uitleg over de stad, plattegronden om mee te nemen, gratis Wi-Fi codes aanmaken etc.

De kamer was modern, schoon en van alle benodigde gemakken voorzien (airco, koelkastje en nette badkamer).

Het diner was verzorgd (keuzemenu) en ook het ontbijt was eenvoudig maar vers en lekker.

Goed hotel

Marian van Loenen
3-11-2010

Hotel del Santuario is een goed hotel niet ver buiten het centrum. De kamers zijn goed, schoon en ruim. Het avondeten is er prima en met zorg opgediend. Omdat we de volgende morgen al om 6.00 uur moesten vertrekken had men de avond ervoor al een ontbijtpakket voor ons samengesteld.

Vriendelijk personeel. Siracusa is schitterend. Romeinse en Griekse opgravingen idyllische haven. Het bezichtigen waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Del Santuario in Siracusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Del Santuario zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Del Santuario scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.