Hotel Dei Coloniali

Laatste review

Aanrader!!

Richard,
21-9-2017

Van de buitenkant kun je je twijfels hebben als je net bij dit hotel arriveert. Echter bij binnenkomst word je twijfel al weggenomen door super vriendelijk personeel die zelfs je koffers tot aan je kamerdeur dragen.

Kamers zijn prima en zeer netjes. Uitzicht kan misschien tegenvallen.

Geen restaurant maar ook niet nodig. Met 10 minuten lopen bevind je je op het schiereiland waar zat leuke en goeie restaurants te vinden zijn.

Ondanks de wat vreemde ligging van dit hotel is het zeker een aanrader!

Kenmerken

5 reviews over Hotel Dei Coloniali in het Nederlands

Aanrader!!

Richard,
21-9-2017

Kamers zijn prima en zeer netjes. Uitzicht kan misschien tegenvallen.

Ondanks de wat vreemde ligging van dit hotel is het zeker een aanrader!

Samantha,
21-9-2017

Zodra je hier aankomt vraag je je af waar je bent beland. Alsof je inderdaad op een industrie terrein verblijft. Bij binnenkomst snel vergeten. Vriendelijk personeel en behulpzaam! Deze man bracht mijn koffer tot aan onze kamer. Bij trek in drinken deed deze man er alles aan om geld te kunnen wisselen. Kamers zijn simpel, maar vol sfeer! Mooie badkamer met een fijne douche! Het bed was heerlijk met extra kussens. We hadden een fransbalkon dat uitkeek op de straat. Heel fijn om hier te verblijven. Met 10 minuten ben je op het eiland en wij kregen er geen genoeg van. Hier 2 nachten verbleven, maar had hier langer kunnen verblijven.

verrassend goed

V. Haagen
21-6-2015

Hotel heeft 16 kamers. Goede ligging t.o.v. de oude stad (schiereiland).Lopend te bereiken. Kamer niet groot, geen uitzicht, maar netjes, bed goed, ontbijt uitstekend. Geen restaurant, maar in de stad genoeg leuke restaurants te vinden. Wij waren hier twee nachten.

Goed hotel!

hcarolien
13-2-2013

Niet te ver van het centrum, genoeg in de omgeving te doen. Alleraardigst personeel en zeer uitgebreid, vers ontbijt! Simpel hotel maar ruim opgezette kamers en badkamer. Prima uitvalbasis om de omgeving te verkennen.

Prima hotel op een 'rare' plek.

p.m.landstra
14-10-2012

Als je bij dit hotel aankomt lijkt het of je midden op een industrieterrein bent beland (of een rangeerterrein). Bij binnenkomst vergeet je dat snel. Vriendelijke receptionisten en goede kamers. Daarnaast ligt het hotel ook nog eens heel centraal ten opzichte van de stad en het schiereiland (10 minuten lopen). Bovendien zit je met de auto in 10 minuten op een leuk strandje. Parkeergelegenheid op de openbare plekken en er is er altijd (zeker tegen de avond) wel 1 vrij. Het ontbijt is goed en wordt geserveerd in de tuin.

We hebben een aantal aanbieders voor Dei Coloniali voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dei Coloniali in Siracusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dei Coloniali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.