Hotel Dei Coloniali

Hotel Dei Colonialisterstersterster

6.3Voldoende

Italië, Sicilië, Siracusa

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Dei Coloniali?

6.3Voldoende

• Kinderopvang
Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Dei Coloniali

• 6Jiska11-08-2019

Handige locatie voor bezoek Ortica.

Van buiten ziet het er niet aantrekkelijk uit. Van binnen was de kamer wel met sfeer ingericht. Airco deed het goed. Hygiëne was matig, in de badkamer lag veel stof en de douchedeur was gammel. Vriendelijk personeel. Ontbijt prima. Klein stukje lopen tot vele restaurantjes en even tot het mooie Ortica. Matrassen mogen wel vernieuwd worden, aardig doorgezakt.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2017
    8Richard21-09-2017

Aanrader!!

Van de buitenkant kun je je twijfels hebben als je net bij dit hotel arriveert. Echter bij binnenkomst word je twijfel al weggenomen door super vriendelijk personeel die zelfs je koffers tot aan je kamerdeur dragen.

Kamers zijn prima en zeer netjes. Uitzicht kan misschien tegenvallen.

Geen restaurant maar ook niet nodig. Met 10 minuten lopen bevind je je op het schiereiland waar zat leuke en goeie restaurants te vinden zijn.

Ondanks de wat vreemde ligging van dit hotel is het zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

• 8Samantha21-09-2017

Zodra je hier aankomt vraag je je af waar je bent beland. Alsof je inderdaad op een industrie terrein verblijft. Bij binnenkomst snel vergeten. Vriendelijk personeel en behulpzaam! Deze man bracht mijn koffer tot aan onze kamer. Bij trek in drinken deed deze man er alles aan om geld te kunnen wisselen. Kamers zijn simpel, maar vol sfeer! Mooie badkamer met een fijne douche! Het bed was heerlijk met extra kussens. We hadden een fransbalkon dat uitkeek op de straat. Heel fijn om hier te verblijven. Met 10 minuten ben je op het eiland en wij kregen er geen genoeg van. Hier 2 nachten verbleven, maar had hier langer kunnen verblijven.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

8V. Haagen21-06-2015

verrassend goed

Hotel heeft 16 kamers. Goede ligging t.o.v. de oude stad (schiereiland).Lopend te bereiken. Kamer niet groot, geen uitzicht, maar netjes, bed goed, ontbijt uitstekend. Geen restaurant, maar in de stad genoeg leuke restaurants te vinden. Wij waren hier twee nachten.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8hcarolien13-02-2013

Goed hotel!

Niet te ver van het centrum, genoeg in de omgeving te doen. Alleraardigst personeel en zeer uitgebreid, vers ontbijt! Simpel hotel maar ruim opgezette kamers en badkamer. Prima uitvalbasis om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8p.m.landstra14-10-2012

Prima hotel op een 'rare' plek.

Als je bij dit hotel aankomt lijkt het of je midden op een industrieterrein bent beland (of een rangeerterrein). Bij binnenkomst vergeet je dat snel. Vriendelijke receptionisten en goede kamers. Daarnaast ligt het hotel ook nog eens heel centraal ten opzichte van de stad en het schiereiland (10 minuten lopen). Bovendien zit je met de auto in 10 minuten op een leuk strandje. Parkeergelegenheid op de openbare plekken en er is er altijd (zeker tegen de avond) wel 1 vrij. Het ontbijt is goed en wordt geserveerd in de tuin.

Gereisd met partner in oktober 2012

0 tips over Hotel Dei Coloniali

0 vragen over Hotel Dei Coloniali

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats