Bed & Breakfast Caravaggio

ItaliëSiciliëSiracusa

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Caravaggio voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

1 Reviews over Caravaggio

• 9dievertje_tillema17-07-2012

Prima B&B op korte afstand van Ortigia

De B&B Caravaggio ligt op 100 meter van de brug naar het eiland Ortigia, waar het historische centrum van Siracusa zich bevindt. We werden door Antonio hartelijk ontvangen. Hoewel de B&B gratis WiFi biedt, moesten wij het helaas zonder stellen en daar leed Antonio meer onder dan wij. Antonio wil het iedereen vreselijk naar de zin maken. Hij geeft gevraagd en ongevraagd veel tips om de mooiste plekjes van Siracusa en Sicilie te ontdekken. Het ontbijt (een zoet en hartig ontbijtbuffet) vindt plaats in een gemeenschappelijke ruimte waar ook een laptop beschikbaar is.Met name de korte afstand tot het oude stadsdeel Ortigia maakt dat Carravaggio een zeer geschikte locatie is om de oude stad Siracusa te voet te bezoeken.

De kamers zijn voorzien van airconditioning en beschikken over een balkon en een televisie. De badkamer heeft een douche en een bidet. Op de gang staat een koelkast voor algemeen gebruik.

Bed & Breakfast Caravaggio info

Facilities