Hotel Caiammari

We hebben een aantal aanbieders voor Caiammari voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Caiammari in het Nederlands

Met jonge kinderen

Het is daar fantastisch

Marion Wieman
5-5-2016

Geboekt voor 14 dagen. Bij aankomst om 00.30 werden we met open armen ontvangen. Onze koffers werden voor ons naar de kamer gebracht.

De volgende dag een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, met alles erop en eraan. Crossiants, stokbroodjes, cakejes, jam, en mijn favoriet pistachenoten-pasta diverse sappen, koffie/thee, en nog veel meer.

De eigenaren (die het hotel sinds begin dit jaar hebben overgenomen) zijn heel enthousiast en hebben ons vanalles laten proeven, allerlei Siciliaanse lekkernijen. Ook vroegen ze elke dag of alles nog naar wens was.

De kamer wordt iedere dag goed gepoetst, en eens in de 2 dagen krijg je schone handdoeken en beddegoed. Het bed is groot en slaapt heerlijk. Het is er s'avonds op een paar vogeltjes na lekker rustig.

Het zwembad is super, waar we elke dag gebruik van hebben gemaakt. Zodra het personeel je ziet, komen ze direct enorme badlakens brengen. Ook kan je hier wat drinken/eten bestellen in de zwembadbar, ideaal zodat je niet met natte badkleding naar binnen hoeft.

Je kan zelfs even stoom afblazen in de gym, hier staat precies wat je nodig hebt om even lekker te kunnen zweten. Ook een sauna is aanwezig maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Italie staat natuurlijk bekent om pizza en pasta, maar na een poosje hadden we daar ook wel genoeg van en hebben we in het restaurant van het hotel gegeten, Hier Siciliaans eten,erg lekker en erg mooi eten, waar heel veel aandacht aan geschonken wordt.

Zou ik hier graag terug gaan? liever gisteren dan morgen. Een geweldige vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caiammari in Siracusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caiammari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.