Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag13°3°

9 reviews over Hotel Borgo Pantano in het Nederlands

Incredible

Sonja Pfaltzgraff,
1-11-2018

Fantastisch hotel, prachtige tuin en zwembad met citroenbomen. Heerlijk eten, super bediening en hele mooie luxe kamer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtig hotel in een oase van rust

Michelemb5,
2-7-2017

Moderne kamer, volledig gedecoreerd in het wit, met ingemaakte kasten, ijskast en salon, alles tot in de puntjes verzorgd.

Mooie tuin met prachtig zwembad en rondom mooie witte ligbedden.

Vriendelijk onthaal bij het ontbijt door de eigenaresse en de dochter, verrukkelijk uitgebreid ontbijt, lekkere eigengemaakte taarten, koekjes, pannenkoeken en vers fruit, spijtig dat er geen vers fruitsap was.

Het diner was uitmuntend op een mooi buitenterras, een sterrenrestaurant waardig met uitstekende wijnen, wel niet goedkoop.

Het hotel ligt afgelegen, gelukkig hadden we een reisplan van de touroperator.

Gereisd met partner in juni 2017

Super hotel

Vroegh
21-9-2015

Geweldig hotel met goede service. Hotel is kindvriendelijk. Er is zelfs een speeltuintje en een mooie kinderbad. Familie suite was prima met twee kamers.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Geweldig hotel

Bergefurt
4-8-2015

Hotel Borgo Pantano is een geweldig hotel om bij te komen van een rondrit over Sicilië. De mensen van het hotel zijn zeer vriendelijk, het zwembad ligt in een mooi aangelegde tuin en het eten is voortreffelijk. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

TOP!!!

Marga
2-8-2015

Na een rondreis van 12 dagen, even bijkomen in hotel Borg pantano. Op deze site al gelezen dat het er "fantastisch" was. Geen woord van gelogen. Het vriendelijke ontvangst, de gastvrijheid, schone mooie rustige kamers. Geweldig ontbijtbuffet en een heerlijk diner op een dakterras.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

Heeeerlijk!

NynkeFabian
27-2-2015

Een prachtig hotel met een heerlijk zwembad.

Lekker ontbijt

Gereisd met partner in juni 2013

Mijn beste beoordeling tot nu toe!

Irwin
15-7-2014

Onze rondrit over Sicilië hebben we afgesloten in dit heerlijke hotel/resort. Wat een verwennerij. Hele mooie, ruime kamers. Uitstekende service. Een hele mooie tuin met daarin het schitterende zwembad, veel zitplaatsen met lekkere dikke kussens, in verschillende vormen en formaten. (En geen mensen die 's ochtends hun handdoekje neerleggen!) Ook mooie witte bedden met witte gordijnen op het gras. Het ontbijtbuffet is heerlijk, veel zelfgemaakte produkten. Ook het diner was prima. Enige minpuntje is dat het een stukje buiten de stad ligt, je moet er met de auto heen. Onze volgende vakantie op Sicilië gaan we alleen naar dit hotel en gebruiken dit als uitvalsbasis.

Gereisd met partner in juni 2014

Geweldig hotel!

Cathy van Dijk
17-8-2013

We hebben genoten van ons verblijf in Borgo Pantano. Ontzettend aardig personeel. We werden ontvangen met koffie en taart. Ook de eigenaresse is erg gastvrij, bij het ontbijt maakt ze met alle gasten een praatje. Het ontbijt is geweldig met eigengebakken taarten. De lunch bij het zwembad is heerlijk onder parasols in de tuin. Het zwembad is prachtig met heerlijke witte stoelen en banken en onder de boomgaard zitjes en hangmatten. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2013

Een oase van rust, uitmuntende service.

Carla Kats
17-6-2012

Een prachtig hotel tot in de puntjes verzorgd. Mooie kamer (wij hadden we de comfort klasse) en een uitmuntende service. Een oase van rust daarentegen heb je wel een auto nodig omdat het echt in het buitengebied is gelegen. Een zeer uitgebreid ontbijt met liefde en zorg klaar gemaakt. Ook 's avonds kan je er prima eten. Mooi terras, goede service en prima prijs - kwaliteit verhouding. Echt een aanrader voor diegenen die lekker willen ontspannen

Gereisd met partner in juni 2012

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Borgo Pantano in Siracusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Borgo Pantano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.