Hotel Paradise Beach

ItaliëSiciliëSelinunte-Castelvetrano

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Paradise Beach voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 2 reviews

4.5MatigScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Paradise Beach

• 7Martin26-06-2008

Vergane glorie....

Dit hotel ligt aan het strand ver van alles. Ongeveer 7 km van het dorpje Selinunte. Dus even lekker uit eten in het dorpje moet je met de auto doen. En tevoren de juiste GPS coordinaten in je TOMTOM zetten, want de coordinaten die je van het hotel krijgt liggen ergens in de zee. Het adres stond sowieso niet in onze TOMTOM en ook niet bij andere gasten. Daarom hebben we bij het hotel gegeten wat veder prima was , wel een beetje massaal tussen de schreewende italianen. Het zag er een beetje als vergane glorie uit, oud en versleten en net niet ... Het personeel aan de receptie had ook weinig tijd en sprak geen engels , en dat voor zo'n groot hotel!! Aan zee was het heerlijk, bijna heel het strand voor jezelf , ruimte genoeg.

• 2Georg Geismann18-05-2008

Das Hotel war unglaublich laut (Musik und Lärm). Die Zimmer waren schmutzig. Das Bad war ungepflegt und funktionierte schlecht. Das Essen war unterer Durschschnitt.

Hotel Paradise Beach info

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij