Appartement Residence Marsa Siclà

Appartement Residence Marsa Siclà

Appartement
KinderhotelWeer vandaag16°8°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Marsa Siclà voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Residence Marsa Siclà in het Nederlands

geboekt met touroperator verkeerd adres

Nieky
15-10-2016

We hebben deze reis geboekt met een aparte auto. Bij dezelfde touroperator is deze veel te duur. Andere scheelt wel 100,-. Pak verhuurder, is op het vliegveld en betrouwbaar qua naam. We moesten met onze auto naar dit plaatsje reiden wat onmogelijk was met het adres wat we kregen van touroperator. Je moet namelijk naar het plaatsje Marina di modica rijden en vanuit daar is het nog 5 min rijden naar de plek van bestemming. Maar het is erg lastig te vinden maar de plaats marina di modica staat niet op de beschrijving waardoor je naar palazo rijd wat nog 1,15 min rijden van je accommodatie is. Dus ipv 1,5 uur rijden hebben we er 3,5 uur over gedaan. Je moet echt mooi weer hebben om het leuk te hebben hier. Ook is het raar dat je 15,- extra per dag moet betalen om in het zwembad te kunnen die op de foto staat. Er is wel een groot gratis zwembad maar de afbeelding is misleidend. Het park is erg groot en je kunt dus ook niet zonder auto ergens heen. Weinig restaurants in de buurt. Alles 30 min rijden.

Gereisd met partner in september 2016

vreselijk personeel

Chantal
13-10-2016

Park is mooi aangelegd, daar betaal je wel 4 euro pppn voor aan toeristenbelasting! Bedjes privéstrand moet je apart betalen (10 euro pppd), geen faciliteiten in de keuken van de appartementen aanwezig, belachelijke prijzen in het restaurant van de accomodatie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtig park

EBerkhout
9-8-2016

Goed verzorgd park, mooi zwembad, pendel busje naar strand de gehele dag. Op het strand gratis parasol en bedjes. Leuke strandbar. Activiteiten voor de kinderen. S' avonds muziek bij de bar. Vriendelijk personeel. Pizza in het restaurant heerlijk en niet duur vanaf 5 euro. Voor de omgeving heb je een auto nodig. Leuke stadjes op 15 km. Sicli, Ragusa Modica.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

D-reizen

Mooi en rustig, maar afgelegen en veel insecten

Herman van de Brug
25-6-2016

Prachtige accommodatie met goede pendel naar strand. Voor mooie plaatsjes of shoppen moet je wel altijd een flink stuk rijden. Veel vliegen, muggen en mieren, dus neem maatregelen anders zit je niet lekker buiten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Marsa Siclà in Scicli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Marsa Siclà zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.