Hotel Torre Macauda

We hebben een aantal aanbieders voor Torre Macauda voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Torre Macauda

allegra vacanza

domenico
24-7-2009

vacanze luglio 2009 , devo dire non male Animazione soddisfacente con notevole preparazione da parte di ogni singolo animatore.. ristorazione ottima e xquanto mi riguarda camere pulite e servizi adeguati alla struttura...insomma da consigliare ...ciaooo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torre Macauda in Sciacca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torre Macauda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Torre Macauda scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.