Sorteren

Reviews over Santa Venerina

Heerlijke plek

Nel
    9-7-2012

Heerlijk rustig gelegen in een druk deel van Sicilie. Mooie accommodatie bij een wijnboer (Murgo) waar je in het restaurant heerlijk kunt eten. Een vast menu voor weinig geld. De kamer had grote plafondventilator en een

ruime badkamer. Het complex heeft een heerlijk zwembad. 's ochtends wordt het ontbijt geserveerd op het terras bij het zwembad.

We hadden een kamer met klein balkon, maar er was voldoende mogelijkheid om 's avonds lekker buiten te zitten, met uitzicht op de rokende Etna.

Prachtig uitzicht!

Annemiek
    12-7-2011

Vanaf ons terras, waarop een grote loungeset stond, hadden we een prachtig uitzicht op links in de verte de Etna en rechts in de verte de zee.

Verder ligt de accomodatie prachtig tussen de druivenranken.

Ons appartement, dat bij de receptie en het restaurant lag, was lekker ruim en koel, maar wel wat donker.

Daarnaast was ons appartement ook wel wat ver van het zwembad en het terras waar het ontbijt werd geserveerd gelegen.

Dat was voor ons niet zo'n groot "probleem", maar als je wat slechter ter been bent, is dat niet zo handig.

Het standaard 4-gangen diner (voor €20,- pp inclusief water en wijn) is prima, maar voor de afwisseling vonden wij het leuker om af en toe ook ergens anders te gaan eten.

Maar al met al een prima locatie.

Gezellig bij de familie

Specie
    28-11-2010

Wij kwamen 's nachts om 01:30u aan en er was niemand te bekennen, maar er hing een groot stuk papier bij de ingang met een plattegrond en aanduiding waar we onze kamer konden vinden. Ze hadden de verlichting van de kamer aangedaan, de ventilator op volle toeren gezet (het was ruim 30 graden), de sleutel zat in de deur en de minibar was gevuld. Zo voelden we ons toch direct welkom. We hadden een kamer tegenover het zwembad, dus een mooi uitzicht richting zee, maar wel vele uren volle zon. Zonder airco was het 's nachts dus ook 30 graden in de kamer. Alles was heel eenvoudig, maar wel schoon en de badkamer was zeer ruim. 's Avonds aten we heerlijk buiten (de beste antipasti ooit) op de gezellige patio waar ook de familie kwam eten. De bediening was zeer vriendelijk en lekker ongecompliceerd. Door de ongedwongen sfeer voelden we ons er heerlijk thuis en konden we lekker ontspannen.

Voor rust en ontspanning

Connie
    23-9-2010

Zijn net terug van Tenuta San Michele. Ideale plek voor rustzoekers. In de omgeving is - behalve de Etna- weinig te doen. Het eten en de wijn zijn uitstekend, leuk om een rondleiding te doen door de wijnkelders. Compliment voor de gastvrijheid van Michele.

Jammer dat onze kamer erg klein was en geen terras had. Er is wel een heerlijk zwembad.

prima hotel, ligt alleen erg afgelegen

Eva
    8-8-2010

Mooi hotel gelegen in wijngaard. Goed eten, schone kamers. Ligt alleen erg afgelegen en geen leuk plaatsje- dorp was meer een spookdorp in de buurt. Erg lastig te vinden met huurauto.